Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PS: Niet downloaden !!! (Hierna verkoopt ge schoonmoeder en vrouw om ne CGT te bestellen )
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Op carpassion staan er idd 'leuke' filmpjes in de zin van geluid enzovoort. minpunt vind ik dat er bijna nooit nieuwe auto's bijkomen. ik ken die site al ongeveer zo'n 2 jaar en in die periode is er bijna niks bijgekomen, jammer.
Eigenlijk net zoals een vliegtuig ook de lucht in gaat. Gewoon genoeg snelheid hebben.
die mercedes .zoals je zelf zegt gaat de lucht in plaats van over de auto onder de auto waardoor hij in de lucht vliegt. Daardoor hangen alle racewagens zo laag bij de grond, hoe lager bij de grond hoe beter hij op het wegdek 'plakt'. als de wagen te laag bij de gond komt dan kan het ook serieus misgaan, je moet eigenlijk een evenwicht vinden tussen beiden. Bij die clr en die le mans wagen en ook bij de formule 1 auto's ligt dit bij de grens. Op national geographic was er is een uitzending over het ongeval van Senna, in die aflevering werd dat mooi uitgelegt.
Eigenlijk net zoals een vliegtuig ook de lucht in gaat. Gewoon genoeg snelheid hebben.
Ja, maar is het in het geval van de GT1 niet omdat hij te dicht bij zijn voorganger komt en zo de druk op zijn voorvleugel verliest omdat de achtervleugel van die daarvoor dat allemaal omhoogstuwt.... En was het bij de CLR geen fout in de productie?
Comment