Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind op geen enkel papier een vermelding van het aantal Kw. Bij het inschrijvingsbewijs was daar wel een plaats voor voorzien, maar daar is niets op ingevuld.
    In de handleiding van de wagen staat wel een overzicht van de beschikbare motoren en daar staat bij de 1.4 dat hij 52 Kw heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NewOld
      Ik vind op geen enkel papier een vermelding van het aantal Kw. Bij het inschrijvingsbewijs was daar wel een plaats voor voorzien, maar daar is niets op ingevuld.
      In de handleiding van de wagen staat wel een overzicht van de beschikbare motoren en daar staat bij de 1.4 dat hij 52 Kw heeft.
      normaal staat 't in de bijzondere voorwaarden van de verzekeringspolis. hup, terug zoeken jij!

Comment

• Als ik me goed herinner heb ik een verzekering die 6 personen dekt terwijl er maar 5 veiligheidsgordels (en plaatsen) zijn. Terug als ik me goed herinner (want het is al +5 jaar geleden en heb de polis sindsdien niet meer bezien) zou de verzekering niet duurder komen door die extra persoon, ik vraag me wel af wat het nut/bedoeling is daarvan ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
          Als ik me goed herinner heb ik een verzekering die 6 personen dekt terwijl er maar 5 veiligheidsgordels (en plaatsen) zijn. Terug als ik me goed herinner (want het is al +5 jaar geleden en heb de polis sindsdien niet meer bezien) zou de verzekering niet duurder komen door die extra persoon, ik vraag me wel af wat het nut/bedoeling is daarvan ??
          4 kinderen op de achterbank waren wettelijk toegelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
            Bedankt Frankie,

Waren ??

Comment

• Vraagje, bromfietsen die maximum 25km/u halen, zijn dat zwakke weggebruikers? Kwestie van te weten of we nog miserie gaan hebben door die trien die los op onze golf geknald is.

Comment

msh toegelaten maar ge moet echt nie snugger zijn om dat te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
                  msh toegelaten maar ge moet echt nie snugger zijn om dat te doen
                  Wat bedoel je?

Wij zijn zo vroeger vaak naar de muziekschool ( ) gebracht....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    Wat bedoel je?

vroeger telde een kind voor 2/3 van een volwassene, en mocht dat. wat ben jij op de muziekschool gaan doen? triangel leren spelen?

Comment

wat ben jij op de muziekschool gaan doen? triangel leren spelen?
                      Noten rapen

Comment

• Op de polis staat er dus 43 Kw voor een 1.3.
                        Maar het is een 1.4 CLX en geen 1.4 Si, vreemd.
                        Ik zal de wagen moeten plaatsen in het topic "exclusieve wagen"

Comment

vroeger telde een kind voor 2/3 van een volwassene, en mocht dat. wat ben jij op de muziekschool gaan doen? triangel leren spelen?
                          Laat ons eerst stellen dat dat in de tijd was dat ik fier was op mijn schoenen met lichtjes in de zolen.

Ik heb geprobeerd piano en gitaar te spelen.
                          Het is echter niet gelukt

Comment

Wat bedoel je?

kinderen zonder gordel vanachter is nie echt snugger te noeme.

( den pierewiet die die 2/3 regel had uitgevonde was gwn nie goe wijs )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NewOld
                              Op de polis staat er dus 43 Kw voor een 1.3.
                              Maar het is een 1.4 CLX en geen 1.4 Si, vreemd.
                              Ik zal de wagen moeten plaatsen in het topic "exclusieve wagen"
                              dus is 't een 54 kW. nu ja, na 8 jaar bij DVV heb ik 't daar voor bekeken gehouden. u begrijpt waarom?

Comment

Laat ons eerst stellen dat dat in de tijd was dat ik fier was op mijn schoenen met lichtjes in de zolen.
                                ow, je hebt 't nog maar net opgegeven?

Comment

kinderen zonder gordel vanachter is nie echt snugger te noeme.

( den pierewiet die die 2/3 regel had uitgevonde was gwn nie goe wijs )
                                  sinds wanneer zijn gordels achteraan verplicht?

Comment

sinds wanneer zijn gordels achteraan verplicht?
                                    sinds 1992 ofzo

opmerkelijk dat sommigen dit nog altijd niet weten

Comment

sinds 1992 ofzo

opmerkelijk dat sommigen dit nog altijd niet weten
                                      ik vertrek niet voor iedereen z'n gordel heeft vastgeklikt. ik neem gewoon een afwachtende houding aan. dat is heel irritant.

Comment

a 8 jaar bij DVV heb ik 't daar voor bekeken gehouden.
                                        Anders bekeken, beter verzekerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                          Anders bekeken, beter verzekerd?
                                          inderdaad.

Comment

Working...
                                          X