Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuck man.
    Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Sorry Ze zijn al weg ..

Comment

• De twee Geraardsbergse politieagenten die vorige week te zien waren in het Eén-programma Man Bijt Hond tijdens een flitscontrole op de Geraardsbergse Guilleminlaan, zijn een hit aan het worden op YouTube.

ge zou ze toch wel van de baan rijden hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF27092007_002

Man toch

Comment

vuil hoer

Comment

Damn

Comment

een afwisselende job zegt ze ...

nu eens flitsen dan eens een PV'tje uitschrijven

de trutte
                Last edited by ; 27/09/2007, 13:22.

Comment

Wel slim van dat voor een camera van de VRT te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hohohohhoho
                    Dat is echt raar he, alles werkt vrij goed enkel kan ik geen filmpkes meer zien van Youtube. Op vtm werkt dat wel.

Comment

• Hans Teeuwen en De meiden van Halal

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOk...Fnode%2F150552
                      Last edited by '0DAVID0'; 27/09/2007, 19:45.
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                        WTF?!?

-edit-

Nog een grotere WTF?!?

Sick people

da ist toch ne vent he? int 1ste filmke is da precies een vrouw

Comment

• Vraagt de leraar aan de klas: "wat is een delicatesse?"
                          Zegt er een: "een oester!
                          "Goed!" zegt de leraar,

Zegt er nen anderen: "een kreeft!"
                          "Goed!" zegt de leraar,

Zegt Lukske: "een kut!"
                          Leraar heel kwaad en zegt: "brengt gij morgenvroeg
                          uw vader maar eens mee, dan kunt ge dat eens uitleggen
                          in't bijzijn van hem!"

Volgende morgen staat Lukske daar....... zonder
                          zijn vader en vraagt de leraar waar zijn vader is...
                          waarop Lukske zegt:

"Mijn vader zegt dat diegenen die een kut geen delicatesse
                          vinden, jeannetten zijn en dat hij niet klapt met jeannetten!"

Comment

• Drie mannen, een Belg, een Hollander en een
                            neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.
                            Plots komt de dokter binnen:
                            "Proficiat,alle drie een jongen!
                            Er is echter een probleem, door de drukte
                            hebben we de baby's verward, en ik denk dat jullie best kunnen zeggen
                            wie je kleine is." Bij de drie baby's neemt de Belg onmiddellijk het
                            kleine negertje. Zegt de dokter: "Maar meneer dat kan toch niet die van
                            jou zijn?" En de Belg: "Ik weet het, maar het is de enige manier om
                            zeker te zijn dat ik met geen Hollanderke naar huis ga".

Comment

• Een man met zijn vrouw en 7 kinderen staan te wachten op de bus, een oude man met wandelstok komt ook wachten op de bus, na enige tijd komt de bus eraan gereden en stopt.
                              Roept de chauffeur : "ik heb maar plaats voor 8 personen".
                              Zegt de man tegen zijn vrouw : "Ga jij met de kinderen maar met de bus. Ik zal wel te voet komen."
                              De bus vertrekt en hij gaat samen met de oude man te voet verder. Plots glijdt de oude man met zijn wandelstok uit op een bananenschil.
                              Zegt de jonge man tegen de oude : "Zou je niet beter een rubbertje rond je stok doen", waarop de oude man antwoordt : "Jij had beter een rubbertje rond jouw stok gedaan, dan kon ik mee met de bus !"

Comment

• Comment

• Een Amerikaanse toerist gaat op reis naar China.

Tijdens zijn verblijf scharrelt hij nogal wat meiden op.

Hij neemt geen voorzorgen.

Nadat hij weer thuis is, staat hij op een ochtend op en ziet hij op zijn lul donkergroene plekken.

Hij gaat verontrust direct naar de dokter. De dokter heeft zoiets nog nooit gezien. Hij neemt bloed af voor verder onderzoek en zegt tegen de man dat hij na twee dagen terug moet komen.

Na twee dagen gaat de man weer bij de dokter die hem zegt: "ik heb slecht nieuws voor u. U hebt een infectie veroorzaakt door het Mongolenvirus. Het is een heer zeldzame ziekte en we weten er heel weinig over."

De man is al wat geruster en zegt tegen de dokter: "Geef me een spuit of zoiets en dan zal het wel weggaan".

De dokter antwoordt echter: "''t Spijt me maar er is geen remedie. We zullen uw lul moeten amputeren".

De man roept: "Neeeeen. Ik wil een tweede opinie!"

De dokter zegt: "Ok, maar ik verzeker u dat dat de enige oplossing is."

De volgende dag gaat de man bij een Chinese dokter. Die onderzoekt hem en zegt: "Och! u heeft het Mongolenvilus, heel elge ziekte!".

De man zegt: "Ja, ja ik weet het, maar wat kan u voor me doen?

De Amerikaanse dokter zei me dat hij mijn lul moest amputeren".

De Chinese dokter moet wat lachen en schudt zijn hoofd.

Hij zegt: "De Amelikaanse doktel is stom. Hij wil u opelelen omdat hij geld wil veldienen. U moet niet geopeleeld wolden".

De patient is tevreden, maar dan zegt de Chinees:

"U moet gewoon afwachten. Binnen een maand valt ie el vanzelf af".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Een japanner en een Belg zitten in een café te praten over
                                      cultuurverschillen Op een gegeven moment geeft die

japanner die Belg een

onwijze klap in zijn nek. Na een minuutje of vijf

staat die weer en

vraagt wat dit in godsnaam moet voorstellen. "Dat is

karate" zegt de japanner,

"dat komt uit Japan".

Boos gaat de Belg weer zitten aan de bar. Een

tijdje later geeft die japanner hem een enorme heupzwaai. Kreunend en

nu nog bozer staat de man

weer op en vraagt wat dit dan wel niet moet

voorstellen "Dat is Judo, komt uit Japan".

De Belg heeft het nu behoorlijk gehad en loopt

naar buiten. Een tijdje

later komt hij terug met een ijzeren voorwerp in

zijn hand. Hij ziet de

japanner nog aan de bar zitten en geeft hem een

enorme ros met het

voorwerp. Na een half uurtje komt de Japanner

weer een beetje bij en

ziet de Belg staan.

"Dat was de krik uit mijn Toyota" zegt hij...

"komt ook uit Japan"

Comment

Working...
                                      X