Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verzekering
Collapse
X
-
Vandaag nieuwe voorwaarden gekregen voor de verzekering van mijn Golf 4 Tdi 115pk. Ben er best wel tevreden mee want ga van bonus malus 4 naar 00
Burgerlijke aansprakelijkheid: 313,12 euro
Rechtsbijstand: 46 euro
Mini omnium: 305 euro
Mini omnium dekt zonder franchise: Glasbreuk, Brandschade, Diefstal, Schade door poging diefstal, alle natuurschade (inclusief dieren en wild)
Goeie deal dacht ik? Ben 27 jaar.
GrtsMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Zeer goede deal! Hoeveel jaar rijd je al?
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24Vandaag nieuwe voorwaarden gekregen voor de verzekering van mijn Golf 4 Tdi 115pk. Ben er best wel tevreden mee want ga van bonus malus 4 naar 00
Burgerlijke aansprakelijkheid: 313,12 euro
Rechtsbijstand: 46 euro
Mini omnium: 305 euro
Mini omnium dekt zonder franchise: Glasbreuk, Brandschade, Diefstal, Schade door poging diefstal, alle natuurschade (inclusief dieren en wild)
Goeie deal dacht ik? Ben 27 jaar.
Grts
Comment
-
Ik heb mijn rijbewijs van maart 1998 maar het is maar sinds één jaar dat de verzekering van het voertuig volledig op mijn naam staat. Daarvoor was het met mn ouders hun verzekering. Vorig jaar dus voor de eerste keer op mijn naam en had BM 4.
grtsMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Als de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Ben vorige week naar onze verzekeringsagent geweest om eens offerte op te laten stellen voor de 100 CS Quattro op mijn naam, en als 2' gebruiker onder naam van mijn ouders.
int begin allemaal goed tot die beste man vroeg naar de kw's. Dan schoot hij dus letterlijk in de lach... te begrijpen natuurlijk. Maar enfin, kwam er op neer da ik dus op mijn naam 1250€ all in betaalde, en een 350€ als 2'e gebruiker. Vond die 1250 eigelijk nog SERIEUS meevallen voor een kot van 140pk op 19 jaar
Ma wss zou ik dan toch voor 2'e gebruiker gaan, en +- 50/50 met A4 (TDI= Zuiiiinig!) en 100 (2.2 Quattro= NIET Zuiiiinig!) rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtAls de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?
Maar ik ben natuurlijk geen expert.
Comment
-
Je kan terecht bij je gemeentebestuur om de auto en nummerplaat van de overledene over te nemen. (Je zal in voorkomend geval niet naar de technische controle moeten gaan)
Je moet een aanvraag indienen bij de verzekeraar van de wagen.
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtAls de persoon op wiens naam de autoverzekering staat en op wiens naam de auto ingeschreven is, overlijdt, mogen familieleden dan nog met die auto rijden of wordt die vanaf het tijdstip van overlijden officieel onbruikbaar?
Comment
-
De DIV ( Dienst inschrijvingen voertuigen ) wordt automatisch op de hoogte
gebracht van het overlijden van de houder van de nummerplaat.
Dus beschik je maar over een termijn van 2 maanden om een beslissing te nemen.
Familieleden mogen nog met de wagen rijden maar binnen een
redelijke termijn moet je kiezen tussen volgende opties :
1. Voertuig uit het verkeer nemen - schrappen van de nummerplaat
Met het bewijs van schrapping kan je dan ook de verzekering stilleggen.
2. Overdracht van de bestaande nummerplaat onv de overlevende echtgeno(o)t(e)
of kinderen. En dit moet je dan ook doen voor de verzekering.
Nog meer info nodig : best even bij je makelaar langsgaan
Je makelaar - de beste verzekering
Vriendelijke groeten
Gilles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenJe makelaar - de beste verzekering
Moet dat niet zijn "een noodzakelijk kwaad"?
Comment
Comment