Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    keistom
    Duitsers en humor hé

Toch vind ik het wel goed gedaan en het zal toch wel wat gekost hebben om het allemaal ineen te steken. En die kerel moest op een bepaald ogenblik toch serieus aan ziczelf beginnen twijfelen, had toch niet in z'n plaats willen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      meen je dat?
      auwch.
      Natuurlijk, had dat eens gehoord op tv. en toen mijn vrouw begin juni geopereerd werd had ik dat zo eens halvelings laten vallen, dat ze de verdoving toch niet gingen doen zoals tot over een paar jaar bij borelingen, niets dus, en de anestesiste zei dat het algemeen aangenomen werd dat er geen pijngevoelens waren, dus... (hetzelfde dat ze vroeger zegden dat kleine kinderen geen last van warmte of koude kunnen hebben, ik vraag me af waarom ze dan bleiten als het badwater te koud of te warm is...)

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
          hahaha hier lach je je kriek mee zeker op en autoforum

http://nl.youtube.com/watch?v=oFt6IYG1vZA
          Dégio

Comment

• Comment

• Comment

• Nabaal.nl is de beste humor ooit. Punt.

Comment

• Te droog gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Vannavond Freddy De Vadder in de schouwburg van Kortrijk...

Alleen het laatste was een beetje teveel van het goede, maar soit, k'heb me weer kapot gelachen, voorprogramma was ook zalig.

2 crappy pics kunnen maken (we zaten wel hoog, was helemaal uitverkocht):

De grootste boer die ik ooit bezig gezien heb...

Weuk? Moeje up joen toote en miskien?
                    Freddy is de max, heb hem enkele weken geleden ook live gezien...

Comment

• Kleine Ahmed is een komplete nul in wiskunde, hij hield er kompleet het zotteke mee, tot wanhoop van zijn ouders. Die hadden echt alles geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen: privé-leraar, smeken, straffen, geen tv, niet computeren, geen eten, nix hielp.

Uit pure wanhoop volgde pa Mohammed de raad van een autochtone vriend en ging met kleine Ahmed naar een priester. Deze man kon helpen want zijn zuster, een non, gaf wiskunde aan de Sint-Bonifaciusschool, bekend om haar strenge aanpak.

De deal wordt gesloten, de kleine ingeschreven en de volgende morgen afgezet aan de poort van zijn nieuwe school. Ahmed komt 's avonds thuis, groet zijn moeder en vertrekt onmiddelijk naar zijn kamer, ongevraagd. Om 6 uur komt hij snel naar beneden, eet iets en vertrekt weer naar boven.

Zo gaat het weken aan een stuk. Pa en ma snappen het niet en besluiten een kijkje te gaan nemen. De kleine is verwoed aan het blokken, overal liggen boeken, papieren met aantekeningen, oefeningen, het zweet druipt er af.

Eind van het schooljaar komt Ahmed thuis met een A attest voor Wiskunde, de beste van de klas. Pa en ma dolblij, maar ze willen toch eindelijk eens weten hoe het komt dat hij nu wel studeert?

"Ge moet wel", antwoordde Ahmed, "Ik had dat daar al direkt gezien, toen ik de eerste keer het klaslokaal binnenstapte zag ik tegen de muur een vent die ze aan een plus-teken genageld hadden. Ik dacht: hier lachen ze der niet mee!"

Comment

• I LOVE MY KYOTO

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• http://www.tankenblijftleuk.nl/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            I LOVE MY KYOTO

prachtig

Comment

• rappin' hilter

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Pirate

Comment

• Comment

• bwahahahahahaha

Comment

• omg

Comment

• @Tomski:

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X