Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zwaar F1 ongeluk.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

:lozl:

Comment

• droog.

Comment

• Hahaha zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Ik vind die anders wel goed gevonden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              http://www.nimportequi.com/

hier staat het vol van die gasten. niet te doen, wat die allemaal doen.
              vooral diene voetballer
              Veel te zalig!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                Oud, maar echt zalig. Wij gebruiken die woorden ook veel op school

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Oud, maar echt zalig. Wij gebruiken die woorden ook veel op school
                  Als een leerkracht binnenkomt: Hie nog ne joaper

Comment

• ik weet niet of ik dit artikel grappig of beangstigend moet vinden

NAVO-verband
                    "Defensie ontkent of bevestigt, maar iedereen weet dat er in Kleine Brogel een capaciteit nucleair aanwezig is. Alles gebeurt in NAVO-verband en alle sleutels en procedures zijn met alle andere NAVO-staten vastgelegd. We hopen natuurlijk allemaal dat er ooit een kernwapenvrije wereld komt, maar voorlopig is dat door de toestand in de wereld niet mogelijk. Daarom zijn er - ook op andere plaatsen in Europa - kernwapens."
                    bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...e-Brogel.dhtml

edit zegt me dat ik zonet een mailtje naar hun redactie heb moeten sturen Ben benieuwd of ze hier op gaan reageren en het (hopelijk) zo snel mogelijk aanpassen
                    Last edited by dédé; 25/01/2008, 00:41.

Antwerpen is't Stad
                    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                      ik weet niet of ik dit artikel grappig of beangstigend moet vinden

edit zegt me dat ik zonet een mailtje naar hun redactie heb moeten sturen Ben benieuwd of ze hier op gaan reageren en het (hopelijk) zo snel mogelijk aanpassen
                      ?? huh? ik zie helemaal niet wat ze zouden moeten aanpassen??

Comment

• redneck power windows

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Cool!

Comment

• Edit, voor wie het originele nog niet gezien heeft, eerst hiernaar kijken:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dove Evolution Parody

+ YouTube Video

Comment

• Deutschland sucht den Superstar- Raymond Ringele

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                ik weet niet of ik dit artikel grappig of beangstigend moet vinden

Daar staat dat ze hopen dat er een kernwapenvrije wereld komt. En euhm, gij wilt de kernwapens behouden ofzo?
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Mijn outfit voor Carnaval.

Comment

• Bij een bushalte staan een oude en een jonge man. De jonge heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige ringen met kettingen van allerlei soort. De oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet van hem afhouden. De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment: "Heb jij nooit iets geks uitgehaald, toen je jong was?", "Jawel" antwoordt de oudere: "Ik ben eens een keer zo dronken geweest dat ik een papegaai heb geneukt, en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Repost maar wel een goeike.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Deutschland sucht den Superstar- Raymond Ringele

+ YouTube Video

Comment

• wtf

Comment

Working...
                                          X