Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bachelor Autotechnologie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenEen richting van €10.000 per lesjaar? En dat is dan nog een richting voor de verkoop. Als je dat wil doen ga je beter Automotive management doen bij Vives.
Wel jammer want IVA leek me zo interessant...
Automotive management bij Vives, is deze opleiding qua niveau en inhoud vergelijkbaar met IVA? En is dat diploma 'evenwaardig'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenDat doe je in het eerste jaar ook al hoor... Je kan altijd een project auto kopen en je daarmee bezig houden terwijl je je opleiding voltooid.
Comment
-
Automotive management vind ik beetje overbodig. Ga dan zoals ik industrieel ing. in de automotive studeren (UA), kies voor het keuzetraject the company (lees: commerciële minor waar je veel leert). En als dat nog niet genoeg is, ga dan naar een Management school (Vlerick, AMS, ..). Dan heb je al bewezen aan je ouders dat je iets kunt en zullen ze sneller grof geld neerleggen (evt mits terugbetaling). Dan heb je twee krakers van dimploma's ipv 1 bachelor.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment