Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulplijn >> ik zoek mijn eigen (auto)stekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De moed is nog niet volledig weg dankzij een bezoekje van zojuist bij een kennis met een mooi gevulde garage; 3 classic Audi quattro's - Audi Sport Quattro - Audi 100S Coupé & een Audi quattro rallywagen. Super sympathieke mens met een droomloods. Ik heb foto's mogen nemen maar mag ze uiteraard niet delen.

Comment

Comment

Bedankt Bertds, zojuist gaan kijken - is niet ideaal, veel te hoge prijs en dak mag compleet vernieuwd worden.

Comment

droompand gevonden & gemist daar de makelaar nu op verlof is - 10 dagen stond het pand online en compromis werd getekend door iemand die er sneller bij was..................

Comment

mja, heb ik ook 2x gehad. blijven doorzetten, je vind het wel

Comment

Is Zeeuws-Vlaanderen geen optie? Is relatief goedkoop en rustig wonen en heel dicht bij de Belgische grens.
              Een mooi voorbeeld: http://www.jaap.nl/te-koop/zeeland/z...7411/overzicht

Dan heb je er een vrij groot terrein bij waar je iets mee kunt doen
              Last edited by SToRM81; 07/08/2015, 17:21.
              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                Is Zeeuws-Vlaanderen geen optie? Is relatief goedkoop en rustig wonen en heel dicht bij de Belgische grens.

amai lijkt me perfect voor de zoektocht van de opener hier!

Comment

Is ook een erg leuk stadje waar veel Belgen naartoe komen, dus dat zegt wel wat
                  De prijs van dat huis is recent ook met 75.000(!) euro gezakt, dus er valt wel te onderhandelen over de huidige prijs vermoed ik.
                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Het is super! maar met 140 km (heen en terug) ga ik diep in de beugel mogen tasten voor benzine en elke 4 jaar een wagen verslijten. Mijn eerste job was namelijk ook zo ver rijden...

Comment

Als je er nog wat duizenden euro's af kan krijgen, dan kun je dat voor de benzine gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                        De moed is nog niet volledig weg dankzij een bezoekje van zojuist bij een kennis met een mooi gevulde garage; 3 classic Audi quattro's - Audi Sport Quattro - Audi 100S Coupé & een Audi quattro rallywagen. Super sympathieke mens met een droomloods. Ik heb foto's mogen nemen maar mag ze uiteraard niet delen.
                        Hmm klinkt als de loods van AV. kwijl kwijl kwijl
                        short.jpg
                        Polo 6n 1.4

Comment

ziet er niet slecht uit na wat verbouwingen
                          Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                          Klikerdeklikhier
                          Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten

Kan je mooie dingen met doen, maar NL is vrij rechts en zorgverzekering en ziekte kosten lopen daar makkelijk op tot 100a300euro per maand, hoewel als je in Belgie werkt kan je alles hier houden.
                            Dan heb je nog de ultrahoge taksen op auto's + hoge wegenbelasting aan de andere kant maak je van je audi Q7 een Q7 cabrio zonder al te veel problemen.

McLarenboy in de buurt passeer ik reglematig een huis+magazijn dat te koop staat maar ik kom er nu niet op waar het was, zulte denk ik zal er eens beter op letten. (als het nog te koop staat)
                            Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                              ziet er niet slecht uit na wat verbouwingen
                              zeg maar gerust serieuze verbouwing: plafonds op de bovenverdieping vertonen waterschade. Wilt ge het huis deftig krijgen (lees huidige standaard) zijt ge rap nog een extra 100K kwijt. En dan zijn die magazijnen nog niet aangepakt. Aan de vochtigheid daar te zien, lekt het er ook goed binnen precies.
                              www.peugeotforum.be

Comment

@Verbatim; is inderdaad AV
                                Bedankt alvast voor even uit te kijken, heb zojuist even gecheckt op zimmo maar niet direct iets gevonden.

Comment

dat dak is hetzelfde als mijn hangaar dak (glas en golfplaten) en aan de groene sporen op de grond te zien in dat magazijn is dat dak slecht (dakgoten beginnen te lekken en dan worden de balken aangetast).

een dak van dergelijke grote vervangen kost VEEEEEEEEEL geld. daar de herstellingen en aanpassingen in het huis nog bij, ben je zeker 150-200K€ kwijt

Comment

Qua staat is het minder ja, dan is deze beter: https://www.vbo.nl/koopwoningen/axel...straat-20.html

Goedkoper en een garage van 10m bij 15m. Wel gemakkelijk uit te breiden zo te zien, eventueel met een poort naar de tuin, en nette staat
                                    Maarja, ook weer in NL...
                                    Last edited by SToRM81; 08/08/2015, 13:55.

Comment

scheldewindeke ; 't is boven je budget, maar misschien is er langs weerskanten nog wat beweegruimte ?
                                      Er lijken op het eerste zicht niet al te veel kosten aan te zijn ..

Comment

Bedankt Id-Dsi, dit pand had iemand anders hier al gelanceerd. Ben ik even naar toe gereden maar blijkt niet helemaal dat te zijn.

Volgende week is er wel een kantelmoment in de zoektocht, er zijn twee wegen die ik kan inslaan en begin volgende week zal duidelijk worden welke het wordt.

Comment

En hoe is dit afgelopen?

Comment

Working...
                                          X