Indien er hier al een topic over is alvast mijn excuses.
Situatie
Ik ben directiechauffeur van een belgisch bedrijf.
De ceo heeft ook een duits bedrijf.
De auto is verkocht en ingeschreven op het duitse bedrijf nu.
Maar ik moet nu dus met duitse platen rijden terwijl IK nog steeds voor het belgische bedrijf werk.
Ceo zegt geen probleem daar er een diensten overeenkomst is tussen beide firma's.
Ik zeg dat ik er enkel mee mag rijden als ik voor het duitse bedrijf rechtstreeks ga werken.
Bevriende agent zei me ook al dat ik er niet meer mee mag rijden.
Maar hij kan me niet zeggen wat de gevolgen zouden zijn als ze me tegenhouden bij een controle.
Zijn er hier nog agenten of advocaten op het forum die dit weten.
Als het enkel boete is dan kan ik die doorgeven aan de baas.
Maar als ikzelf voor de politierechter moet verschijnen ben ik niet meer happy. Of misschien dat de douane me beschuldigt van belastingontduiking?
graag snel meer uitleg.
Situatie
Ik ben directiechauffeur van een belgisch bedrijf.
De ceo heeft ook een duits bedrijf.
De auto is verkocht en ingeschreven op het duitse bedrijf nu.
Maar ik moet nu dus met duitse platen rijden terwijl IK nog steeds voor het belgische bedrijf werk.
Ceo zegt geen probleem daar er een diensten overeenkomst is tussen beide firma's.
Ik zeg dat ik er enkel mee mag rijden als ik voor het duitse bedrijf rechtstreeks ga werken.
Bevriende agent zei me ook al dat ik er niet meer mee mag rijden.
Maar hij kan me niet zeggen wat de gevolgen zouden zijn als ze me tegenhouden bij een controle.
Zijn er hier nog agenten of advocaten op het forum die dit weten.
Als het enkel boete is dan kan ik die doorgeven aan de baas.
Maar als ikzelf voor de politierechter moet verschijnen ben ik niet meer happy. Of misschien dat de douane me beschuldigt van belastingontduiking?
graag snel meer uitleg.
Comment