Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Twee vriendinnen zitten te praten over mannen.
Zegt de één: "Waarom heb jij altijd zo'n geluk met die mannen? Ze hebben altijd zo'n joekel van een pik!"
Zegt de ander: "Maar meid, dat is geen geluk! Ik heb daar een trukje voor!
Je kijkt gewoon naar de schoenmaat! Hoe groter de maat, hoe groter zijn joekel!
OOOOOOhhh, zegt die andere vriendin, "zo doe jij dat dus, dat ga ik echt even uittesten!
Dus de volgende dag begint ze de mannen te observeren. Komt ze bij de bakker, ze kijkt naar zijn schoenen. Nou, maatje 43, neeeee, die moet ik niet hebben!
Komt ze later bij de slager, en weer kijken naar die schoenen, maatje 44.
Neeee, die moet ik ook niet hebben! Affijn, op de terugweg komt net de postbode langs. Ze kijkt naar zijn schoenen. Wow, dat is toch zeker een maatje 47!!!!! Die moet ik hebben, denkt ze.
Zegt ze zo tegen die postbode: "He schat, zin in een kopje koffie?".
OE, die is heet", denkt die postbode en gelijk naar binnen natuurlijk.
Affijn, om een lang verhaal nog enigszins kort te houden. Ze belanden natuurlijk in de slaapkamer.
Vrouwtje kleed zich snel uit en ligt spiernaakt klaar op het bed om aangevallen te worden. Die postbode wordt helemaal gek van de geilheid, maar hij krijgt dat knoopje van zijn jasje niet los.
Zegt ie zo: "Altijd weer hetzelfde met de kledij van De Post!!! Die jasjes zijn 4 maten te klein en die schoenen 4 maten te groot!
Een chique dame met een bontjas en veel juwelen arriveert in haar BMW Coupé bij de dokter, nadat ze gestoken was door een wesp.
Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?"
Zegt zij verlegen: "Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."
"Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen", reageert de dokter verbaasd.
"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood."
"Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."
"Ok dan," zegt de vrouw opgelucht...
Een man had een nieuwe Mercedes gekocht en ging op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden.
Het dak eraf, de wind gleed door zijn haar en hij besloot eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kon.
Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten.
"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," dacht hij nog en trapte de bolide nog harder op zijn staart.
Pijlsnel vloog hij over de weg, 190, 200, 230 zelfs, maar de politie zat nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?", dacht hij en hij ging naar de kant van de weg.
Een agent komt en bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Dan zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag.
Ik heb geen zin in nog meer papierwerk dus als je me een excuus kan geven dat ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde,
dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zei de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!".
"Een prettige avond nog", zei de agent.
A mechanic was removing the cylinder heads from the motor of a car when he spotted the famous heart surgeon in his shop, who was standing off to the side, waiting for the service manager to come to take a look at his car.
The mechanic shouted across the garage,"Hello Doctor!! Please come over here for a minute."
The famous surgeon, a bit surprised, walked over to the mechanic.
The mechanic straightened up, wiped his hands on a rag and asked argumentatively, "So doctor, look at this. I also open hearts, take valves out, grind 'em, put in new parts, and when I finish this will work as a new one. So how come you get the big money, when you and me is doing basically the same work? "
The doctor leaned over and whispered to the mechanic.... .
He said: "Try to do it when the engine is running ".
Een vrouw ging naar de winkel waar ze volgende goederen kocht: 1 liter melk,1 karton eieren,1 liter fruitsap,1 kg koffie,200gr beenhesp,1 doos Royco soep.
Terwijl ze haar materiaal op de lopende band aan het zetten was, stond er een dronken man achter haar, kijkend hoe ze al haar goederen klaar zette voor de kassierster.
Terwijl ze aan het intikken was, zei de dronken man heel kalm:"U bent een alleenstaande vrouw."
De vrouw was een beetje gedaan door deze opmerking, maar tegelijk was ze ook geïntrigeerd door de rake opmerking van deze man, want ze was inderdaad alleen.
Ze keek naar haar 6 goederen op de band en zag dat er niets speciaals was die er op wees dat ze vrijgezelle was.
En zoals vrouwen zijn, nieuwsgierig tot op het bot, vroeg ze uiteindelijk "Weetje wat, je hebt gelijk, maar in godsnaam, hoe weet je dat?"
De man antwoordde:
A mechanic was removing the cylinder heads from the motor of a car when he spotted the famous heart surgeon in his shop, who was standing off to the side, waiting for the service manager to come to take a look at his car.
The mechanic shouted across the garage,"Hello Doctor!! Please come over here for a minute."
The famous surgeon, a bit surprised, walked over to the mechanic.
The mechanic straightened up, wiped his hands on a rag and asked argumentatively, "So doctor, look at this. I also open hearts, take valves out, grind 'em, put in new parts, and when I finish this will work as a new one. So how come you get the big money, when you and me is doing basically the same work? "
The doctor leaned over and whispered to the mechanic.... .
He said: "Try to do it when the engine is running ".
ok beste leerlingen, jullie hebben studie, hou je met iets nuttig bezig...
op de link is het wat groter en dus duidelijker te zien want mijn scanner overbelicht sommige tekeningetjes van philis ( de beertjes)
http://i183.photobucket.com/albums/x...40/phili-2.jpg
ok beste leerlingen, jullie hebben studie, hou je met iets nuttig bezig...
op de link is het wat groter en dus duidelijker te zien want mijn scanner overbelicht sommige tekeningetjes van philis ( de beertjes)
lol doet me denken aan suicide bunny :d
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment