Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUV vs sportwagen
Collapse
X
-
Lol, dan zal er ene niet thuis geweest zijn.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
-
Een donker grijze Q5?Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
De mijne was gisteren een beetje verder geparkeerd ...
den borre
Int3x0r
Comment
-
YepOorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenNieuwpooort bad?den borre
Int3x0r
Comment
-
Er staat een olijf groene, een donker blauwe en twee in dat blauw grijs.Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenHow zeg, die Volvo springt wel uit de band: een lichtblauwe SUV, hoe gedurfd!
Is echt wel lef hebben: eens geen zwarte/grijze/witte SUV kopen.
Enkel de Range’s zijn in zwart en in het typische grijs.
den borre
Int3x0r
Comment
-
Meteore grijs, trekt iets op het blauw...Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Een donker grijze Q5?
was maar kortstondig aan het shoppen, enkel daar vIndt je nog met veel geluk een vrije parkeerplaats
zeker deze dagen....
Comment
-
Zal dan deze geweest zijn.
Moet lukken dat mijn vrouw een mooie Q5 had gezien en ik daarna op elke andere lette.
den borre
Int3x0r
Comment
-
Tja... mijn madam viel ook op deze uitvoering, vooral met het wit lederinterieur... maar ik heb het jaar na jaar mooi moeten houdenOorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZal dan deze geweest zijn.
Moet lukken dat mijn vrouw een mooie Q5 had gezien en ik daarna op elke andere lette.
Comment
-
Ge moogt daar wss niet binnen met ne berlineOorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenNieuwpooort bad?

Comment
-
Sorry, maar de rechtbank houdt daar wel degelijk rekening mee. Een politieagent kan en mag niet interpreteren, een rechter wel.Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet gaat niet over het gedrag van de persoon die zich voor u gooit, wat uiteraard foutief is, maar over UW gedrag eens je zelf afgeremd bent, en de verkeerssituatie opnieuw genormaliseerd is.
Als je er dan voor kiest om te blijven plakken en mogelijks een ongeval te hebben als deze voor je plots afremt, dan ben jij wel aansprakelijk omdat je geen afstand hebt gehouden, waarmee ik dus opnieuw op hetzelfde punt kom, afstand houden moet je toch, eender wat er voor je rijdt.
Je mag daarop je uitleg van "hij schoot toch voor mij in, dus de pot op met nadien veilige afstand houden" bij een eventueel ongeval met een of meerdere wagens gerust eens proberen voor de rechtbank. Veel succes.
Comment
-
Als uw vrouw in die winkels aan het rijden is, zit jij vast altijd bovenop....de winkelkar...Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenJawel, maar je rijdt dan tussen twee rijen SUV’s en je ziet niets van de winkels (en nog minder vanuit een sportwagen...)

Dan zit je, tenminste op gelijke ooghoogte met uw vrouw….
Comment
-
opletten daar want flitsers overal in elke hoek en in elk dorpje een ledpaneeltje met u rijdt te snel :-)Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenK zit in frankrijk momenteel, weinig last van SUV’s .. ne renault 5 / peugeot 205 ziede hier nog vaker rijden dan ne suv, en als ge dan al ne suv tegenkomt is t 9/10 nen Belg :p . Parkeren lukt hier wel!
Comment
-
Dus wat zijt ge dan met uwe sportwagen als ge de winkels niet ziet? Daarom dat ze in Knokke en Le Zoute daarom telkens nog hogere en dikkere SUV's kopenOorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenJawel, maar je rijdt dan tussen twee rijen SUV’s en je ziet niets van de winkels (en nog minder vanuit een sportwagen...)
Comment

Comment