Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulplijn >> ik zoek mijn eigen (auto)stekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is - het ziet er tot dusver op elk vlak wel al goed uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      scheldewindeke ; 't is boven je budget, maar misschien is er langs weerskanten nog wat beweegruimte ?
      Er lijken op het eerste zicht niet al te veel kosten aan te zijn ..

http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate....states&xpage=2
      Altijd opletten met boven budget gaan. 300.000, daar komt nog eens 40.000 bij aan taxen en lening en notaris, dan zit je al aan 340.000 euro... das erg veel...
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

zeer met grote werkplaatsen aan. is altijd groot beschrijf

Comment

Compromis een paar uurtjes geleden ondertekend dus zo goed als rond kunnen we zeggen.
          Ook hier groot beschrijf dus ja, zeker wat extra kosten - hoewel dit zeer net binnen mijn budget paste. Huis is instapklaar maar hier wat foto's van het belangrijkste

Comment

Sjieke dinges! Blijf je in de buurt?

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

Vet!!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Blijft in de buurt, net voorbij waregem en niet ver van de snelweg.

Comment

In de buurt noem je dat. :p
                  Bij mij was het van Latem naar Nazareth, dat noem ik in de buurt.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

Wel voor een huis met een mooi magazijntje in mijn budget moet je toch meer naar West-Vlaanderen toe, en 20 minuutjes rijden is zo voorbij

Comment

Zalig hok!

Proficiat man!

Wanneer de eerste meet/bbq aldaar? Dutry zal vast wel helpen bij het bakken van het vlees!
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Zalig! Ideaal voor auto fanaten.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

dat is vlakbij mij dan. dakstructuur is quasi hetzelfde als bij mij. goed opletten met de ruiten en dakgoten

Comment

Wel ik zit er nog niet meteen in - eigenaars moeten nu een andere plek zien te vinden en moeten nog heel wat verhuizen. Ook het werk van de notarissen zal minstens anderhalve maand tot twee maand duren. Voor mijn part mag het 4 maand duren (max toegelaten termijn) want dan kan ik ondertussen weer wat bijeen sparen.

Dak zag er zowel van binnen en buiten goed uit, twee keer bezocht na goed regenweer en dat legt meteen fouten bloot - maar die heb ik niet gezien. Eens ik de sleutel heb gaan we uiteraard elke vierkante cm van het dak van dichtbij gaan bekijken

Comment

Proficiat! Ziet er een leuke ​plek uit voor een autoliefhebber
                              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Inderdaad, het was een hele zoektocht maar ik kan gerust zeggen dat dit één kans uit duizend is (rekeninghoudend met het budget)

Comment

Zoals in de mail van daarnet, stuur ik u de link door mss weet jij hier iemand voor.
                                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Ow stop je ermee of ga je verhuizen?
                                    Je was redelijk gekend in onze streek voor BMW's

Comment

Nee, ik ga verhuizen, want mag voor mijn deur geen auto's meer verkopen want dan is het voetpad te smal, dus naar ergens anders maar moet eerst iemand vinden voor mijn pand en dan kan ik beginnen bouwen.

Comment

Ik probeer het eens via het forum maar weet niet direct goed waar ik het moet plaatsen, iemand een idee?

Comment

Je mag gerust een topic openen, het draait om auto's dus ik zie er geen problemen in.

Comment

Working...
                                          X