Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja kijk, dat is nu eenmaal mijn mening. Als ik zelf mijn geld in een BMW zou steken, moet er een 6-cilinder en leder inzitten. Anders ga ik wel een golf rijden ofzo..
Zeker als je tweedehands koopt. Die 6-cilinder maakt hem goedkoper, en dat leder merk je de meerprijs ook niet van.
Ja kijk, dat is nu eenmaal mijn mening. Als ik zelf mijn geld in een BMW zou steken, moet er een 6-cilinder en leder inzitten. Anders ga ik wel een golf rijden ofzo..
Zeker als je tweedehands koopt. Die 6-cilinder maakt hem goedkoper, en dat leder merk je de meerprijs ook niet van.
320i is ook een 6-cilinder, maar waarschijnlijk niet goed genoeg voor je vriendjes...
320i is ook een 6-cilinder, maar waarschijnlijk niet goed genoeg voor je vriendjes...
Naart schijnt zou een 320 trager zijn dan een 318, ik geloof er eigenlijk niet veel van, maar in ieder geval, mocht dat zo zijn, dan moet ik hem niet hebben. meer taxen betalen om trager te gaan....
Maar voor de rest is een 320 ook genoeg...
Koop dan een 318i, sneller als een 320 en je kan misschien de verzekering betalen.
Als ik een bmw koop, is het een 6-cil, punt uit.
Desnoods ga ik werken om de verzekering te betalen. Maar waar dit topic eigenlijk over ging is niet dat ik per se een 328 wil, maar dat ik liever een 328 koop, en 900€/jaar betaal aan verzekering op mijn vaders naam, dan dat ik een mini cooper 1.3i koop, en evenveel betaal om de verzekering toch maar op mijn naam te zetten.
Als ik kan kiezen om voor 40€ een pistolet met kaas te eten, of een steak, dan ga ik toch voor de steak hoor.
Naart schijnt zou een 320 trager zijn dan een 318, ik geloof er eigenlijk niet veel van, maar in ieder geval, mocht dat zo zijn, dan moet ik hem niet hebben. meer taxen betalen om trager te gaan....
Maar voor de rest is een 320 ook genoeg...
Als er 1 reden zou zijn waarom ik op zo een jonge leeftijd een 320i zou prefereren boven een 318i, dan is het puur de sound. Wat kunnen mijn vriendjes me schelen
Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik bedaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
Overigens spraak ik net met een oud klasgenoot die net een 2de handswagen gekocht heeft, en hij zei me dat ze bij KBC niemand onder de 23 jaar willen verzekeren. :s
Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik betaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
Overigens spraak ik net met een oud klasgenoot die net een 2de handswagen gekocht heeft, en hij zei me dat ze bij KBC niemand onder de 23 jaar willen verzekeren. :s
Wat me eigenlijk opvalt, is dat veel jongeren de verzekering op hun ouders namen laten zetten. Dat is eigenlijk het laatste wat ik wil. Ik bedaal liever €1500 meer zodat ze volledig op mijn naam staat.
Dat is toch stom ?
Voor de verzekering maakt da geen fuck uit, alleen jij voelt het in je portemenee.
Als ik zelf vast werk heb zal ik alles wel onder mijn naam zetten maar voorlopig spaar ik dat geld liever uit voor de toekomst.
Voor de verzekering maakt da geen fuck uit, alleen jij voelt het in je portemenee.
Als ik zelf vast werk heb zal ik alles wel onder mijn naam zetten maar voorlopig spaar ik dat geld liever uit voor de toekomst.
Voila, eindelijk es iemand die iets zinnigs zegt.
Het is iets gevaarlijker akkoord. Maar sommigen praten hier over 1500/ jaar alsof het niets is.
Het is iets gevaarlijker akkoord. Maar sommigen praten hier over 1500/ jaar alsof het niets is.
Get real
Ik ben real. Ik ben 22 jaar, en werk al 2 jaar full time. De aankoop van een nieuwe wagen staat al meer dan een jaar op het programma. Ik ga niet uit, rook niet, doe geen zotte uitgaven. Elke eurocent die ik verdien gaat rechtstreeks de spaarrekening in afwachting van de aankoop van de wagen. €1500 is niet niks, maar ik heb ervoor gewerkt en gespaard. En na 2 jaar hard werken vind ik niet dat ik zo een reactie verdien omdat ik wèl de wet volg.....
Comment