Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jobs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
    Zijn wel kleine leningen, korte looptijden en variabele tarieven
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Bij mij nu 975 na herberekening. Bij dewelke zijde al geweest?
      Eerlijk gezegd niet waar jij zei maar in de buurt. Ik neem onze pa altijd mee (30+ jaar in de banksector gewerkt) en wou niet zover gaan.
      Voorlopig (in volgorde) DVV, Record, PNB Baribas, Belfius (geen exacte afbetaling gehad, 1000/maand geeft 205k op 25 jaar). Volgende week nog Argenta en KBC.
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Inderdaad, en variabel zou ik persoonlijk op dit moment ver van wegblijven. Want eens de referte-index gaat stijgen (en zakken kan bijna niet) gaan er daar veel "shocked" van zijn...

Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
          Eerlijk gezegd niet waar jij zei maar in de buurt. Ik neem onze pa altijd mee (30+ jaar in de banksector gewerkt) en wou niet zover gaan.
          Voorlopig (in volgorde) DVV, Record, PNB Baribas, Belfius (geen exacte afbetaling gehad, 1000/maand geeft 205k op 25 jaar). Volgende week nog Argenta en KBC.
          Amai DVV, kwist nie daze zo'n goei tarieven konden geven .

Als ge erna maar aan mij denkt
          BMW X5 45e

Comment

• Crelan en axa al gedaan? Die gaan echt bodemtarief volgens mij...

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten

Comment

Ge tikt daar toch in wat ge wilt ?? Maak de simulatie die bij u past.

Comment

• Ja hallo...

Totaal Kosten voor herfinanciering € 9.818,84

Comment

• Ok, maar wat is er dan precies zo "shocking"???

Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                  Ge tikt daar toch in wat ge wilt ?? Maak de simulatie die bij u past.

Comment

• Dat is inderdaad een behoorlijke som om op tafel te leggen, maar in bepaalde gevallen (nog lang afbetalen en veel lagere nieuwe rente) kan je een veelvoud daarvan uitsparen.

die kosten meelenen kan dan ook een optie zijn...

is geval tot geval te bekijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ja hallo...

Totaal Kosten voor herfinanciering € 9.818,84

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ralleigh Bekijk Berichten
                      Crelan en axa al gedaan? Die gaan echt bodemtarief volgens mij...
                      Is misschien een goede tip.
                      Werk jij trouwens in die sector?
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Amai DVV, kwist nie daze zo'n goei tarieven konden geven .

Als ge erna maar aan mij denkt

DVV hun leningen kan je niet aftrekken van de belastingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Ja hallo...

Totaal Kosten voor herfinanciering€ 9.818,84
                          Ik heb wel een paar tips om enkele €€'jes te besparen op u notariskosten
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            DVV hun leningen kan je niet aftrekken van de belastingen
                            Jawel
                            BMW X5 45e

Comment

Ik heb wel een paar tips om enkele €€'jes te besparen op u notariskosten

Wat betreft die notariskosten, als je bij de zelfde bank blijft is dit niet nodig.
                              Das toch wat ik heb vernomen van mijn bank

Comment

Jawel
                                Zegt dat tegen het plaatselijke DVV kantoor

Comment

• Nee, zoals eerder in dit topic gezegd, ben ik grafisch vormgever. Maar bij aankoop eerste huis heb ik me er in verdiept. Bij eerste huis ook een herfinanciering gedaan. Eerste huis verkocht, nu dus mijn "derde lening" aant afbetalen voor "tweede" huis en heb nu ook een herfinancieringsronde gedaan... Ik wacht nog even af, omdat ik eigenlijk al een vrij straffe rentevoet heb en geen zin heb in de kosten van herfinanciering.

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                  Is misschien een goede tip.
                                  Werk jij trouwens in die sector?
                                  Last edited by ralleigh; 13/09/2014, 18:55.

Comment

• Ik trek mijn dvv lening ook af hoor.

Waarom zou je die niet kunnen aftrekken? De voorwaarden om woonbonus te krijgen zijn toch duidelijk??

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Zegt dat tegen het plaatselijke DVV kantoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Wat betreft die notariskosten, als je bij de zelfde bank blijft is dit niet nodig.
                                      Das toch wat ik heb vernomen van mijn bank
                                      "De simulator houdt niet enkel rekening met de verschillen in rente bij een herfinanciering, maar ook met de kosten die de nieuwe hypothecaire lening met zich meebrengen: wederbeleggingsvergoeding, aktekosten, handlichtingskosten, hypotheekkosten, en dossierkosten."
                                      BMW X5 45e

Comment

• Mij hadden ze gezegd dat het niet zo was, geen vragen verder gesteld en door gegaan.

Comment

Working...
                                        X