Dit wordt hier een gevaarlijke discutie....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verzekering
Collapse
X
-
Eergisteren is er zo eentje tegen de Range Rover van een vriend gereden in Antwerpen. Die kerels direct wegrijden. Hij erachteraan, heeft hen op den duur kunnen doen stoppen, en heeft 100€ contant gekregen omdat ze er absoluut geen politie erbij wilden hebben.
dus ofwel hadden ze geen verzekering, ofwel was er iets anders waar ze schrik voor hadden.
In ieder geval, 100€ voor een schrammetje dat je weg kon wrijven met wat benzine is goed meegenomen
Comment
-
Hey,
Nu m'n nieuwe wagen in bestelling is wou ik weten wat een treffelijke prijs zou bedragen voor een Full Omnium verzekeringspolis.
Seat Ibiza ( "Sport", 3deurs Zenithgrijs )
1.9 TDi 74kW/100pk Diesel 5 versnellingen
extra opties:
- Pack "Drive" ( cruise control, elec. inklapbare, verstelbare en verwarmbare buitenspiegels , volautomatische airco/climatronic)
-TCS tractiecontrole
- Xenon koplampen
- Perimetrisch en volumetrisch alarm
geboortedatum/ plaats: 07/03/1984 / Kortrijk
bonus malus: 9
datum aflevering rijbewijs: 12/11/2003
mocht ge nog wa nodig ebben van gegevens zeg maar
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldja. heeft Kortrijk een postcode? ik ben te lui om ze op te zoeken.
wat is de cataloguswaarde, zonder korting, eventueel inclusief btw?
woon je nog bij mammie en pappie?
zonder korting en opties + BTW inbegrepen zou dat 17.700€ bedragen
en ja, woon bij pappie maar verzekering onder mijn naam
thx Frankie Knuckles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LunatiKamai, valt nog best mee
ik vermoedde bedragen vanaf 2000 en meer
voor welke maatschappij werk jij of waar heb je dit geconfigureerd?
Comment
-
De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?
Nu, in mijn geval is dat geen, nu zit ik dus met de vraag of ik ook een gunstig tarief kan loskrijgen bij een verzekeraar die bvb polissen van de ouders of het bedrijf heeft lopen, niettemin ik die oldtimer wel persoonlijk op mijn naam wil zien...?
Dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitWat houdt een Mini-omnium juist in?
De volledige Omnium omvat de waarborgen Diefstal, Brand, Glasbraak, Natuurkrachten en aanraking met dieren, Stoffelijke Schade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?
Nu, in mijn geval is dat geen, nu zit ik dus met de vraag of ik ook een gunstig tarief kan loskrijgen bij een verzekeraar die bvb polissen van de ouders of het bedrijf heeft lopen, niettemin ik die oldtimer wel persoonlijk op mijn naam wil zien...?
Dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTIIk denk wel dat als je aanklopt bij de verzekeraar van de ouders of het bedrijf dat zij je een gunstig tarief zullen willen geven. Er wordt wel rekening gehouden met het feit dat ouders en/of bedrijf klant bij hen zijn. Dus ik zou het zo proberen, ja.
Maar, als ze het louter theoretisch bekijken zouden ze wrs met een portefeuilleklant zitten die weinig tot niets opbrengt
Anyway, als ze gaan willen verkopen zullen ze wel moeten, k'heb immers de keuze uit 2 of 3 verzekeraars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Dat is ook m'n hoop
Maar, als ze het louter theoretisch bekijken zouden ze wrs met een portefeuilleklant zitten die weinig tot niets opbrengt
Anyway, als ze gaan willen verkopen zullen ze wel moeten, k'heb immers de keuze uit 2 of 3 verzekeraarsMaar de makelaar van ouders en/of bedrijf zal normaal gezien toch wel iets moeten kunnen regelen, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.De voordeligste manier om een oldtimer te verzekeren is gaan aankloppen bij een verzekeraar waar je nog polissen lopen hebt, correct?
Dank!
Of via een club, maar dat is goed zolang je niets tegenkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoVerzeker de oldtimer met je vader als verzekeringsnemer, en jij als verzekerde.
Of via een club, maar dat is goed zolang je niets tegenkomt.
Nah, ik wil die bak echt wel 100% op mijn naam
T'zal sowieso nooit onbetaalbaar zijn, maar meestal zit ge maar met een forfetair bedrag voor een oldie, echter wel als ge bvb nog een andere wagen verzekerd hebt, vandaar, al wat ik kan uitsparen komt van pas, al was het maar voor naft ed.
En ik zie mezelf ook nog niet direct aansluiten bij een club
Comment
Comment