Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik begrijp eerlijk gezegd echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om dit onder 'knappe filmpjes' te plaatsen, 't zal wel aan mij liggen zeker ?

Comment

• zitten toch een aantal beelden tussen waar ik even niet goed van was.
      Die baanpost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Ik begrijp deze video niet echt goed. Is die S4 nu sneller? of toch de M3?

http://video.google.com/videoplay?do...82337094&q=bmw
        'k Gok toch op de M3, maar de S4 is wel duidelijk de snelste in de lage toeren (door een hoger koppel vanwege de V8, neem ik aan?).

Maar 't verschil is wel héél miniem eigenlijk. 0-1000m zal 't misschien maar een halve seconde verschillen, de moeite niet dus .

Zo'n sprintjes geven overigens wel een heel vertekend beeld, 't lijkt immers net alsof die M3 op het einde makkelijk 10m kan uitlopen op de S4; da's in feite peanuts aan die snelheid.
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven1
          ik begrijp eerlijk gezegd echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om dit onder 'knappe filmpjes' te plaatsen, 't zal wel aan mij liggen zeker ?
          Daarom zet ik er ook duidelijk bij dat er schokkende beelden bij zijn...

Een verwittigd man is er twee waard...

Ik ben er toch van overtuigd dat er veel mensen zijn die dit een prachtige compilatie vinden. Hoeveel mensen gaan er wel niet naar autoraces en rally's kijken om ongelukken te zien gebeuren?

Als de moderatoren vinden dat deze post niet kan, mogen ze het van mij altijd wissen...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven1
            ik begrijp eerlijk gezegd echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om dit onder 'knappe filmpjes' te plaatsen, 't zal wel aan mij liggen zeker ?
            Ik deel je mening.
            De ene dode na de andere, en dan de muziek erbij...
            Ik denk dat er wel leukere dingen zijn om te posten dan zulke filmpjes.

Comment

• This is sick!!!! Op zijn minst shockerend!

Comment

• De Péripherique (ring rond Parijs) in net geen 10 minuten

http://video.google.com/videoplay?do...19539491723190

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                  De Péripherique (ring rond Parijs) in net geen 10 minuten

Dat filmke van zijn voorganger heb ik vroeger nog veel bekeken.
                  A Twist of the Wrist

Comment

flink gestoord

Comment

Staan daar geen flitscamera's ?
                      En dat in het donker.
                      Gewoon geschift.

En dan die onnozele waarschuwing als laatste beeld om dit niet te imiteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                        totaal geschift maar wel een staaltje rijkunst zeg!
                        Zeg maar totaal onverantwoord, het is enkel kwestie van tijd voor zo iemand zich doodrijdt. Nu, dat is geen probleem, maar wel voor de andere mensen die daarbij betrokken zullen zijn, en dan is het zoals die motor die met 250km/u in die rode golf 2 gereden was; wat een onverantwoorde motorrijder!

Je ziet die BMW rijder op 1 moment (minuut 12), in de vekeerde richting de autostrade oprijden. Daarvoor rijdt ie ook verschillende malen door het rood, en niet steeds met een leeg kruispunt ...

Respect voor de rijkunsten, maar ga toch op een circuit rijden, onnozelaars!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                          'k Gok toch op de M3, maar de S4 is wel duidelijk de snelste in de lage toeren (door een hoger koppel vanwege de V8, neem ik aan?).

Maar 't verschil is wel héél miniem eigenlijk. 0-1000m zal 't misschien maar een halve seconde verschillen, de moeite niet dus .

Zo'n sprintjes geven overigens wel een heel vertekend beeld, 't lijkt immers net alsof die M3 op het einde makkelijk 10m kan uitlopen op de S4; da's in feite peanuts aan die snelheid.

ze zijn aan mekaar gewaagd!

Comment

• Soundcheck Mini Cooper S

Deze heeft wel 218 pk, uitlaat zou moeten dezelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Soundcheck Mini Cooper S

Deze heeft wel 218 pk, uitlaat zou moeten dezelfde zijn.
                              Dat klinkt wel verdomd lekker, dat gejank na + dat gaat goed vooruit, man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze
                                Awel, ik heb nog eens goe gelachen...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Bwahahahahah

Comment

• Wat was dat choquerend filmpje dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Ik heb me ook goe strike gelachen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi

De eerlijkheid gebied toch te vermelden dat de M3 een smg model is tov een manuele S4 ..
                                        Persoonlijk schat ik de M3 nog altijd een fractie sneller in dan de S4 maar ja das uiteraard relatief zoals jezelf al zegt bij zulke snelheden. Want de S4 is dan weer een zwaardere break .. enz enz

Comment

Working...
                                        X