Ik heb nog met een vastgelopen motor gezeten wegens olie die was weggelopen en dat ging toch razendsnel hoor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plots olieverlies
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk heb nog met een vastgelopen motor gezeten wegens olie die was weggelopen en dat ging toch razendsnel hoor.
Comment
-
Hallo allemaal, hierbij de diagnose. De koelvloeistof is helemaal weg door een defecte tubering in de buurt van de EGR klep. De nieuwe buis is besteld, de totale kost valt nog voorlopig nog mee.
Los daarvan, als ik de combinatie EGR en Opel hoor, dan ga ik nog net niet panikeren, maar het scheelt niet veel.Last edited by 5W30; 23/03/2015, 21:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 5W30 Bekijk BerichtenHallo allemaal, hierbij de diagnose. De koelvloeistof is helemaal weg door een defecte tubering in de buurt van de EGR klep. De nieuwe buis is besteld, de totale kost valt nog voorlopig nog mee.
Los daarvan, als ik de combinatie EGR en Opel hoor, dan ga ik nog net niet panikeren, maar het scheelt niet veel.
Comment
-
Een slang gebarsten die ergens in buurt EGR klep zat. Slang kost 4 Euro. Werkuren 200 euro want ze moesten blijkbaar halve motor demonteren om slang te kunnen vervangen. Motor lijkt geen schade te hebben opgelopen. Geluk bij een ongeluk dat het zonder water was ipv zonder olie.Last edited by 5W30; 02/05/2015, 19:02.
Comment
Comment