Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad allemaal te zalig.Zou eigenlijk eens een dvd-box moeten zien te vinden...
Op TMF beginnen ze trouwens echt veel afleveringen te herhalen.
Comment
-
De laatste was ook weer zalig, met het kapotgaan van het internet.
Randy: "Ow, uuuh, that was a ghost ! Its ectoplasm ! Did you see the ghost ?! It ran right through here, inside me !"
Kerel: "You son of a bitch !"
Randy: "Nah-a-ah, it wasn't me, it was the spooky ghost !"
Zalige scéne !Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIn de extra zone hebben ze de DVD boxen .. Toch zeker in Aalst al zien liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten't Is "I'm superserial." !
Toen ze South Park nog toonden op VT4 (lang geleden dus), heb ik eens een aflevering gezien waarin die twee tekenfilmfiguurtjes uit die serie (hoe heten die ook weer?) alleen in voorkwamen. Heel de aflevering door lieten die ventjes scheten. Onnozel in het begin, maar het is zodanig overdreven dat je op den duur niet anders meer kan dan strike gaan.
Oh ja, ik weet het weer: Terrence and Philip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb echt heel hard strike gelegen met Southpark The Movie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb echt heel hard strike gelegen met Southpark The Movie
Enfin, ik weet nog dat ik het teveel een musical vond, en ik haat musicals.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtengeef mij toch maar the simpsons hoorde humor ligt daar mijn gedacht beter, en soms met een moraal in het verhaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtengeef mij toch maar the simpsons hoorde humor ligt daar mijn gedacht beter, en soms met een moraal in het verhaal
Ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBest of the best blijft Family Guy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, maar nu zenden ze American Dad uit, toch iets minder imo.
Back on FG!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBack on FG!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie aflevering dat Peter zo'n halve minuut ligt te kermen van de pijn.Of wanneer ze allemaal liggen te kotsen in de living
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBinnen een kwartier nog is zien...
Maar kan het zijn dat ze op TMF tegenwoordig dezelfde aflevering om 19u en om 23u uitzenden?
Comment
Comment