Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    ja, want als het voor jezelf was dan zou je genoegen nemen met een 323i of iets dergelijks.

Dit is gewoon de "ik wil het hoogste cijfer op mijn kofferdeksel"-competitie tussen een stel pubers. no more no less.
    Troost u, dat heb ik al lang verloren...

Waarom een 323 kopen als een 328 niet zo heel veel meer kost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Maar het is en het blijft meer

Comment

Ocharme sukkelaar,

Omdat je met het geld dat je uitspaart misschien je verzekering zou kunnen betalen.

Edit: als het verschil toch zo laag is, koop dan maar direct een M3.
        Last edited by 911turbo; 04/12/2005, 23:51.
        A Twist of the Wrist

Comment

Omdat je met het geld dat je uitspaart misschien je verzekering zou kunnen betalen.
          Ik kan die 900€/jaar ook wel ophoesten hoor...

Ik ben niet de persoon die spaart, dus als ik dat kan betalen, doe ik het ook, en ga ik niet iets zoeken dat mij evt 100-200€ zou besparen. das minder dan 20€ per maand.

Comment

Ik kan die 900€/jaar ook wel ophoesten hoor...
            Met jouw als 2de bestuurder...

Morgen knal je in een groep schoolkinderen, die inspecteur van de verzekering stuit op de feiten en de buren zeggen dat de vader nooit is gezien achter het stuur van de wagen in kwestie... dan heb je wel een dikker probleem.

En het risico op een ongeval is hier niet te verwaarlozen. 190+ pk's in de handen van een jonge snotter met nul-komma-nul rijervaring. vuurwerk gegarandeerd.
            A Twist of the Wrist

Comment

Met jouw als 2de bestuurder...

Morgen knal je in een groep schoolkinderen, die inspecteur van de verzekering stuit op de feiten en de buren zeggen dat de vader nooit is gezien achter het stuur van de wagen in kwestie... dan heb je wel een dikker probleem.

En het risico op een ongeval is hier niet te verwaarlozen. 190+ pk's in de handen van een jonge snotter met nul-komma-nul rijervaring. vuurwerk gegarandeerd.
              Als ik geregistreerd sta als 2e bestuurder, is dat toch geen probleem?

Comment

Als ik geregistreerd sta als 2e bestuurder, is dat toch geen probleem?
                Merk het vraagteken op aan het eind van de zin. meestal wijst dat op enige vorm van onzekerheid.

terecht in dit geval.
                A Twist of the Wrist

Comment

Merk het vraagteken op aan het eind van de zin. meestal wijst dat op enige vorm van onzekerheid.

terecht in dit geval.
                  Ik heb mij laten vertellen dat, indien ik geregistreerd sta als 2e bestuurder, de verzekering op de hoogte is van het verhoogde risico, en zich dus niet kan terugtrekken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M.D.
                    Daar kan ongetwijfeld een pak af
                    open anders nog eens een offerte-topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                      En hoe zit dat dan als een auto eigendom is van een vennootschap met volledige rechtspersoonlijkheid en de bestuurder werknemer of werkend vennoot is?
                      in principe wordt de verzekering voor een vennootschap afgesloten aan een standaardtarief, dat een gemiddelde is, rekening houdend met verschillende bestuurders.

als er 1 vaste of hoofdbestuurder wordt opgegeven, wordt het tarief naar zijn/haar omstandigheden aangepast, en kan dus goedkoper of duurder worden.

't is een denkpiste natuurlijk... als de vennootschap al een heel lage bonus-malus heeft, kan je gerust met een wagen op naam van die vennootschap rondbollen zonder jezelf als hoofdbestuurder te laten vermelden. daar kan niemand iets tegen doen.

Comment

Ik heb nu bijna 5 jaar mijn rijbewijs en heb de eerste 4 jaar rondgereden met een opel Kadett 1.6 (weet niet meer juist het aantal kw). Deze auto werd verzekerd door mijn ouders. Toen mijn ma een nieuwe wagen kocht, heb ik haar golf overgenomen. Doordat ik al 4 jaar ongevallenvrij rondreed met de opel ben ik begonnen aan een BM van 7. Nu komt dit voor een golf IV 1.6 met 105 pk toch wel op 1050 € (let wel er zit een kleine omnium in). Een grote som geld vind ik zelf maar om nu rond te blijven rijden onder mijn ouders hun naam vind ik toch ook niet de moeite. Ik draag dan liever zelf de verantwoordelijkheid voor mijn veroorzaakte ongevallen (nul for the record). Ik kan het zelfs aanraden. Als je zelf je verzekering betaalt zal je 2 keer nadenken voor je zotte toeren uithaalt.

Comment

Ik vraag me af waar je zin voor realiteit zit, als ik een verzekeringskantoor zou hebben en er loopt iemand van 20 binnen en die vraagt om als eerste wagen een 328i te verzekeren dan lach ik die kerel eens goed uit.
                          Zou jij een slecht makelaar zijn.

Immers, als je 't goed speelt, kan je die kerel alsnog aan een polis helpen waarop je veel verdient.

Vooreerst zijn we autoliefhebbers, dus we babbelen eerst wat over auto's. Geleidelijk aan glijdt 't richting verzekeringen, en komen we bij het heikele punt "dat het niet simpel zal zijn om 'm verzekerd te krijgen voor een aanvaardbare prijs".

Uiteindelijk geef je 'm toch een voorstel. En hoe hoger de premie, hoe hoger de commissie.

Dus, waarom uitlachen ?

Comment

Alsof 'ie met een 323i minder snel een ongeval zou hebben ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                              open anders nog eens een offerte-topic.
                              Nog steeds niet goed van he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M.D.
                                Nog steeds niet goed van he
                                je doet maar. 't moet zijn dat jij weinig klanten hebt, dat je ze hier moet komen zoeken tussen een hoop keutels die net zonder zijwieltjes kunnen fietsen.

Comment

voor mij school het alvast 105 dollar
                                  Last edited by bobo; 05/12/2005, 19:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    voor mij school het alvast 105 dollar
                                    zo weinig verschil?

Comment

unterschied muss zein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                        je doet maar. 't moet zijn dat jij weinig klanten hebt, dat je ze hier moet komen zoeken tussen een hoop keutels die net zonder zijwieltjes kunnen fietsen.
                                        Strike !

Last edited by 911turbo; 05/12/2005, 20:17.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                          bull's eye

Comment

Working...
                                          X