Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja, op z'n minst een sjaal erin leggen he. Was gisteren aan zee en zag dat ze in solden waren. Diene winkelier dacht wellicht dat het ermee gedaan was en wou nog snel van zijn rode duivels marchandising af lol. 5 Euro vroeg hij voor een sjaal, daarvoor kan je toch niet met sokjes rondrijden? Ah ja... stond gisteren een auto geparkeerd met maar 1 sokje. Haha zei mijn vrouw, diene is een sokje kwijt. Ik was het daarmee niet eens, volgens mij had die mens twee auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Tja, op z'n minst een sjaal erin leggen he. Was gisteren aan zee en zag dat ze in solden waren. Diene winkelier dacht wellicht dat het ermee gedaan was en wou nog snel van zijn rode duivels marchandising af lol. 5 Euro vroeg hij voor een sjaal, daarvoor kan je toch niet met sokjes rondrijden? Ah ja... stond gisteren een auto geparkeerd met maar 1 sokje. Haha zei mijn vrouw, diene is een sokje kwijt. Ik was het daarmee niet eens, volgens mij had die mens twee auto's.
      Thinking outside of the box!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Tja, op z'n minst een sjaal erin leggen he. Was gisteren aan zee en zag dat ze in solden waren. Diene winkelier dacht wellicht dat het ermee gedaan was en wou nog snel van zijn rode duivels marchandising af lol. 5 Euro vroeg hij voor een sjaal, daarvoor kan je toch niet met sokjes rondrijden? Ah ja... stond gisteren een auto geparkeerd met maar 1 sokje. Haha zei mijn vrouw, diene is een sokje kwijt. Ik was het daarmee niet eens, volgens mij had die mens twee auto's.
        Wat doe je dan als je 3 auto's hebt?
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Was er iets met voetbal? Daarom dat er zoveel vuurwerk was? En toeterende auto's, miljaar seg! Dacht al, Nu al 31/12/2014 Ik vreesde al dat ik te laat de kerstboom had gezet.

Maar wat als ze op zaterdag opnieuw winnen? Want dan start de Ronde van Frankrijk. Wat gaan ze dan op TV moeten doen? Zappen tussen Lukaku-kukeleku voetbalgekte en Eddy Merckx trappers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
            Was er iets met voetbal? Daarom dat er zoveel vuurwerk was? En toeterende auto's, miljaar seg! Dacht al, Nu al 31/12/2014 Ik vreesde al dat ik te laat de kerstboom had gezet.

Maar wat als ze op zaterdag opnieuw winnen? Want dan start de Ronde van Frankrijk. Wat gaan ze dan op TV moeten doen? Zappen tussen Lukaku-kukeleku voetbalgekte en Eddy Merckx trappers

en als er dan nog een regeringsakkoord bij komt...oooh nee, dan moeten ze zelfs stoppen met hun herhalingen of kookprogramma's te geven... PANIEK
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Waarom loopt meer dan de helft (heb ze niet exact geteld) van de bevolking met wallen onder hun ogen?iets ergs gebeurd????

Comment

• Waarom voel ik mij mottig is er gisteren iets gebeurd dat ik vergeten ben
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Ze hebben idd gewonnen.. Wat moet ik nu doen jongens? Moet ik m'n auto nu ook uitdossen? Ben in de war! Oeioeioei!
                  In de Belgische driekleur spuiten!
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• bijna 1 op 2 keek gisteren 45%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      bijna 1 op 2 keek gisteren 45%
                      en dat zaten wss de meeste nog niet alleen thuis voor hun eigen TV of in belgie te kijken. zo een commerce...

ik begrijp ze alvast niet, dat voetbalvolk:

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• 1 op 2 was incluis alle initiatieven in openlucht en stadia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                          In de Belgische driekleur spuiten!
                          Gisteren zo ene gezien op de E17 ,van verbazing te laat voor een foto,rare mensen die supporters..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                            Gisteren zo ene gezien op de E17 ,van verbazing te laat voor een foto,rare mensen die supporters..
                            Ik ken er ook zo ene die dat heeft gedaan. Marginaliteit heeft zijn toppunt bereikt.
                            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Ik ben al wel een paar weken terug een Audi Q7 ? tegengekomen met een volledig tricolore motorkap.........'t was volgens mij een speciale autosticker maar ik vond dat wel knap eigenlijk........er stond ook nog 1 of ander embleem op dacht ik.
                              ( en zelf rij ik rond met een zonnesticker van J*piler op m'n.........achterruit )
                              De reden van 1 spiegelhoesje kan ook een andere reden hebben dan 2 auto's : enkel aan de rechterspiegel een "kapje" kan problemen voorkomen als je bvb van rechts komt gereden uit een straatje waar deze voorrang van tel is en dat de andere dan zou zeggen dat ie jou niet heeft zien "pinken" .

Comment

• gewoon wat folie gaan halen en ge kunt makkelijk uw auto wrappen in de driekleur
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Een garage hier heeft een rode mini met geel/zwart op het dak, vind ik prima kunnen.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    gewoon wat folie gaan halen en ge kunt makkelijk uw auto wrappen in de driekleur
                                    Zoals den dezen... probeert er vlug nog wat munt uit te slaan.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Is zelfs een artikel van op Het Nieuwsblad

Fans van de Rode Duivels die een auto zoeken, kunnen een koopje doen op de tweedehandssite Kapaza!. Daar staat een Volkswagen-kever te koop in de Belgische driekleur.

't Is duidelijk komkommertijd zo te zien.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• nou moe, nogal wat zure opmerkingen hier.
                                      En de grapjes worden er niet beter op

Comment

• Neeje jong, gij zijt te zuur om de grapjes te verteren lol

Comment

• ik ben absoluut geen voetbalfanaat, integendeel zelfs...

maar ik durf gerust zeggen dat ik van de match van gisterenavond reuze genoten heb. Heerlijke potje voetbal!!
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X