Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En regenrijden
En driftjes (niet té veel hoek wegens 'midship mounted engine')
Man dat spel is snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDa's de practice.. Ik zoek het uiteindelijke filmpje...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn regenrijden
En driftjes (niet té veel hoek wegens 'midship mounted engine')
Man dat spel is snel
http://www.youtube.com/watch?v=vxGwc...eature=related
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenUneven headers zorgen voor die sound iddOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNi te doen... puur op feeling
Abnormaal é. Don't even care dat het in meerdere shots is gefilmd.
Heb het nu al stuk of tien keer bekeken en raak het niet beu... Missie 2010: hem op mijn Trackday krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Die Honda-motor past een pak beter bij de Exige dan die 1.8 Toyota, qua karakter dan, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoe dat ding instuurt, zo direct
Die Honda-motor past een pak beter bij de Exige dan die 1.8 Toyota, qua karakter dan, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Waar staat er dat daar Hondapower inzit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPakt dat die gast dat op één van z'n andere video's al liet verstaan, plus 'ie doet toch duidelijk teken op 't moment dat de VTEC just kicks in yo.
Lotus werd vroeger uitgerust met Rover motoren. Nadien zijn ze overgestapt naar Toyota blokken (1800 van de Celica), met bijpassende tuning en mapping van Lotus.
Bij mijn weten is er nooit een Honda blok origineel in een Lotus gelegd.
Afhankelijk van de preps en al dan niet gebruik van supercharger komen ze met elke keer dezelfde 1800cc aan verschillende vermogens:
- 136: Elise
- 160: Elise S
- 192: Elise R/ Exige
- 220: Exige S (supercharger)
- 240: Exige S240 (Magnuson Eaton Supercharger)
- 260: Exige Cup260
Wanneer de 'VTEC' kicks in zal wel slaan op wanneer de 'VVTI' kicks in
In 't filmpje komt ie bij aan exact dezelfde toeren, en 't geluid is idem dito in de mijne. Volgens mij is't een 'normale' Exige met een normale 1800cc Toyota.
Comment
-
Kan best. Ik ben trouwens voldoende bekend met de historiek van Lotus.
Het is niet de eerste die het S2000-blok in z'n Lotus legt, wordt nog gedaan. Maar ik heb niet gezegd dat 't zo is, maar anderzijds twijfel ik niet snel aan 't woord van Lotuzzz.
Exige Honda Power :
Edit : net even wat snel gegoogled, en ik vond dit "Un petit duel sur circuit entre une Lotus Exige 192cv (Simon alias Glubux) et une Ariel Atom 200 (Manu) sur le circuit du Val de Vienne" (google zoektermen in vet) ... dus je hebt gelijk, of 'ie moet nadien een 240ch 2.0L Honda hebben ingebouwd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan best. Ik ben trouwens voldoende bekend met de historiek van Lotus.
Het is niet de eerste die het S2000-blok in z'n Lotus legt, wordt nog gedaan. Maar ik heb niet gezegd dat 't zo is, maar anderzijds twijfel ik niet snel aan 't woord van Lotuzzz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenBwa, zijn optreden in 'Blokken' heeft zijn geloofwaardigheid toch serieus beschadigd.
Beelden van op het www?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan best. Ik ben trouwens voldoende bekend met de historiek van Lotus.
Exige Honda Power :
http://www.youtube.com/watch?v=ZqD9B027ZGA
Klinkt wel lekker! Porsche eigenaar moet toch een beetje zenuwachtig geworden zijn denk ik
Comment
-
Comment