vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is - het ziet er tot dusver op elk vlak wel al goed uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hulplijn >> ik zoek mijn eigen (auto)stekje
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenscheldewindeke ; 't is boven je budget, maar misschien is er langs weerskanten nog wat beweegruimte ?
Er lijken op het eerste zicht niet al te veel kosten aan te zijn ..
http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate....states&xpage=2Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Zalig! Ideaal voor auto fanaten.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Wel ik zit er nog niet meteen in - eigenaars moeten nu een andere plek zien te vinden en moeten nog heel wat verhuizen. Ook het werk van de notarissen zal minstens anderhalve maand tot twee maand duren. Voor mijn part mag het 4 maand duren (max toegelaten termijn) want dan kan ik ondertussen weer wat bijeen sparen.
Dak zag er zowel van binnen en buiten goed uit, twee keer bezocht na goed regenweer en dat legt meteen fouten bloot - maar die heb ik niet gezien. Eens ik de sleutel heb gaan we uiteraard elke vierkante cm van het dak van dichtbij gaan bekijken
Comment
-
Proficiat! Ziet er een leuke plek uit voor een autoliefhebber'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Je mag gerust een topic openen, het draait om auto's dus ik zie er geen problemen in.
Comment
Comment