Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenik denk dat, eens mijn Sottozero's versleten zijn, ik opteer voor een CrossClimate ipv voor zuivere winterbanden.
- we gaan niet op wintersport - wegens koukleum
- de laatste jaren hebben we niet zoveel of helemaal geen sneeuwdagen gehad
- ik doe eigenlijk niet zo heel veel kilometers meer (waar ik vroeger vlotjes 60.000 km op een jaar deed)
- de crossclimates zijn beter bij regenweer én bij droog weer qua remafstand dan pure winterbanden
- ze zijn ook stiller dan winterbanden (grote plus voor mij)
- hier in de streek zijn er, los van heel wat bruggen over snelwegen, geen betekenisvolle hellingen.
- ze worden beter en beter
- De moeilijkste straat die ik moet passeren, is die waar ik woon: amper verkeer, er wordt nooit gestrooid, en de noordkant. Deze morgen lag er nog altijd ijs op de weg, overal elders is dat hier al van gisteren weg.
Tijdens de zomermaanden zou ik wel op pure zomerbanden willen blijven
- enorm content van mijn Michelin Pilot Sport 4)
- want dan gaan we wel eens naar het Zuiden van Europa, waar de asfalttemperaturen serieus durven oplopen
- in zomerse omstandigheden doen die het nog altijd beter dan CrossClimates
- de zomers worden warmer en warmer, ook in Vlaanderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenCC's qua prijs tov winterbanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJeukende poten lastig te bedwingen, sterker als de man
Lekker warm weer om te doen heel de buurt was buiten aan de slag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenauto was weer dichtgevroren vanmorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
En deze morgen om 05:00u was het hier 9°....
Zie dat begin maar de minima weer richting 0 graden (kunnen) gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
Goed dat we allemaal op 15 minuten ons wielen kunnen wisselen. Er zouden er nogal wat op de verkeerde banden rondrijden anders...
Zie dat begin maar de minima weer richting 0 graden (kunnen) gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
Goed dat we allemaal op 15 minuten ons wielen kunnen wisselen. Er zouden er nogal wat op de verkeerde banden rondrijden anders...
Zie dat begin maar de minima weer richting 0 graden (kunnen) gaan.)
Comment
-
Vandaag winterwielen eraf, zomerwielen met nieuwe PS4 245/275 erop. Precies rijden op een vliegend tapijtWinterwielen mooi opgekuist en in de kelder gestald.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Zalige banden, die PS4’s.
Grip in overvloed, ook in de regen, behoorlijk comfy én heel weinig rolgeluiden.
Één dingetje waaraan ik even moest wennen: de schouders zijn behoorlijk hoekig, waardoor de band bij grotere stuuruitslag wat uitdrukkelijker in de bocht ‘valt’: je voelt de overgang heel duidelijk.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenZalige banden, die PS4’s.
Grip in overvloed, ook in de regen, behoorlijk comfy én heel weinig rolgeluiden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichtentot dan zal de garage naar nieuwe zomerband moeten rieken)
Net als naft ruikt dat echt goed vind ik.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Dat zouden ze in spuitbussen moeten verkopen zoals 'new car smell'.Net als naft ruikt dat echt goed vind ik.
ChemicalGuys.eu - AIR_101_16, New Car Smell scent air freshener car perfume makes your car smell like new.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
Comment