Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
    uw franchise(of hoe ge het schrijft) gaat omhoog.
    maar ik heb 0% franchise.of bedoel je dat men bonus malus omhoog gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
      maar ik heb 0% franchise.of bedoel je dat men bonus malus omhoog gaat?
      ik vraag me af waarom je je verzekeraar ertussen zou laten komen...

Comment

• haha.

Comment

• Kan de verzekering weigeren uit te betalen als uw voertuig een niet voor de keuring toegestane velgenmaat heeft?
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
            Kan de verzekering weigeren uit te betalen als uw voertuig een niet voor de keuring toegestane velgenmaat heeft?
            Ik dacht dat ze eerst moesten aantonen dat die velgen de oorzaak van het ongeluk waren dan...

Maar ik kan mis zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Maar ik kan mis zijn.
              dat kan. ditmaal niet.

Comment

• En hoe bewijzen jullie dat dan?

Comment

• niet.

Comment

• Handig!

Zijn er dan 'tuningstukken' die jullie wel gebruiken om niet te hoeven betalen?

Comment

• vooral stickertuning is ideaal om dekking te weigeren.

Comment

• Vandaag nieuwe voorwaarden gekregen voor de verzekering van mijn Golf 4 Tdi 115pk. Ben er best wel tevreden mee want ga van bonus malus 4 naar 00

Burgerlijke aansprakelijkheid: 313,12 euro
                        Rechtsbijstand: 46 euro
                        Mini omnium: 305 euro

Mini omnium dekt zonder franchise: Glasbreuk, Brandschade, Diefstal, Schade door poging diefstal, alle natuurschade (inclusief dieren en wild)

Goeie deal dacht ik? Ben 27 jaar.

Grts
                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Zeer goede deal! Hoeveel jaar rijd je al?

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                          Vandaag nieuwe voorwaarden gekregen voor de verzekering van mijn Golf 4 Tdi 115pk. Ben er best wel tevreden mee want ga van bonus malus 4 naar 00

Burgerlijke aansprakelijkheid: 313,12 euro
                          Rechtsbijstand: 46 euro
                          Mini omnium: 305 euro

Mini omnium dekt zonder franchise: Glasbreuk, Brandschade, Diefstal, Schade door poging diefstal, alle natuurschade (inclusief dieren en wild)

Goeie deal dacht ik? Ben 27 jaar.

Grts

Comment

• Ik heb mijn rijbewijs van maart 1998 maar het is maar sinds één jaar dat de verzekering van het voertuig volledig op mijn naam staat. Daarvoor was het met mn ouders hun verzekering. Vorig jaar dus voor de eerste keer op mijn naam en had BM 4.

grts
                            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Als de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Ben vorige week naar onze verzekeringsagent geweest om eens offerte op te laten stellen voor de 100 CS Quattro op mijn naam, en als 2' gebruiker onder naam van mijn ouders.

int begin allemaal goed tot die beste man vroeg naar de kw's. Dan schoot hij dus letterlijk in de lach ... te begrijpen natuurlijk. Maar enfin, kwam er op neer da ik dus op mijn naam 1250€ all in betaalde, en een 350€ als 2'e gebruiker. Vond die 1250 eigelijk nog SERIEUS meevallen voor een kot van 140pk op 19 jaar
                                Ma wss zou ik dan toch voor 2'e gebruiker gaan, en +- 50/50 met A4 (TDI= Zuiiiinig!) en 100 (2.2 Quattro= NIET Zuiiiinig!) rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                  Als de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?
                                  Volgens mij blijft die verzekering nog geldig, daar de verzekeringsnemer niet dezelfde moet zijn als de verzekerde (zoals bij levensverzekeringen).

Maar ik ben natuurlijk geen expert.
                                  Last edited by ; 05/11/2006, 17:17.

Comment

• Vraag aan de heer Frankie. Stel dat ik een oldtimer koop, en hem ook oldtimer laat inschrijven, geldt pakweg een mosselsoupé of de bijenkomst van studenten maatschappelijk werk op café ook als een club(meeting) ?

Comment

• Je kan terecht bij je gemeentebestuur om de auto en nummerplaat van de overledene over te nemen. (Je zal in voorkomend geval niet naar de technische controle moeten gaan)
                                      Je moet een aanvraag indienen bij de verzekeraar van de wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                      Als de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?

Comment

• De DIV ( Dienst inschrijvingen voertuigen ) wordt automatisch op de hoogte
                                        gebracht van het overlijden van de houder van de nummerplaat.
                                        Dus beschik je maar over een termijn van 2 maanden om een beslissing te nemen.

Familieleden mogen nog met de wagen rijden maar binnen een
                                        redelijke termijn moet je kiezen tussen volgende opties :

1. Voertuig uit het verkeer nemen - schrappen van de nummerplaat
                                        Met het bewijs van schrapping kan je dan ook de verzekering stilleggen.

2. Overdracht van de bestaande nummerplaat onv de overlevende echtgeno(o)t(e)
                                        of kinderen. En dit moet je dan ook doen voor de verzekering.

Nog meer info nodig : best even bij je makelaar langsgaan
                                        Je makelaar - de beste verzekering

Vriendelijke groeten
                                        Gilles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          Je makelaar - de beste verzekering
                                          Sluikreclame.
                                          Moet dat niet zijn "een noodzakelijk kwaad"?

Comment

Working...
                                          X