Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De twee Geraardsbergse politieagenten die vorige week te zien waren in het Eén-programma Man Bijt Hond tijdens een flitscontrole op de Geraardsbergse Guilleminlaan, zijn een hit aan het worden op YouTube.
Vraagt de leraar aan de klas: "wat is een delicatesse?"
Zegt er een: "een oester!
"Goed!" zegt de leraar,
Zegt er nen anderen: "een kreeft!"
"Goed!" zegt de leraar,
Zegt Lukske: "een kut!"
Leraar heel kwaad en zegt: "brengt gij morgenvroeg
uw vader maar eens mee, dan kunt ge dat eens uitleggen
in't bijzijn van hem!"
Volgende morgen staat Lukske daar....... zonder
zijn vader en vraagt de leraar waar zijn vader is...
waarop Lukske zegt:
"Mijn vader zegt dat diegenen die een kut geen delicatesse
vinden, jeannetten zijn en dat hij niet klapt met jeannetten!"
Drie mannen, een Belg, een Hollander en een
neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.
Plots komt de dokter binnen:
"Proficiat,alle drie een jongen!
Er is echter een probleem, door de drukte
hebben we de baby's verward, en ik denk dat jullie best kunnen zeggen
wie je kleine is." Bij de drie baby's neemt de Belg onmiddellijk het
kleine negertje. Zegt de dokter: "Maar meneer dat kan toch niet die van
jou zijn?" En de Belg: "Ik weet het, maar het is de enige manier om
zeker te zijn dat ik met geen Hollanderke naar huis ga".
Een man met zijn vrouw en 7 kinderen staan te wachten op de bus, een oude man met wandelstok komt ook wachten op de bus, na enige tijd komt de bus eraan gereden en stopt.
Roept de chauffeur : "ik heb maar plaats voor 8 personen".
Zegt de man tegen zijn vrouw : "Ga jij met de kinderen maar met de bus. Ik zal wel te voet komen."
De bus vertrekt en hij gaat samen met de oude man te voet verder. Plots glijdt de oude man met zijn wandelstok uit op een bananenschil.
Zegt de jonge man tegen de oude : "Zou je niet beter een rubbertje rond je stok doen", waarop de oude man antwoordt : "Jij had beter een rubbertje rond jouw stok gedaan, dan kon ik mee met de bus !"
Tijdens zijn verblijf scharrelt hij nogal wat meiden op.
Hij neemt geen voorzorgen.
Nadat hij weer thuis is, staat hij op een ochtend op en ziet hij op zijn lul donkergroene plekken.
Hij gaat verontrust direct naar de dokter. De dokter heeft zoiets nog nooit gezien. Hij neemt bloed af voor verder onderzoek en zegt tegen de man dat hij na twee dagen terug moet komen.
Na twee dagen gaat de man weer bij de dokter die hem zegt: "ik heb slecht nieuws voor u. U hebt een infectie veroorzaakt door het Mongolenvirus. Het is een heer zeldzame ziekte en we weten er heel weinig over."
De man is al wat geruster en zegt tegen de dokter: "Geef me een spuit of zoiets en dan zal het wel weggaan".
De dokter antwoordt echter: "''t Spijt me maar er is geen remedie. We zullen uw lul moeten amputeren".
De man roept: "Neeeeen. Ik wil een tweede opinie!"
De dokter zegt: "Ok, maar ik verzeker u dat dat de enige oplossing is."
De volgende dag gaat de man bij een Chinese dokter. Die onderzoekt hem en zegt: "Och! u heeft het Mongolenvilus, heel elge ziekte!".
De man zegt: "Ja, ja ik weet het, maar wat kan u voor me doen?
De Amerikaanse dokter zei me dat hij mijn lul moest amputeren".
De Chinese dokter moet wat lachen en schudt zijn hoofd.
Hij zegt: "De Amelikaanse doktel is stom. Hij wil u opelelen omdat hij geld wil veldienen. U moet niet geopeleeld wolden".
De patient is tevreden, maar dan zegt de Chinees:
"U moet gewoon afwachten. Binnen een maand valt ie el vanzelf af".
Comment