Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door rana
    Ja kijk, dat is nu eenmaal mijn mening. Als ik zelf mijn geld in een BMW zou steken, moet er een 6-cilinder en leder inzitten. Anders ga ik wel een golf rijden ofzo..
    Zeker als je tweedehands koopt. Die 6-cilinder maakt hem goedkoper, en dat leder merk je de meerprijs ook niet van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Ja kijk, dat is nu eenmaal mijn mening. Als ik zelf mijn geld in een BMW zou steken, moet er een 6-cilinder en leder inzitten. Anders ga ik wel een golf rijden ofzo..
      Zeker als je tweedehands koopt. Die 6-cilinder maakt hem goedkoper, en dat leder merk je de meerprijs ook niet van.
      320i is ook een 6-cilinder, maar waarschijnlijk niet goed genoeg voor je vriendjes...
      A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
        320i is ook een 6-cilinder, maar waarschijnlijk niet goed genoeg voor je vriendjes...
        Naart schijnt zou een 320 trager zijn dan een 318, ik geloof er eigenlijk niet veel van, maar in ieder geval, mocht dat zo zijn, dan moet ik hem niet hebben. meer taxen betalen om trager te gaan....
        Maar voor de rest is een 320 ook genoeg...

Comment

Naart schijnt zou een 320 trager zijn dan een 318
          Koop dan een 318i, sneller als een 320 en je kan misschien de verzekering betalen.
          A Twist of the Wrist

Comment

Koop dan een 318i, sneller als een 320 en je kan misschien de verzekering betalen.
            Als ik een bmw koop, is het een 6-cil, punt uit.
            Desnoods ga ik werken om de verzekering te betalen. Maar waar dit topic eigenlijk over ging is niet dat ik per se een 328 wil, maar dat ik liever een 328 koop, en 900€/jaar betaal aan verzekering op mijn vaders naam, dan dat ik een mini cooper 1.3i koop, en evenveel betaal om de verzekering toch maar op mijn naam te zetten.

Als ik kan kiezen om voor 40€ een pistolet met kaas te eten, of een steak, dan ga ik toch voor de steak hoor.

Comment

ALS ik een BMW E36 zou kopen, is dat minstens een 325 omdat ik dan gewoon een échte bmw wil, en geen 'budget-bak'.
              sorry zenne, maar op die manier beledig je wel zogoed als alle forummers die hier een BMW 3 hebben...

Comment

Naart schijnt zou een 320 trager zijn dan een 318, ik geloof er eigenlijk niet veel van, maar in ieder geval, mocht dat zo zijn, dan moet ik hem niet hebben. meer taxen betalen om trager te gaan....
                Maar voor de rest is een 320 ook genoeg...
                Als er 1 reden zou zijn waarom ik op zo een jonge leeftijd een 320i zou prefereren boven een 318i, dan is het puur de sound. Wat kunnen mijn vriendjes me schelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                  sorry zenne, maar op die manier beledig je wel zogoed als alle forummers die hier een BMW 3 hebben...
                  Hmmm you got 'em.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                    ALS ik een BMW E36 zou kopen, is dat minstens een 325 omdat ik dan gewoon een échte bmw wil, en geen 'budget-bak'.
                    Tja, het is maar omdat een E36 323i Coupé er door de eerste de beste VW Lupo 1.0 50pk er wordt afgereden hé.

Niet vooruit te branden die bakken.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Tja, het is maar omdat een E36 323i Coupé er door de eerste de beste VW Lupo 1.0 50pk er wordt afgereden hé.

Niet vooruit te branden die bakken.
                      Je bent bijna moreel verplicht voor minimum een 325 te kiezen

Comment

Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik bedaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
                        Overigens spraak ik net met een oud klasgenoot die net een 2de handswagen gekocht heeft, en hij zei me dat ze bij KBC niemand onder de 23 jaar willen verzekeren. :s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                          Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik betaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
                          Overigens spraak ik net met een oud klasgenoot die net een 2de handswagen gekocht heeft, en hij zei me dat ze bij KBC niemand onder de 23 jaar willen verzekeren. :s
                          Welke wagen was dat?
                          Last edited by 911turbo; 04/12/2005, 20:32.
                          A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                            Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik bedaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
                            Dat is toch stom ?

Voor de verzekering maakt da geen fuck uit, alleen jij voelt het in je portemenee.
                            Als ik zelf vast werk heb zal ik alles wel onder mijn naam zetten maar voorlopig spaar ik dat geld liever uit voor de toekomst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Dat is toch stom ?

Voor de verzekering maakt da geen fuck uit, alleen jij voelt het in je portemenee.
                              Als ik zelf vast werk heb zal ik alles wel onder mijn naam zetten maar voorlopig spaar ik dat geld liever uit voor de toekomst.
                              Voila, eindelijk es iemand die iets zinnigs zegt.

Het is iets gevaarlijker akkoord. Maar sommigen praten hier over 1500/ jaar alsof het niets is.

Get real

Comment

Welke wagen was dat?
                                Passat 1.9 TDI. Maar het gaat om elke wagen zegt hij. Indien hij met een fiat 500 ging, zouden ze hem ook gewijgerd hebben zegt hij.

Comment

sorry. moest er even uit.

heeft er al iemand gehoord van het terugvorderingsrecht dat een maatschappij heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld

sorry. moest er even uit.

heeft er al iemand gehoord van het terugvorderingsrecht dat een maatschappij heeft?
                                    Daar dacht ik ook al aan.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Het is iets gevaarlijker akkoord. Maar sommigen praten hier over 1500/ jaar alsof het niets is.

Get real
                                      Ik ben real. Ik ben 22 jaar, en werk al 2 jaar full time. De aankoop van een nieuwe wagen staat al meer dan een jaar op het programma. Ik ga niet uit, rook niet, doe geen zotte uitgaven. Elke eurocent die ik verdien gaat rechtstreeks de spaarrekening in afwachting van de aankoop van de wagen. €1500 is niet niks, maar ik heb ervoor gewerkt en gespaard. En na 2 jaar hard werken vind ik niet dat ik zo een reactie verdien omdat ik wèl de wet volg.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Get real
                                        Dan moet je maar niet voor zo'n zware auto gaan hé.

Vooraleer je een auto koopt informeer je toch eerst eens hoeveel de verzekering voor zo'n type auto zal kosten.

Is het te duur, tja, dan kijk je toch gewoon naar een lichtere wagen waar je minder voor moet betalen.

Zo simpel is dat toch.

Sommige mensen willen wel een superkrachtige auto maar komen dan wel klagen dat de verzekering ervoor immens duur is. Sorry hoor, maar dat kan er bij mij niet in. Iedereen weet toch dat het ééne in verband staat met het andere (vermogen auto - BA verzekeringspremie), daarvoor moet je zelfs al niets van verzekeringen afkennen...
                                        BMW F30 316d Sportline - '13
                                        BMW Z3 1.8 -- '97
                                        --------------------------------------------------------------
                                        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Daar dacht ik ook al aan.
                                          de laatste tijd is 't genoeg in de media geweest, en nog laten jullie je vangen aan indianenverhalen over verzekeringen op naam van mammie en pappie, zonder mededeling van de werkelijke situatie. als de maatschappij er bij een ongeval in fout op uitkomt dat een jongere regelmatige bestuurder is, kan zij zich beroepen op het verzwijgen van gegevens die het risico verzwaren. de inspecteurs van de meeste maatschappijen hebben een vergunning als privé-detective en zijn bijgevolg gemachtigd om een buurtonderzoek te doen.

ik zou 't risico niet nemen, tenzij jullie jullie eigen toekomst ineens willen hypothekeren.

Comment

Working...
                                          X