Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kheb ne volledige omnium met rechtsbijstand etc. erbij , betaal er rond de 2500 euro.
    Kvind de prijs van de omnium wel allesbehalve goedkoop, maar ik heb mijn vast rijbewijs ook maar sinds de 5de maand van 2006 en moet nog 21 worden, dus daar heb ik me wat bij neergelegd..
    Maar op die omnium zit wel een franchise van 2.5% en aangezien mijne wagen rond de 28500 euro kost , kan ik bij een ongeval of iets dergelijks wel over de 700 euro zelf eerst betalen wat ik dan weer wel vrij veel vind..
    Mn vraag is dus of dit een normaal percentage is dat toegepast word als franchise..?

Comment

• Is 2.5% niet laag? Vraag om dat te verhogen naar 5%, je verzekeringsprijs zal dalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Is 2.5% niet laag? Vraag om dat te verhogen naar 5%, je verzekeringsprijs zal dalen.

Die franchise verhogen is zeker geen optie eigelijk. Twas maar de vraag aangezien ik hier van sommige gelezen heb dat ze 0% franchise hebben. Toen ik het aan de verzekeringsagent vroeg zei hij dat de verzekeringen er vanaf stappen omdat er te veel van ge profiteerd word..
        Met 5% franchise zou ik 1400 euro zelf eerst moeten betalen en das toch al een groot bedrag.. Indien dit kan zou ik jaarlijks wel minder betalen als ik geen ongeval heb. Das een feit , maar dan ga je er van uit geen ongeval te hebben en kan je even goed geen omnium nemen in mijn ogen..

Comment

• Ik ben inderdaad niet van plan om een ongeval te hebben. Jij neemt verzekering omdat je zeker bent dat je een ongeval in fout gaat begaan? Goeie ingesteldheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
            Ik ben inderdaad niet van plan om een ongeval te hebben. Jij neemt verzekering omdat je zeker bent dat je een ongeval in fout gaat begaan? Goeie ingesteldheid.
            Ik rij om geen ongeval te hebben uiteraard, maar je gaat mij nooit horen zeggen dat dit mij niet zal overkomen

Comment

• Mja, als er de ene of de andere idioot tegen uw wagen op heeft gezeten op een parking en vertrokken is zonder zijn gegevens achter te laten dan zijt ge toch ook blij dat ge een omnium hebt hoor! En ik kan het weten. Je moet niet per se een ongeval hebben om iets aan een omnium te hebben hé?

Comment

• Ik betaal 965 euro/jaar voor een gewone BA.

Alfa Romeo 156 1.9jtd (77kw)
                20jr
                bonus malus 11
                volledig op mijn naam

Betalen jullie allemaal zoveel ? ... uiteindelijk toch schandalig veel

Comment

• je hebt geen omnium he.
                  ik ben nu bijna 22. ik betaalde vorig jaar 2600 euro omnium en ba bij fortis verzekeringen via makelaar.
                  nu betaal ik nog 1600 euro en zit ik bij dvv, volledig op mijne naam, full omnium, heel de familie laten overkomen, da brengt kortingen met zich mee
                  als ik dan b.a. alleen neem betaal ik iets van een 600 euro.. en volgend jaar wrs nog minder omdat ik dan 23 word
                  dus dan betaal ik uiteindelijk zoveel niet eh
                  omnium kost veel als je jongere bent, allemaal door het jonnygedrag van ons vorige generatie
                  Als ge mijn straat uitrijd, staat altijd e groepke jongeren aan den hoek met hun autokes daar te staan en onozel te doen.
                  die zijn allemaal 20 jaar of iets ouder, en allemaal minstens al ene auto per total gerede
                  sommige zelf al twee keer
                  en dan staan die daar nog te stoefen en stoer te doen me hun autootjes
                  ze zouden beter eerst is rijles volgen

Comment

• Ik betaal nu iets van een 1400,00 EUR voor mijn Fiesta. Ikzelf ben 23 en is BA + Omnium + Rechtsbijstand volledig op mijn naam. Is bij Fortis en ik heb daar een korting gekregen omdat mijn ma hier al onze verzekeringcontracten bij Fortis heeft lopen.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• mja volgens mijn part was mijne vorige makelaar nen dikke bedrieger
                      diene altijd maar zegge van ja, dit is het beste en bij prijs wa ge kunt vinden
                      me alle chinezen eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                        Maar op die omnium zit wel een franchise van 2.5% en aangezien mijne wagen rond de 28500 euro kost , kan ik bij een ongeval of iets dergelijks wel over de 700 euro zelf eerst betalen wat ik dan weer wel vrij veel vind..
                        Allé jong, vinde gij dat veel, € 700 franchise?
                        Da's toch peanuts op nen auto van tegen de € 30000?

Ik snap dat allemaal niet goed hoor, nen auto blijft een gebruiksvoorwerp hé mannen. Dat rijdt en dat slijt en als ge zelf ergens tegen botst vind ik dat niet meer dan normaal dat ge zelf een deel vand e kost draagt.

Op één van mijn vorige jobs rijden 400 firmawagens rond, allemaal bij dezelfde leasemaatschappij en dus dezelfde verzekeraar en daar zat ook overal minstens € 500 franchise op...
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• @ sven : dan moogde alle zelfstandigen als bedrieger aanspreken hé
                          ' t is de bedoeling da iedereen zijn boterham verdient.
                          Moest iedereen altijd het goedkoopst willen dan stond er file in de aldi
                          van hier tot in tokyo. Maar da zijn nu eenmaal keuzes die je maakt.
                          Ik ga nu eenmaal ook liever naar m'n warme bakker achter een vers
                          brood dan het bij de supermarkt te gaan halen. Terwijl ik maar al te goed
                          weet dat het bij de warme bakker duurder is.
                          Ik ga diene mens nu ook niet gaan zeggen : " bedrieger "

Ps: no personal offence hé

En om terug on-topic te komen , ge kunt verzekeringen blijven vergelijken
                          tot het eeuwig leven amen.
                          Een verzekering bij ethias is natuurlijker goedkoper dan via een makelaar.
                          Maar als er iets gebeurd dan pas weet je waarom dat extraatje betaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Ik ga nu eenmaal ook liever naar m'n warme bakker achter een vers
                            brood dan het bij de supermarkt te gaan halen. Terwijl ik maar al te goed
                            weet dat het bij de warme bakker duurder is.Ik ga diene mens nu ook niet gaan zeggen : " bedrieger "
                            's morgens om 10u in de GB, oververse croissantjes en stokbroden en heerlijk ruikend vers brood. Veelal van die diepvriesdingen die nog afgebakken moeten worden. Van die producten die ook bijna alle lauwe-bakkers van om de hoek gebruiken.
                            Alleen weet GB dat je niet enkel voor een brood naar daar gaat. Dus brood goedkoper in de hoop dat je ook beleg, koffie, melk en fruit mee gaat nemen.
                            En misschien ook nog de flair voor haar en de P voor hem.

Bij verzekeringsmaatschappijen heb je soms hetzelfde. Ze willen heel diep in prijs voor je gaan, om je als nieuwe klant binnen te halen, in de hoop dat je er ook, eventueel later, je brandverzekering, familiale verzekering en misschien nog enkele rekeningen neemt...
                            In de hoop dat je ook nog eens bij hen aanklopt voor je woonlening
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Heb niet heel de topic doorlezen, maar zijn hier mensen die in de banksector werken? Halfweg oktober begin ik namelijk bij KBC en ga ik goedkoper kunnen lenen en verzekeren. Iemand een idee hoeveel goedkoper?

Comment

• Net nog even m'n nieuwe verzekeringspolis nagelezen:
                                Er staat een beperking in voor bestuuders jonger den 23 jaar.

" maximum 2 passagiers vervoeren in het verzekerde voertuig".
                                Is dit bij alle verzekeringsmaatschappijen zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                                  Net nog even m'n nieuwe verzekeringspolis nagelezen:
                                  Er staat een beperking in voor bestuuders jonger den 23 jaar.

" maximum 2 passagiers vervoeren in het verzekerde voertuig".
                                  Is dit bij alle verzekeringsmaatschappijen zo ?
                                  Ik weet dat dat bij ethias een extra ding is dat je kan aankruisen, en dan is je polis zoveel € goedkoper.

Comment

• Als je een zware verkeersovertreding hebt begaan en je wordt hiervoor veroordeeld met boete/ intrekking rijbewijs, moet je dit dan laten weten aan de verzekering?

In hoeverre kan een veroordeling/intrekking rijbewijs invloed hebben op uw polis? BM +1?

Comment

• Ik denk wel dat je dat moet laten weten ja. Mijn verzekeraar zou je zelfs gewoon niet meer verzekeren in zo'n geval.

Comment

• Oh, bij mij maken ze daar geen verschil over uit hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                          Ik denk wel dat je dat moet laten weten ja. Mijn verzekeraar zou je zelfs gewoon niet meer verzekeren in zo'n geval.
                                          Dat zou ik nogal straf vinden. Welk nadeel ondervindt de verzekeraar bij zo'n veroordeling. Niks toch?

Comment

Working...
                                          X