Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht te GENT: iemand met startkabels die me kan op weg helpen :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht te GENT: iemand met startkabels die me kan op weg helpen :)

Beste,

Ben woonachtig te Gent (centrum) en ben op zoek naar iemand die mijn auto kan starten met startkabels, kan uiteraard tegen vergoeding.

Het is niet super dringend vandaar dat ik nog even wil wachten alvorens een abonnement te nemen op VDAB of Touring en hier m'n kans wagen

Dus kan je me uit de nood helpen of ken je iemand die dat zou kunnen, laat gerust een berichtje achter !

Alvast bedankt!

greets

Je kan misschien best zelf degelijke startkabels kopen. Dat komt vroeg of laat toch van pas.

Comment

Als het toch niet dringend is, meteen die batterijlader kopen en aansluiten. Dan moet er niemand uw auto komen starten.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

En dient die batterijlader zelf met een stopcontact verbonden te zijn of kan die eerst opgelaadt worden aangezien ik 5 hoog woon en niet meteen stopcontact ter beschikking heb...of ik moet nog een verlangkabel aanschaffen en zo blijf ik bezig

Comment

De batterijlader heeft een stopcontact nodig. En een verlengkabel.
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

als je 5 hoog woont, hoe ga je in de toekomst als de fossiele brandstoffen op zijn je auto dan opladen
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Koop u een jumpstarter voor 50euro of startkabels in de action voor 5a10euro en vraag aan u gebuuren of ze een handje willen helpen . Beetje gek dat je daarvoor op een forum hulp gaat zoeken.
              Of je moet al zo onzeker zijn van jezelf om anderen aan te spreken op straat.

Comment

duwt da gewoon met 5 vrienden in gang! Stevig lopen, in 2de versnelling gooien, koppeling in 1 korte beweging laten schieten, ff terug instampen, terug los laten en gaan met de banaan!
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Duwen en starten ik al geprobeerd toen ik hem moest verplaatsen voor een evenement lol

Zal eens kijken voor startkabels..
                  Last edited by ; 08/04/2015, 16:31.

Comment

of koop een nieuwe batterij, of starter, whatever dat er kapot is.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      duwt da gewoon met 5 vrienden in gang! Stevig lopen, in 2de versnelling gooien, koppeling in 1 korte beweging laten schieten, ff terug instampen, terug los laten en gaan met de banaan!
                      En vooral goed uitleggen hoe je dat moet doen! Ik herinner mij nog levendig deze winter, toen het eens een paar graden gevroren had, mijn buurvrouw om 4uur 's morgens mij uit bed gebeld om te helpen met haar auto die niet start. Eerst al van de oprit moeten duwen, draaien op straat, dan beginnen lopen en als ik dan riep doe maar, hoor ik (hoemp hoemp hoemp, een startmotor die geen stroom genoeg krijgt...) wist da kreng dus niet hoe ge een auto in gang moet lopen en haalt ze mij daarvoor uit bed als het vriest! In plek van hem in tweede te steken en koppeling te lossen, probeert ze nog eens met haar sleutel. Moment zelf efkes heel de wijk wakker gevloekt, achteraf gelukkig ook mee kunnen lachen.

Comment

als u batterij nu leeg is, en ge die niet onmiddelijk hebt opgeladen, moogt ge die al weggooien...

Comment

Vergeet uw contact niet aan te zetten als ge hem in gang duwt of ze ge zijt aan de zee en hij start nog niet.
                          Waarom abonnement uitstellen? Snap het niet helemaal. Als mijn batterij hapert bel ik naar de garage, laat er een nieuwe insteken en betaal die gasten. Ne mens heeft al miserie genoeg in zijn leven om met zulke dingen te beginnen brosselen lol.

Comment

ik laat niemand meer jumpstarten uit mijn auto, ik maak zelf mijn klauwen niet graag vuil en andere mensen maken fouten waardoor mijn stuurdozen kapot gaan

Comment

Batterijlader halen en batterij uithalen en binnen aan de priese hangen. Welke auto is het? Afhankelijk van hoe nieuw die is zit ge dan wel met foutmeldingen.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Maar dat heb je toch allemaal niet nodig . Een krik en een touw is genoeg.

Comment

Koop u gewoon een nieuwe batterij. Een standaard varta batterij kost u 65 EUR ofzo incl verzending op accumegastore en met de code op FB krijg je nog es 5% korting dacht ik.
                                  Betaald voor 15u is de dag erna geleverd.

Comment

en als de dynamo de oorzaak is dat TS nu een lege battery heeft, is die nieuwe accu ook binnen de week kapot.
                                    eerst de oorzaak aanpakken. een lede loodaccu in de auto meer dan een dag laten staan, heb je zelf je accu opgeofferd. ik hoop voor TS dat origineel zijn accu gewoon al versleten was. anders zijn er nu extra kosten bijgekomen

Comment

Ik denk dat TS geen geld wil uitgeven, kan ie beter zijn fiets nemen ... Er zijn hier genoeg oplossingen genoemd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat TS geen geld wil uitgeven, kan ie beter zijn fiets nemen ... Er zijn hier genoeg oplossingen genoemd.
                                        Ja, allemaal verschillende oplossingen Ge zoudt voor minder de handen in het haar steken.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                        X