Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht te GENT: iemand met startkabels die me kan op weg helpen :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Ter plekke. Dat is juist de functie van zo'n booster, power leveren op plaatsen waar geen stopcontact of zo voorhanden is.
    Ah klinkt interessant

Ik vind het wel raar dat ze je dat geven als je geen klant bent..

Mijn auto is van hyundai maar die heb ik 2hands gekocht...en het stomme is dat ik reeds bij hyundai gent ben gaan informeren wat een nieuwe batterij kost...kan me moeilijk inbeelden dat ze me nu zo'n booster pack gaan meegeven + ze zijn daar totaal niet vriendelijk...zelfs toen ik informeerde naar die prijs voor een batterij en ze zagen dat mijn auto niet van daar kwam waren ze al aan het zuchten lol..
    Last edited by ; 10/04/2015, 19:52.

Comment

ga dan toch bij een gewone garage.
      en koop je garage eens gewoon in een autowinkel...
      man, die tijd dat jij hier hebt zitten zeveren voor een duwtje etc had ge al lang een batterij kunnen kopen, monteren en rondbollen.

Minder zeveren, meer actie.

Comment

als dat hier nog lang duurt zal ik wel afkomen met mijn kabels.
        zijn we direct van al de zever vanaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          als dat hier nog lang duurt zal ik wel afkomen met mijn kabels.
          zijn we direct van al de zever vanaf.
          Ja doe dat, verlos ons uit ons lijden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
            Ja doe dat, verlos ons uit ons lijden .
            ja, idd. En kan je nog 5€ verdienen ook!
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door infra Bekijk Berichten
              Ah klinkt interessant

Ik vind het wel raar dat ze je dat geven als je geen klant bent..

Mijn auto is van hyundai maar die heb ik 2hands gekocht...en het stomme is dat ik reeds bij hyundai gent ben gaan informeren wat een nieuwe batterij kost...kan me moeilijk inbeelden dat ze me nu zo'n booster pack gaan meegeven + ze zijn daar totaal niet vriendelijk...zelfs toen ik informeerde naar die prijs voor een batterij en ze zagen dat mijn auto niet van daar kwam waren ze al aan het zuchten lol..
              typisch

Comment

als ik u hier bezig hoor denk ik niet dat ze aan het zuchten waren op uw auto, maar eerdr op het feit dat het alweer zo ene was die geen batterij kan kopen.

Comment

Ik ben toch niet geneigd van aan te nemen dat die batterij sowieso stuk is.
                  Toen ik nog auto's had die maanden aan een stuk stilstonden en de accu volledig leeg was kon ik die nog reanimeren.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Als t' voorspel zo lang duurt als de aankoop van een batterij heeft zijn vrouw geen tanden meer tegen dat hij klaarkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      als ik u hier bezig hoor denk ik niet dat ze aan het zuchten waren op uw auto, maar eerdr op het feit dat het alweer zo ene was die geen batterij kan kopen.
                      Nope, ik had te kennen gegeven dat ik een nieuwe batterij nodig had waarop ze me meteen vroegen of de auto van hen kwam...vervolgens wilden ze met moeite de prijs opzoeken

Soit voor de mensen die me hebben geholpen, thnx!

En voor de zuurlingen, interesseert het je niet, reageer dan niet

Ciao!

Comment

Is die ketel hier nog niet gestart ????

Nu ja, aan de andere kant : in Gent kan je toch nergens meer rijden.

Comment

Working...
                        X