Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
*How would you like to suck my balls?
*i got it from this guy ralph in an Audi, the stupid cocksucker didn't even made me pay for it, i just had to suck out of a hose
Bwa, die fragmentjes zijn wel OK, maar niet zo bijzonder.
Cartman is pas écht ziek goed geworden in de laatste 4-5 seizoenen:
als 'ie de "The Passion"-fanclub opricht, maar dat bleek uiteindelijk slechts een hulpmiddel te zijn om de Joden uit te kunnen roeien als de nieuwe Hitler
als 'ie niet meer kan wachten op de Nintendo Wii en zichzelf laat invriezen, maar daardoor véél te ver in de toekomst terechtkomt
als 'ie schaamhaar van een puber afkoopt en denkt dat 'ie daardoor eerder in zijn puberteit zit dan de rest (later laat 'ie de verkoper in 't geniep zijn ouders opeten in een stoofpotje, zwaar derover als je 't mij vraagt )
als 'ie $ 10 miljoen overerft en er een pretpark mee koopt, waar NIEMAND buiten hem in mag
als 'ie zijn eigen kerk opricht, en nadien er gewoon geld uit wou slaan
als 'ie Family Guy van de ether wil halen
als 'ie een verborgen schat opéét, om 'm zo niet met de anderen te moeten delen
als 'ie hall monitor wordt
als 'ie denkt dat 'ie dood is, maar iedereen negeert 'm eigenlijk gewoon
als 'ie zélf een sproetenkop krijgt (hij heeft daar zelf een hekel aan) en de andere sproetkoppen oproept de "normale" kinderen te offeren
...
Jonges toch, de makers van South Park hebben toch écht een paar vijzen los, als je dat bekijkt.
De laatste seizoenen van South Park overtreffen die van The Simpsons en Family Guy ruimschoots, vind ik.
South Park hekelt de actualiteit en bijhorende absurde hypes, en is dus niet enkel grappig op zich (The Simpsons zijn grappig, meer niet).
Oh ja, Butters is ook mijn nummer twee. Mijn nummer drie is Timmy, al komt 'ie niet echt veel voor. Mr. Mackey is ook geestig.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
als 'ie de "The Passion"-fanclub opricht, maar dat bleek uiteindelijk slechts een hulpmiddel te zijn om de Joden uit te kunnen roeien als de nieuwe Hitler
als 'ie niet meer kan wachten op de Nintendo Wii en zichzelf laat invriezen, maar daardoor véél te ver in de toekomst terechtkomt
als 'ie schaamhaar van een puber afkoopt en denkt dat 'ie daardoor eerder in zijn puberteit zit dan de rest (later laat 'ie de verkoper in 't geniep zijn ouders opeten in een stoofpotje, zwaar derover als je 't mij vraagt )
als 'ie $ 10 miljoen overerft en er een pretpark mee koopt, waar NIEMAND buiten hem in mag
als 'ie zélf een sproetenkop krijgt (hij heeft daar zelf een hekel aan) en de andere sproetkoppen oproept de "normale" kinderen te offeren
...
Jonges toch, de makers van South Park hebben toch écht een paar vijzen los, als je dat bekijkt.
De laatste seizoenen van South Park overtreffen die van The Simpsons en Family Guy ruimschoots, vind ik.
South Park hekelt de actualiteit en bijhorende absurde hypes, en is dus niet enkel grappig op zich (The Simpsons zijn grappig, meer niet).
Oh ja, Butters is ook mijn nummer twee. Mijn nummer drie is Timmy, al komt 'ie niet echt veel voor. Mr. Mackey is ook geestig.
Dan zijn echt allemaal schitterende afleveringen.
Die met die fake schat is met Al Gore en Manbearpig
*How would you like to suck my balls?
*i got it from this guy ralph in an Audi, the stupid cocksucker didn't even made me pay for it, i just had to suck out of a hose
...
Probleem is dat de oude seizoen lang niet meer actueel zijn en dus ook sommige grappen niet grappig zijn voor ons. Dit ondervind ik althans toch.
Ook goede zijn Make Love Not Warcraft en Night Of The Living Homeless, En die aflevering met halloween en Korn
Rémi Gaillard, pionnier du WTF sur internet, a inventé le buzz avant que le mot existe.Il ne fait pas juste rire — il provoque, dérange, inspire, et surtout, il s’en fout.
hier staat het vol van die gasten. niet te doen, wat die allemaal doen.
vooral diene voetballer
Comment