Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
En hoe prachtig in beeld gebracht!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Ik vond het vorige echter vele malen beter, minder show, meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenEcht een chik filmke daar niet van eh.
Ik vond het vorige echter vele malen beter, minder show, meer
Iemand een link naar 't origineel op Youtube? Ik vind 't ni terug..
Comment
-
Last edited by Asserti; 02/06/2009, 16:22.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Ken Block Subaru
ik weet nu niet of het hier hoort of reeds gepost is, maar ik weet in ieder geval dat het nieuw is. Ik heb het gepost op mijn blog hier: http://www.blogmi.be/?p=2893
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn auto en 't geluid was alleszins een pak vetter
Iemand een link naar 't origineel op Youtube? Ik vind 't ni terug..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHoe komt het eigenlijk dat het geluid zo veranderd is? 't Gaat toch nog altijd om een 4 cilinder boxer motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHoe komt het eigenlijk dat het geluid zo veranderd is? 't Gaat toch nog altijd om een 4 cilinder boxer motor?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMaar 12 posten hoger.
Korte neus of hits op je blog nodig?
Comment
Comment