Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jobs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    2%, amai. Variabel dan?
    Vast..

Zie ne keer naar www.rodv.be
    Op www.spaargids.be heb je schitterende rekenmodules
    Last edited by zeramed; 12/09/2014, 20:34.

Comment

• Richting 2% enkel heel lage bedragen op 10 jaar. Niet representatief dus.

de gemiddelde hypo-lening zit eerder rond 2,5%; ook bij axa, hoewel die wel te pushen zijn naar de bodemtarieven op dit moment.

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Vast..

Zie ne keer naar www.rodv.be
      Op www.spaargids.be heb je schitterende rekenmodules

Comment

• Normaal zijn de heel lage bedragen aan hogere rentevoeten, de vaste fundingkost moet immers ook gedekt worden, en hoe lager je bedrag, hoe meer dit door cijfert in je rentevoet.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Rond 100.000 op 10 jaar zie ik inderdaad rond 2%, maar een meer gemiddelde hypo zal eerder 200000 op 20 jaar zijn. Dat krijg je niet onder de 2%.

Comment

• Op 10 jaar is de rentevoet altijd erg laag.

Ben eens benieuwd: €100.000/20j Q30% in mijn geval. Moet redelijk goede rentevoet kunnen krijgen maar zit nu al onder de 3% bij die bank.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ralleigh Bekijk Berichten
              Rond 100.000 op 10 jaar zie ik inderdaad rond 2%, maar een meer gemiddelde hypo zal eerder 200000 op 20 jaar zijn. Dat krijg je niet onder de 2%.
              200.000 lenen is toch bijzonder veel. Da's 1300 euro per maand of zo.

Comment

• Wat een flut topic. Beetje gissen naar iemands loon. Laat ons zeggen dat ik beroepshalve veel Dmfa aangiftes zie. Daarop staan o.a. de lonen.

Als je dan die zever leest over het "gemiddeld loon" lol.

Ik zie lonen als seksuele prestaties. Als je het zo hoort kan elke man wel uren aan 1 stuk z'n vrouw alle hoeken en kanten laten zien zonder ook maar 1 keer klaar te komen. De realiteit is wel anders. Hetzelfde met loon. Het typische afronden naar boven.

Comment

• er zijn enkel flut-topics waar men niet reageert

oftewel is dien draad juist, oftewel is het ni intressant omdat het ook juist is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    1100€
                    BMW X5 45e

Comment

• Het gaat hier over welke jobs,niet over iemands loon of afbetaling/herziening,spijtig genoeg zien sommige dit niet ..wat kan het mij schelen of iemand een herziening op z'n lening doet ,ieder moet dit voor z'n eigen uitmaken of een apart topic erover openen..ik ben kontent met m'n loon dat ik heb en verder heeft niemand daar zaken mee ,nah.

Comment

• Gisteren bericht gekregen, hier geen mogelijkheid tot herziening wegens gecombineerd (privé & zakelijk) dossier...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik vind het juist interessant om te horen hoe andere mensen dat doen: met welk loon ze welke hypotheek aflossen etc...

In de openingstopic wordt duidelijk niet enkel naar de job maar ook naar de verdienste gevraagd. Ik vind het interessanter om effectieve bedragen te lezen: veel, weinig, gemiddeld ... dat is allemaal subjectief en hangt van veel af.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Wat een flut topic. Beetje gissen naar iemands loon. Laat ons zeggen dat ik beroepshalve veel Dmfa aangiftes zie. Daarop staan o.a. de lonen.

Ik zie lonen als seksuele prestaties. Als je het zo hoort kan elke man wel uren aan 1 stuk z'n vrouw alle hoeken en kanten laten zien zonder ook maar 1 keer klaar te komen. De realiteit is wel anders. Hetzelfde met loon. Het typische afronden naar boven.

Comment

• Gebruik even een rekenmodule en je weet het perfect:

200000 op 25 jaar aan huidige vaste rentevoet van 2,5% geeft maandelijk 894 euro.
                            Doe je dat op 30 jaar gaat er nog meer dan 100 euro per maand af.

gemiddeld leent de vlaming ongeveer 190000 euro voor zijn woning. Is natuurlijk een gemiddelde dat beinvloed wordt door de extremen.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            1100€

Comment

• Ik heb m'n hypotheek 2 jaar terug op 3,5 vast gezet. Heb daar geen ervaring mee. Als je bank nu bv 2,5 geeft nu, kan je dan deze opnieuw bij dezelfde bank onderhandelen of werkt dat niet zo? Geen gedacht over zo zaken... Bank is ING.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ralleigh Bekijk Berichten
                                Gebruik even een rekenmodule en je weet het perfect:

200000 op 25 jaar aan huidige vaste rentevoet van 2,5% geeft maandelijk 894 euro.
                                Doe je dat op 30 jaar gaat er nog meer dan 100 euro per maand af.

gemiddeld leent de vlaming ongeveer 190000 euro voor zijn woning. Is natuurlijk een gemiddelde dat beinvloed wordt door de extremen.
                                2,5 voor die looptijd ben ik nog niet tegen gekomen.

2,5-2,7 is voor een looptijd van 20-jaar. 25jaar zit meestal rond de 3,1-3,7.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Ik heb m'n hypotheek 2 jaar terug op 3,5 vast gezet. Heb daar geen ervaring mee. Als je bank nu bv 2,5 geeft nu,............... Bank is ING.
                                  Ik zou maken dat ik terug bij die bank sta , of een andere , voor een paar jaar nog te betalen haal je hier niks meer uit maar op lange termijn ( bij jou dus ) WEL !

Om voordeel te hebben moet je dus nog lang afbetalen en +- 1 % minder rentevoet krijgen....

Comment

• Vast is in principe vast.
                                    Uit commerciële overweging (lees: je kunt vervroegd terugbetalen, met drie maanden herbelegingsvergoeding (wat onvoldoende is om de kosten te dekken voor de bank), en je krediet bij een andere bank plaatsen - met alle bijhorende notariskosten en schuldsaldoverzekeringen) kan de bank een bijkomende korting op je rentevoet toestaan.
                                    Hoeveel je rentevoet gaat zijn hangt af van de fundingkost destijds (hoeveel marge hebben ze destijds kunnen nemen) enerzijds en de marktrentevoeten anderzijds.
                                    Je zult een voorstel krijgen waarbij veranderen van bank (met alle kosten vandien) net niet interessant is. Dit percentage zal wel nog een stukje hoger liggen dan de marktrentevoeten van vandaag.

Of je bank je een voorstel gaat doen, hangt ook af van je cliëntenrelatie: ben je een winstgevende cliënt (of heeft men destijds al verlies gepakt op je HK, om je als full-cliënt binnen te trekken), bankier je voldoende met die bank (of is er enkel je HK, en spaar je elders, komt je loon elders toe?), heeft je krediet nog voldoende restlooptijd (>10 jaar), en is het openstaand kapitaal nog wel groot genoeg ?

.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Wat een flut topic. Beetje gissen naar iemands loon. Laat ons zeggen dat ik beroepshalve veel Dmfa aangiftes zie. Daarop staan o.a. de lonen.

Ik zag op internet de inkomsten per bewoner per gemeente... Schilde doet het zeer goed met ong 20.000 per jaar. Maar da's eigenlijk ook nie veel. Wordt inderdaad veel over gezeverd. T is wat dat je hebt dat telt... eigendom + spaargeld - schulden. Zo maakt je de rekening van uw leven.
                                      Allemaal goed ,zogezegd dikke pree, maar dikken auto van't werk, huis op afbetaling en weinig spaargeld... Ik wil ze kost niet geven de mensen die zo zelfs geen 100 k bijeen krijgen maar naar buiten toe de man zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        1100€
                                        Bij Fortis 1004, bij Belfius 995 op 25 jaar.
                                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                        1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE
                                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                        1980 Volkswagen Derby CLS
                                        1990 Mercedes W124 230CE
                                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Bij Fortis 1004, bij Belfius 995 op 25 jaar.
                                          Bij mij nu 975 na herberekening. Bij dewelke zijde al geweest?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X