Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bachelor Autotechnologie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Dussssssss, KdG Hoboken....
    Ik zit daar ook. (Industrieel ing. Automotive)
    Als je alles van theorie wilt weten over een auto moet je zeker die richting doen. Wil je, zoals ik, ook eens wat zien van een auto, ga dan niet naar daar. Nog beter, ga niet in België naar school.
    Hier word je langs alle kanten doodgeslagen met theorie zonder je ook maar één keer een motor van dichtbij te zien (is anders bij professionele bach maar nog altijd geen vette tov nederland). Ga eens kijken op de TU eindhoven ofzo, daar leer je meer door praktijk.

Ik heb, voor ingenieur automotive te worden, bitter weinig les gehad over autos en dan ook NIKS bijgeleerd (ik had dan ook al een brede kennis).
    Vind ik helaas iets te ver, dan toch maar Kdg in Hoboken. Ik hoop om in het tweede jaar al aan auto's te mogen sleutelen

Comment

Dat doe je in het eerste jaar ook al hoor... Je kan altijd een project auto kopen en je daarmee bezig houden terwijl je je opleiding voltooid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Een richting van €10.000 per lesjaar? En dat is dan nog een richting voor de verkoop. Als je dat wil doen ga je beter Automotive management doen bij Vives.
        Inderdaad, die schandalig hoge prijs heeft mij (ja mijn ouders feitelijk) ook gedwongen deze te schrappen uit mijn 'keuzelijst'. Maar soit kheb nog een dik jaar om na te denken (zit in 5de middelbaa r)
        Wel jammer want IVA leek me zo interessant...

Automotive management bij Vives, is deze opleiding qua niveau en inhoud vergelijkbaar met IVA? En is dat diploma 'evenwaardig'?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
          Dat doe je in het eerste jaar ook al hoor... Je kan altijd een project auto kopen en je daarmee bezig houden terwijl je je opleiding voltooid.
          beste leerschool ook. ergens een oud mormel op de kop tikken (liefst toch iets zeldzaam waar je erna nog iets aan hebt) en zet die in orde. daar leer je het meeste van. maar daar heb je natuurlijk geen diploma van en dat is toch belangrijk als je erna werk wil vinden

Comment

Automotive management vind ik beetje overbodig. Ga dan zoals ik industrieel ing. in de automotive studeren (UA), kies voor het keuzetraject the company (lees: commerciële minor waar je veel leert). En als dat nog niet genoeg is, ga dan naar een Management school (Vlerick, AMS, ..). Dan heb je al bewezen aan je ouders dat je iets kunt en zullen ze sneller grof geld neerleggen (evt mits terugbetaling). Dan heb je twee krakers van dimploma's ipv 1 bachelor.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
            X