Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Strike !

kan nooit van mij zijn, is brol van den decathlon

Toch mooie poging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
      je doet maar. 't moet zijn dat jij weinig klanten hebt, dat je ze hier moet komen zoeken tussen een hoop keutels die net zonder zijwieltjes kunnen fietsen.
      Djesus wat een licht gefrusteerde ben jij Franky! Had trouwens niet anders verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

kan nooit van mij zijn, is brol van den decathlon

Toch mooie poging
        Huh, er staat toch op 328i !

Dat het brol is dat heb je zelf gezegd.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M.D.
          Djesus wat een licht gefrusteerde ben jij Franky! Had trouwens niet anders verwacht
          ik ben realistisch.

Comment

ik ben realistisch.
            Concurrenten?

Vraagje: blijkbaar klopt het niet dat de verzekering zich niet kan terugtrekken als ik als 2e bestuurder ergens opsta en ik eigenlijk hoofdbestuurder ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
              Huh, er staat toch op 328i !

Dat het brol is dat heb je zelf gezegd.
              Als er op een 328i decathlon, Lidl of Aldi staat moet ik hem niet hebben, zo simpel is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                unterschied muss zein
                Etwas Kultur auch.

Comment

Concurrenten?

Vraagje: blijkbaar klopt het niet dat de verzekering zich niet kan terugtrekken als ik als 2e bestuurder ergens opsta en ik eigenlijk hoofdbestuurder ben...
                  op mijn niveau is er amper concurrentie.

als je vermeld staat als occasionele bestuurder en 't blijkt inderdaad anders te zijn, kan de verzekering zich terugtrekken.

Comment

Als er op een 328i decathlon, Lidl of Aldi staat moet ik hem niet hebben, zo simpel is dat
                    Ga daar misschien wat meer shoppen, dan heb je misschien geld over voor je verzekering.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Troost u, dat heb ik al lang verloren...

Waarom een 323 kopen als een 328 niet zo heel veel meer kost?
                      Jij bent van de soort die als je 10 jaar gaat gewerkt hebben en ze je ondersteboven houden er nog gene nagel zal uitvallen om aan je gat te krabben , woont waarschijnlijk nog op kosten van mammie en pappie ? En als ie op baan is met zijne 328 heel zijn kapitaal onder z'n gat zitten heeft dat het zijne is , hoog tijd dat je eens serieus gaat nadenken me dunkt ( als je dat al uberhaubt zou kunnen , ik hoop het voor je...)

Toen ik 20 jaar was mocht ik rondrijden met ma hare afdankertje , nen 1200 naft van 13 jaar oud , en ik was reuzekontent , nu moet er een 328 voor de deur staan voor ze kontent zijn , ge gaat het ver brengen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD
                        Jij bent van de soort die als je 10 jaar gaat gewerkt hebben en ze je ondersteboven houden er nog gene nagel zal uitvallen om aan je gat te krabben , woont waarschijnlijk nog op kosten van mammie en pappie ? En als ie op baan is met zijne 328 heel zijn kapitaal onder z'n gat zitten heeft dat het zijne is , hoog tijd dat je eens serieus gaat nadenken me dunkt ( als je dat al uberhaubt zou kunnen , ik hoop het voor je...)

Toen ik 20 jaar was mocht ik rondrijden met ma hare afdankertje , nen 1200 naft van 13 jaar oud , en ik was reuzekontent , nu moet er een 328 voor de deur staan voor ze kontent zijn , ge gaat het ver brengen...
                        Ik ben 18 en begrijp je standpunt volledig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
                          ik ook rana

maar ieder heeft z'n eige prioriteiten
                          ik was 21 toen ik een 6 jaar oude s-klasse kocht (voor minder centen als een vorige nieuwe golf) en die had een 160 pk in een véééls te zware karos dus het ding ging minder snel als eender welke golf 1800

toen (13 jaar terug) ging dat gelukkig nog en het kostte me eigelijk maar 3000 bef méér voor 70 pk meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana

No offence, 'k vind het gewoon een leuk plaatje

Ook ik kan me goed vinden in wat CCD zegt
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

No offence, 'k vind het gewoon een leuk plaatje

Ook ik kan me goed vinden in wat CCD zegt
                              Win ik de prijs ?

Leuk. Wanneer kan ik de 996 Turbo komen halen ?

Comment

in principe wordt de verzekering voor een vennootschap afgesloten aan een standaardtarief, dat een gemiddelde is, rekening houdend met verschillende bestuurders.

als er 1 vaste of hoofdbestuurder wordt opgegeven, wordt het tarief naar zijn/haar omstandigheden aangepast, en kan dus goedkoper of duurder worden.

't is een denkpiste natuurlijk... als de vennootschap al een heel lage bonus-malus heeft, kan je gerust met een wagen op naam van die vennootschap rondbollen zonder jezelf als hoofdbestuurder te laten vermelden. daar kan niemand iets tegen doen.
                                Nou, ik vraag dit gewoon omdat wij dit al jaren zo doen, echter zonder daar bij na te denken.

M'n broer, m'n zus en ik rijden gewoon met gelijk welke auto die vrij staat, of dat nu een dikke Mercedes betreft of een tof kamionetje dat in 20 seconden naar 100 snelt ( ). Maar zoals reeds gezegd, nooit is er hier thuis eigenlijk nagedacht over het al of niet verzekerd zijn bij een ongeval.

Tot nu toe echter nog geen problemen mee gehad, ook niet als m'n broer eens in het achterste van een niet-oplettende dame zat ( in het achterste van de auto weliswaar )

Of vraag ik het voor alle zekerheid toch best eens aan onze makelaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                  Nou, ik vraag dit gewoon omdat wij dit al jaren zo doen, echter zonder daar bij na te denken.

M'n broer, m'n zus en ik rijden gewoon met gelijk welke auto die vrij staat, of dat nu een dikke Mercedes betreft of een tof kamionetje dat in 20 seconden naar 100 snelt ( ). Maar zoals reeds gezegd, nooit is er hier thuis eigenlijk nagedacht over het al of niet verzekerd zijn bij een ongeval.

Tot nu toe echter nog geen problemen mee gehad, ook niet als m'n broer eens in het achterste van een niet-oplettende dame zat ( in het achterste van de auto weliswaar )

Of vraag ik het voor alle zekerheid toch best eens aan onze makelaar ?
                                  vraag eens na of er regelmatige bestuurders opgegeven zijn, better safe than sorry. bij een banale schade doen ze niet moeilijk, bij zware ongevallen wel.

Comment

• Zal ik eens doen, merci

Comment

• 't zal idd geen probleem zijn als je 2.000 euro schade veroorzaakt, maar wat als er iemand zwaar gewond raakt, of als er een dode valt (ik wens het niemand toe, maar het gebeurt). Als de verzekering zich terugtrekt heb je het zweten voor jaren/de rest van je leven.

Pas op, ik heb het ook jaren gedaan, maar m'n makelaar plots gezegd dat hij het niet meer wilde doen. Ze hebben dan gekeken hoe lang ik m'n rijbewijs had en zo een lage bonus malus berekend

Comment

• Ik heb al vaak ervaren dat mensen die, als je hen erop wijst dat hun kinderen de facto de regelmatige bestuurder van één (of meerdere) van de auto's zijn maar niet als dusdanig staan ingeschreven in de polis om de premie zo laag mogelijk te houden, halsstarrig weigeren (al dan niet met behulp van argumenten die variëren tussen 'langs geen kanten steek houdend' en 'compleet ridicuul') om die poliswijziging door te laten voeren, ook meteen de klanten zijn waarmee er zich vaak betalingsmoeilijkheden voordoen. En nogal vaak zijn het ook dié klanten die bij een schadegeval (in fout of niet, maakt niet uit) plots het warm water uitvinden en de makelaar 'es gaan zeggen wát er moet gedaan worden, en vooral : waarop zij recht hebben (als ze in recht zijn) of waarop de tegenpartij geen recht heeft (als ze zelf in fout zijn).

Conclusie : zo'n mensen heb je liever niet als klant. 't Is niet elke makelaar gegeven om daar hard in te kunnen zijn, en te kunnen borstelen ... maar dergelijke klanten brengen enorm veel werk teweeg waarmee je geen jota verdient.
                                        Het is moeilijk om te zeggen "Oké, ik heb het genoeg geprobeerd, maar het helpt niet. Gelieve een andere makelaar te zoeken, ik wens niet verder uw makelaar te zijn." en de reactie is vaak boosheid (brullen), laagheid (scheldwoorden), domheid (dreigementen dat ze veel mensen kennen en je wel eens zullen nekken) en karakterloosheid (op 't einde nog één keer smeken met de belofte dat ze hun leven zullen beteren), maar het loont vaak wel.

De theorie van de rotte appel werkt ook in dit opzicht.

Comment

• en mijn vader zei.

als je een wagen wilt, moet je alles betalen, ook de verzekering. Ik zet je niet op mijn naam, om bij een ongeluk ik al mijn pollisen kwijt te geraken of problemen te hebben. Wil je een sportwagen, dan koop je die maar, maar zie dat je de verzekering kan betalen.
                                          zodoende ben ik dus begonnen op 19jarige leeftijd met een Golf III GTD van 75pk. En daar was ik meer dan tevreden over. Die verzekering stond direct op mijn naam en ik begon aan 13 schijven.

kheb altijd zo'n stickertje wil kleven achteraan

De mijne is betaald

Comment

Working...
                                          X