Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit wordt hier een gevaarlijke discutie....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
      Tsja, 2.000 euro / 5 is nog slechts 400 euro per persoon he
      ahja, daar is alles toch van de ganse familie

Comment

• Eergisteren is er zo eentje tegen de Range Rover van een vriend gereden in Antwerpen. Die kerels direct wegrijden. Hij erachteraan, heeft hen op den duur kunnen doen stoppen, en heeft 100€ contant gekregen omdat ze er absoluut geen politie erbij wilden hebben.

dus ofwel hadden ze geen verzekering, ofwel was er iets anders waar ze schrik voor hadden.

In ieder geval, 100€ voor een schrammetje dat je weg kon wrijven met wat benzine is goed meegenomen

Comment

• Hey,

Nu m'n nieuwe wagen in bestelling is wou ik weten wat een treffelijke prijs zou bedragen voor een Full Omnium verzekeringspolis.

Seat Ibiza ( "Sport", 3deurs Zenithgrijs )
          1.9 TDi 74kW/100pk Diesel 5 versnellingen
          extra opties:
          - Pack "Drive" ( cruise control, elec. inklapbare, verstelbare en verwarmbare buitenspiegels , volautomatische airco/climatronic)
          -TCS tractiecontrole
          - Xenon koplampen
          - Perimetrisch en volumetrisch alarm

geboortedatum/ plaats: 07/03/1984 / Kortrijk
          bonus malus: 9
          datum aflevering rijbewijs: 12/11/2003

mocht ge nog wa nodig ebben van gegevens zeg maar
          thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LunatiK
            mocht ge nog wa nodig ebben van gegevens zeg maar
            thx
            ja. heeft Kortrijk een postcode? ik ben te lui om ze op te zoeken.
            wat is de cataloguswaarde, zonder korting, eventueel inclusief btw?
            woon je nog bij mammie en pappie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
              ja. heeft Kortrijk een postcode? ik ben te lui om ze op te zoeken.
              wat is de cataloguswaarde, zonder korting, eventueel inclusief btw?
              woon je nog bij mammie en pappie?
              voor Kortrijk is dat 8500
              zonder korting en opties + BTW inbegrepen zou dat 17.700€ bedragen
              en ja, woon bij pappie maar verzekering onder mijn naam
              thx Frankie Knuckles

Comment

voor Kortrijk is dat 8500
                zonder korting en opties + BTW inbegrepen zou dat 17.700€ bedragen
                en ja, woon bij pappie maar verzekering onder mijn naam
                thx Frankie Knuckles
                reken ergens tussen de 1500 en 1600 euro per jaar.

Comment

• amai, valt nog best mee
                  ik vermoedde bedragen vanaf 2000 en meer
                  voor welke maatschappij werk jij of waar heb je dit geconfigureerd?

Comment

amai, valt nog best mee
                    ik vermoedde bedragen vanaf 2000 en meer
                    voor welke maatschappij werk jij of waar heb je dit geconfigureerd?
                    ik werk voor (bijna) alle maatschappijen. 'k stuur 't wel door via pm, anders krijg ik weer een ban, wegens reclame ditmaal.

Comment

• ok, no problem!
                      thx

Comment

• Wat houdt een Mini-omnium juist in?

Comment

• De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?

Nu, in mijn geval is dat geen, nu zit ik dus met de vraag of ik ook een gunstig tarief kan loskrijgen bij een verzekeraar die bvb polissen van de ouders of het bedrijf heeft lopen, niettemin ik die oldtimer wel persoonlijk op mijn naam wil zien...?

Dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Wat houdt een Mini-omnium juist in?

Volgens mij : brand - diefstal - aanrijding met dieren - glasbraak - natuurkrachten.
                            Dit zijn de gedekte gevaren als je een mini-omnium hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Wat houdt een Mini-omnium juist in?
                              De Mini Omnium omvat de waarborgen Diefstal, Brand, Glasbraak, Natuurkrachten en aanraking met dieren.
                              De volledige Omnium omvat de waarborgen Diefstal, Brand, Glasbraak, Natuurkrachten en aanraking met dieren, Stoffelijke Schade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?

Nu, in mijn geval is dat geen, nu zit ik dus met de vraag of ik ook een gunstig tarief kan loskrijgen bij een verzekeraar die bvb polissen van de ouders of het bedrijf heeft lopen, niettemin ik die oldtimer wel persoonlijk op mijn naam wil zien...?

Dank!
                                Ik denk wel dat als je aanklopt bij de verzekeraar van de ouders of het bedrijf dat zij je een gunstig tarief zullen willen geven. Er wordt wel rekening gehouden met het feit dat ouders en/of bedrijf klant bij hen zijn. Dus ik zou het zo proberen, ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI
                                  Ik denk wel dat als je aanklopt bij de verzekeraar van de ouders of het bedrijf dat zij je een gunstig tarief zullen willen geven. Er wordt wel rekening gehouden met het feit dat ouders en/of bedrijf klant bij hen zijn. Dus ik zou het zo proberen, ja.
                                  Dat is ook m'n hoop

Maar, als ze het louter theoretisch bekijken zouden ze wrs met een portefeuilleklant zitten die weinig tot niets opbrengt

Anyway, als ze gaan willen verkopen zullen ze wel moeten, k'heb immers de keuze uit 2 of 3 verzekeraars

Comment

Dat is ook m'n hoop

Maar, als ze het louter theoretisch bekijken zouden ze wrs met een portefeuilleklant zitten die weinig tot niets opbrengt

Anyway, als ze gaan willen verkopen zullen ze wel moeten, k'heb immers de keuze uit 2 of 3 verzekeraars
                                    Sjah, ik weet niet of ze direct gaan zitten zien wat de "bestaande klant" (ouders en/of bedrijf) hen opbrengt. Tenzij de ouders/bedrijf een hele slechte (lees verlieslatende) klant is voor hun natuurlijk, maar dat zal wel niet het geval zijn hé Maar de makelaar van ouders en/of bedrijf zal normaal gezien toch wel iets moeten kunnen regelen, denk ik.

Comment

De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?

Dank!
                                      Verzeker de oldtimer met je vader als verzekeringsnemer, en jij als verzekerde.
                                      Of via een club, maar dat is goed zolang je niets tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                        Verzeker de oldtimer met je vader als verzekeringsnemer, en jij als verzekerde.
                                        Of via een club, maar dat is goed zolang je niets tegenkomt.

Nah, ik wil die bak echt wel 100% op mijn naam

T'zal sowieso nooit onbetaalbaar zijn, maar meestal zit ge maar met een forfetair bedrag voor een oldie, echter wel als ge bvb nog een andere wagen verzekerd hebt, vandaar, al wat ik kan uitsparen komt van pas, al was het maar voor naft ed.

En ik zie mezelf ook nog niet direct aansluiten bij een club

Comment

En ik zie mezelf ook nog niet direct aansluiten bij een club
                                          heb je al een oldtimer?

Comment

Working...
                                          X