Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je doet maar. 't moet zijn dat jij weinig klanten hebt, dat je ze hier moet komen zoeken tussen een hoop keutels die net zonder zijwieltjes kunnen fietsen.
Djesus wat een licht gefrusteerde ben jij Franky! Had trouwens niet anders verwacht
Vraagje: blijkbaar klopt het niet dat de verzekering zich niet kan terugtrekken als ik als 2e bestuurder ergens opsta en ik eigenlijk hoofdbestuurder ben...
Vraagje: blijkbaar klopt het niet dat de verzekering zich niet kan terugtrekken als ik als 2e bestuurder ergens opsta en ik eigenlijk hoofdbestuurder ben...
op mijn niveau is er amper concurrentie.
als je vermeld staat als occasionele bestuurder en 't blijkt inderdaad anders te zijn, kan de verzekering zich terugtrekken.
Waarom een 323 kopen als een 328 niet zo heel veel meer kost?
Jij bent van de soort die als je 10 jaar gaat gewerkt hebben en ze je ondersteboven houden er nog gene nagel zal uitvallen om aan je gat te krabben , woont waarschijnlijk nog op kosten van mammie en pappie ? En als ie op baan is met zijne 328 heel zijn kapitaal onder z'n gat zitten heeft dat het zijne is , hoog tijd dat je eens serieus gaat nadenken me dunkt ( als je dat al uberhaubt zou kunnen , ik hoop het voor je...)
Toen ik 20 jaar was mocht ik rondrijden met ma hare afdankertje , nen 1200 naft van 13 jaar oud , en ik was reuzekontent , nu moet er een 328 voor de deur staan voor ze kontent zijn , ge gaat het ver brengen...
Jij bent van de soort die als je 10 jaar gaat gewerkt hebben en ze je ondersteboven houden er nog gene nagel zal uitvallen om aan je gat te krabben , woont waarschijnlijk nog op kosten van mammie en pappie ? En als ie op baan is met zijne 328 heel zijn kapitaal onder z'n gat zitten heeft dat het zijne is , hoog tijd dat je eens serieus gaat nadenken me dunkt ( als je dat al uberhaubt zou kunnen , ik hoop het voor je...)
Toen ik 20 jaar was mocht ik rondrijden met ma hare afdankertje , nen 1200 naft van 13 jaar oud , en ik was reuzekontent , nu moet er een 328 voor de deur staan voor ze kontent zijn , ge gaat het ver brengen...
in principe wordt de verzekering voor een vennootschap afgesloten aan een standaardtarief, dat een gemiddelde is, rekening houdend met verschillende bestuurders.
als er 1 vaste of hoofdbestuurder wordt opgegeven, wordt het tarief naar zijn/haar omstandigheden aangepast, en kan dus goedkoper of duurder worden.
't is een denkpiste natuurlijk... als de vennootschap al een heel lage bonus-malus heeft, kan je gerust met een wagen op naam van die vennootschap rondbollen zonder jezelf als hoofdbestuurder te laten vermelden. daar kan niemand iets tegen doen.
Nou, ik vraag dit gewoon omdat wij dit al jaren zo doen, echter zonder daar bij na te denken.
M'n broer, m'n zus en ik rijden gewoon met gelijk welke auto die vrij staat, of dat nu een dikke Mercedes betreft of een tof kamionetje dat in 20 seconden naar 100 snelt ( ). Maar zoals reeds gezegd, nooit is er hier thuis eigenlijk nagedacht over het al of niet verzekerd zijn bij een ongeval.
Tot nu toe echter nog geen problemen mee gehad, ook niet als m'n broer eens in het achterste van een niet-oplettende dame zat ( in het achterste van de auto weliswaar )
Of vraag ik het voor alle zekerheid toch best eens aan onze makelaar ?
Nou, ik vraag dit gewoon omdat wij dit al jaren zo doen, echter zonder daar bij na te denken.
M'n broer, m'n zus en ik rijden gewoon met gelijk welke auto die vrij staat, of dat nu een dikke Mercedes betreft of een tof kamionetje dat in 20 seconden naar 100 snelt ( ). Maar zoals reeds gezegd, nooit is er hier thuis eigenlijk nagedacht over het al of niet verzekerd zijn bij een ongeval.
Tot nu toe echter nog geen problemen mee gehad, ook niet als m'n broer eens in het achterste van een niet-oplettende dame zat ( in het achterste van de auto weliswaar )
Of vraag ik het voor alle zekerheid toch best eens aan onze makelaar ?
vraag eens na of er regelmatige bestuurders opgegeven zijn, better safe than sorry. bij een banale schade doen ze niet moeilijk, bij zware ongevallen wel.
't zal idd geen probleem zijn als je 2.000 euro schade veroorzaakt, maar wat als er iemand zwaar gewond raakt, of als er een dode valt (ik wens het niemand toe, maar het gebeurt). Als de verzekering zich terugtrekt heb je het zweten voor jaren/de rest van je leven.
Pas op, ik heb het ook jaren gedaan, maar m'n makelaar plots gezegd dat hij het niet meer wilde doen. Ze hebben dan gekeken hoe lang ik m'n rijbewijs had en zo een lage bonus malus berekend
als je een wagen wilt, moet je alles betalen, ook de verzekering. Ik zet je niet op mijn naam, om bij een ongeluk ik al mijn pollisen kwijt te geraken of problemen te hebben. Wil je een sportwagen, dan koop je die maar, maar zie dat je de verzekering kan betalen.
zodoende ben ik dus begonnen op 19jarige leeftijd met een Golf III GTD van 75pk. En daar was ik meer dan tevreden over. Die verzekering stond direct op mijn naam en ik begon aan 13 schijven.
Comment