Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als d'Ieteren ogen zou hebben voor zijn klanten, zouden wij dat al lang gemerkt hebben...
Nooit garantieproblemen gehad en in de steek gelaten geweest ??
Nee hoor, bij die mensen is een euro meer waard dan een tevreden klant...
voor één teleurgestelde klant zijn er 10 klanten in spe die enkel dromen achter een stuur met vier ringen te gaan mogen zitten
Meer zullen er wel overstappen naar de schroef dan
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Als de reden de slechte rendabiliteit is, zou D'Ieteren beter stoppen met belachelijke eisen te stellen aan hun dealers. Interieur in dat kleur met die aankleding, dat kleur van vloer... En als er 5 jaar later een andere marketing manager in dienst komt, mogen ze alles weer veranderen. Ik heb al weet van verschillende dealers die daarom gestopt zijn met een merk van D'Ieteren.
Als d'Ieteren ogen zou hebben voor zijn klanten, zouden wij dat al lang gemerkt hebben...
Nooit garantieproblemen gehad en in de steek gelaten geweest ??
Nee hoor, bij die mensen is een euro meer waard dan een tevreden klant...
voor één teleurgestelde klant zijn er 10 klanten in spe die enkel dromen achter een stuur met vier ringen te gaan mogen zitten
Als je als importeur buitenspel gezet wordt, wat doe je dan?
Nooit Stratego gespeeld? 😄
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Meer zullen er wel overstappen naar de schroef dan
Ja voor thuis-tuin en keuken-tripjes voldoen die nog wel...😉
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Moest het gebouw waarin Latem was gevestigd is kunnen praten....
Heel tijd geleden : BMW Schotte, daarna Alfa, Fiat, Seat, .... nu sinds lange tijd Audi...
De geruchten die de ronde doen in de streek zijn :
* Tesla gaat de gebouwen huren voor showroom, service centra
* Een andere Audidealer zou snel in de buurt van Latem Motors een 'kleine' showroom openen voor Audi...
Zoals gezegd, de geruchten die de ronde doen... geen officieel bericht...
zelf van de buurt zijnde had ik wel al langer iets in het snotje.
Links en rechts al vanalles opgevangen.
Natuurlijk moet broodje aap van de rest onderscheiden worden.
LM niet rendabel genoeg... dat kan ik zéér moeilijk geloven.
Ben er vroeger zelf nog geweest als klant en rustig was het daar moeilijk te noemen.
Altijd wel volk, altijd wel werk.
Als ik in mijn vriendenkring de Audi-rijders tel, dan heb ik meerdere handen nodig.
Hou ik echter geen rekening met de leaserijders en de zelfstandigen (auto op de zaak ingeschreven) en tel ik dus enkel de particulieren die hun Audi nieuw kochten, dan kom ik met twee vingers toe ...
Moest het gebouw waarin Latem was gevestigd is kunnen praten....
Heel tijd geleden : BMW Schotte, daarna Alfa, Fiat, Seat, .... nu sinds lange tijd Audi...
Schotte heeft idd. al heel wat watertjes doorzwommen...
"Nu zijn we met heel veel en concurreren elkaar dood"
Dat staat dan toch haaks op wat ik hier van forummers lees die bij VW een offerte gaan vragen, nl. dat ze bij elke garage exact even veel (weinig) korting krijgen. Dus ipv elkaar te beconcurreren maken ze nu ook al prijsafspraken.
Latem Motors zat niet op het niveau van Peter Daeninck of MB Sint-Martens-Latem en dat is toch een beetje jammer voor Audi op een plaats zoals Sint-Martens-Latem.
Of aan zijn broer Jan, die zit in een toffere branche
Had die geen BMW garage in Zottegem vroeger? Kerel met ne serieuzen hoek af...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Zelf importeren en je hebt gene last van al die zever. Bij mijn verkoper geen vloer in de VW kleuren , geen toonzaal met 75 verschillende modellen maar wel een klein bureauke waar ze tegen een correcte prijs wagens verkopen.
Interlude Spa: Sauna, Thermen & Massages. Allow yourself a break and relax in harmony with nature. Immediately upon your arrival you start a discovery of sensations: visually by the beauty of the Flemish Ardennes; aromatically by the green surrounding; auditively by the stream of wind through the trees and the sound of the sparkling water of the source. You will find purity in everything Interlude Spa has to offer. Enjoy a bath after taking a sauna or an exotic massage to free yourself from stress.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Zelf importeren en je hebt gene last van al die zever. Bij mijn verkoper geen vloer in de VW kleuren , geen toonzaal met 75 verschillende modellen maar wel een klein bureauke waar ze tegen een correcte prijs wagens verkopen.
periode tussen Schotte en Daeninck zat Verstraeten als enige BMW-dealer in Gent niet ver van Dampoort, zijn pas later verhuisd eerst Wachtebeke daarna Lochristi
Comment