Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Ik heb me al 3 pagina's ingehouden, maar het lukt niet meer. Beantwoord in gebiedende wijs is zonder dt. Als het over weetjes en trivia gaat, moet het juist zijn.
Ik heb me al 3 pagina's ingehouden, maar het lukt niet meer. Beantwoord in gebiedende wijs is zonder dt. Als het over weetjes en trivia gaat, moet het juist zijn.
Bij mij lukte het nog wel. Ik ben blij dat jij 't zegt.
Miljaardedju! Nu zie ik het pas! Da's de slechte invloed van dit forum hier! Ik weet niet of het mijn eerste dt faudt is hier maar 't is wel een statement.
ik heb nog met een 1700 cdi van een a-klasse 1st gen gevlogen maar het motortje was wel zuinig als hell, de overhaal-kosten van de versnellingsbak lagen zo hoog dat het verbruiksvoordeel werd tenietgedaan
vraag ? welke topversie van een bestaand model auto werd in 1985 voorgesteld door een bekend model, actrice, chanteuse...schitterende advertentie
Nee, gewoon doorgegeven aan de kinderen. Ik denk trouwens dat het niet de originele is waar ik zelf mee speelde maar een identieke die er later bijgekomen is. Maar hij bolt en veert ook goed.
Nee, gewoon doorgegeven aan de kinderen. Ik denk trouwens dat het niet de originele is waar ik zelf mee speelde maar een identieke die er later bijgekomen is. Maar hij bolt en veert ook goed.
Hier thuis staan er zo duizenden Kleine obsessie van de papa
Comment