Welke britse sportwagen kreeg een bijnaam genaamd naar de gelijknamige film waarin deze wagen te zien is? (Ik hoop dat er maar 1 is)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenWelke britse sportwagen kreeg een bijnaam genaamd naar de gelijknamige film waarin deze wagen te zien is? (Ik hoop dat er maar 1 is)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenwilde gok: swordfish met de TVR Tuscan
Comment
-
no shit
damn, nu moet ik weer een vraag verzinnen
hmmmmm, net in mijn tijdschriften aan het bladeren geweest om alles van Peugeot eruit te knippen en toen kwam ik een artikel tegen van een firma die op dezelfde plaats als de oorspronkelijke fabrikant van de jaguar E-type hun versie ervan gingen maken. Wie is die 'nieuwe' fabrikant? Een foto zou leuk zijn voor de rest...
Comment
-
Dat heb ik eens gezien in Top Gear denk ik!
De naam is me helaas echter niet bijgebleven...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
neen
't is de naam van een voormalige engelse koning, vooral bekend door een andere bekende engelse figuur (al dan niet fictief)
Comment
-
voila
lyonheart is de naam en die maken een vernieuwde e-type op basis van de xkr
nu nog iemand een foto posten en het is compleet
Comment
-
of je kan ook naar de website gaan en fotos bekijken
http://www.lyonheart.com/
prijslijst is wel van 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEn aan wie is 't nu? Jij hebt het antwoord vervolledigd...
Aan jou natuurlijk!
Eigen vragen beantwoorden is ten strengste verboden.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
hij had het toch juist
antwoord was lyonheart en dat heeft hij geantwoord
foto is geen deel van de vraag maar gewoon als illustratie voor de rest. Zo kan iedereen genieten van de nieuwe interpretatie van de E-type.
Comment
-
Ja lap, omdat ik Engelse koningen ken moet ik hier een vraag stellen en ik weet zo weinig interessants van auto's! Maar bon, welke constructeur bouwde verder op de Opel Kadett nadat Opel zelf de productie stop zette en de Astra lanceerde? En wat is de naam van het model?Last edited by Schussboelie; 12/05/2015, 16:57.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
De nieuwste rage lijkt een kleine drie cilinder motor te zijn met een turbo, maar ook dertig jaar gelden kon je al een 3 cilinder turbo motor kopen.
Welk merk/model had een drie cilinder turbo (zowel in benzine als diesel) in de jaren 80 van de vorige eeuw?Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
Comment