Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracerhttp://www.autoclips.net/detail.php?id_video=3381
filmpje van the fifth gear: lancia delta integrale - bmw m3 (e30)
die m3 dat is echt mijn 'droom oldie' op het moment, nog effe wachten en de eerste versies worden oldtimer. en ze staan soms nog vrij goedkoop ook.Kan iemand het ergens uploaden? En de problemen met het geluid en google-video zijn weg, Even snel als ze gekomen zijn
.
BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
ik had het al gedownload en ik wil de gecomprimeerde map wel doorsturen naar jou hoorik gebruik wel realplayer, ik heb het nog niet getest met windows media player
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlitokan je eens gaan horen of het een échte martini is?
Indien ja koop ik hem meteen
M3'er heeft hem misschien ook al zien staan aan den Texaco op 't ster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceVan 't weekend zal 'k er eens achter horen. Hij is van de eigenaar van de Ferrari garage hier. Maar hij staat te koop bij den Texaco waar ne goeie maat van mij werkt.
M3'er heeft hem misschien ook al zien staan aan den Texaco op 't ster
Hmmm, zo zou hij eruit moeten zien dan blijkbaar.
Eigenlijk zou het er een uit ´92 moeten zijn liefst...
Alleen spijtig van het interieurkleurtje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Hmmm, zo zou hij eruit moeten zien dan blijkbaar.
Eigenlijk zou het er een uit ´92 moeten zijn liefst...
Alleen spijtig van het interieurkleurtje...
'k Twijfel eraan of het wel een echte is, want deze hier heeft een groot Martini-logo op de deuren, en veel meer wit rondom. Zeker niet zoveel rood als op de eerste foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace'k Twijfel eraan of het wel een echte is, want deze hier heeft een groot Martini-logo op de deuren, en veel meer wit rondom. Zeker niet zoveel rood als op de eerste foto
Comment
-
Ik kan volgend filmpje niet plaatsen omdat het te groot is maar ik wil het aan iedereen aanraden, beste auto-gerelateerde video ooit gezien, te downloaden via Bearshare en dergelijke programma's:
-Jeremy Clarkson: Hot Metal
-idem: No Limits
-idem: Shootout 2004
Sorry als dit repost zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoJa, daarom, van die EVO-martini's zijn er 310 gemaakt als ik mij niet vergis, die bakken staan normaal niet te koop onder de 15k-20k, daarom zou ik hem metteen opladen als hij aan die prijs er stond, kon ik lekker veel winst maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibisEen Integrale 16v voor €3500 is anders ook niet veel hoor, tenminste als hij in goede staat is.
Als ik die 16v zou kopen, zit ik hier thuis daarmee, dat ding is toch onverzekerbaar voor mij, ermee rijden doe je ook niet elke dag,moet ik stalling zoeken...
Als dat een echte martini was, was dat een collectors item, en dan kon ik hem bij een kennis in zijn garage vol exclusieve wagens wel kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoJa, oke, maar een Evo is veel knapper,
Als ik die 16v zou kopen, zit ik hier thuis daarmee, dat ding is toch onverzekerbaar voor mij, ermee rijden doe je ook niet elke dag,moet ik stalling zoeken...
Als dat een echte martini was, was dat een collectors item, en dan kon ik hem bij een kennis in zijn garage vol exclusieve wagens wel kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoZot? die M3 of die Lancia, geef me dan die Lancia maar
Liefst in Martini-kleuren
ook wel nog coolBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Om van 'knappe foto's' terug naar 'knappe filmpjes' te gaan:
Integrale donut:
Integrale droogt Clio V6 af:
Integrale droogt Evo VI af:
Integrale Evoluzione:
Top gear Lancia Delta Integrale test:
Comment
Comment