Prepare to be shocked:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jobs
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBij mij nu 975 na herberekening. Bij dewelke zijde al geweest?
Voorlopig (in volgorde) DVV, Record, PNB Baribas, Belfius (geen exacte afbetaling gehad, 1000/maand geeft 205k op 25 jaar). Volgende week nog Argenta en KBC.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Inderdaad, en variabel zou ik persoonlijk op dit moment ver van wegblijven. Want eens de referte-index gaat stijgen (en zakken kan bijna niet) gaan er daar veel "shocked" van zijn...
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZijn wel kleine leningen, korte looptijden en variabele tarieven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEerlijk gezegd niet waar jij zei maar in de buurt. Ik neem onze pa altijd mee (30+ jaar in de banksector gewerkt) en wou niet zover gaan.
Voorlopig (in volgorde) DVV, Record, PNB Baribas, Belfius (geen exacte afbetaling gehad, 1000/maand geeft 205k op 25 jaar). Volgende week nog Argenta en KBC..
Als ge erna maar aan mij denktBMW X5 45e
Comment
-
Crelan en axa al gedaan? Die gaan echt bodemtarief volgens mij...
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEerlijk gezegd niet waar jij zei maar in de buurt. Ik neem onze pa altijd mee (30+ jaar in de banksector gewerkt) en wou niet zover gaan.
Voorlopig (in volgorde) DVV, Record, PNB Baribas, Belfius (geen exacte afbetaling gehad, 1000/maand geeft 205k op 25 jaar). Volgende week nog Argenta en KBC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZijn wel kleine leningen, korte looptijden en variabele tarieven
Comment
-
Ok, maar wat is er dan precies zo "shocking"???
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenGe tikt daar toch in wat ge wilt ?? Maak de simulatie die bij u past.
Comment
-
Dat is inderdaad een behoorlijke som om op tafel te leggen, maar in bepaalde gevallen (nog lang afbetalen en veel lagere nieuwe rente) kan je een veelvoud daarvan uitsparen.
die kosten meelenen kan dan ook een optie zijn...
is geval tot geval te bekijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa hallo...
Totaal Kosten voor herfinanciering € 9.818,84
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ralleigh Bekijk BerichtenCrelan en axa al gedaan? Die gaan echt bodemtarief volgens mij...
Werk jij trouwens in die sector?De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAmai DVV, kwist nie daze zo'n goei tarieven konden geven.
Als ge erna maar aan mij denkt
DVV hun leningen kan je niet aftrekken van de belastingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa hallo...
Totaal Kosten voor herfinanciering€ 9.818,84BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDVV hun leningen kan je niet aftrekken van de belastingenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb wel een paar tips om enkele €€'jes te besparen op u notariskosten
Wat betreft die notariskosten, als je bij de zelfde bank blijft is dit niet nodig.
Das toch wat ik heb vernomen van mijn bank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJawel
Comment
-
Nee, zoals eerder in dit topic gezegd, ben ik grafisch vormgever. Maar bij aankoop eerste huis heb ik me er in verdiept. Bij eerste huis ook een herfinanciering gedaan. Eerste huis verkocht, nu dus mijn "derde lening" aant afbetalen voor "tweede" huis en heb nu ook een herfinancieringsronde gedaan... Ik wacht nog even af, omdat ik eigenlijk al een vrij straffe rentevoet heb en geen zin heb in de kosten van herfinanciering.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenIs misschien een goede tip.
Werk jij trouwens in die sector?Last edited by ralleigh; 13/09/2014, 18:55.
Comment
-
Ik trek mijn dvv lening ook af hoor.
Waarom zou je die niet kunnen aftrekken? De voorwaarden om woonbonus te krijgen zijn toch duidelijk??
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZegt dat tegen het plaatselijke DVV kantoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat betreft die notariskosten, als je bij de zelfde bank blijft is dit niet nodig.
Das toch wat ik heb vernomen van mijn bankBMW X5 45e
Comment
Comment