Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
    Ach de meeste mensen zetten die affiches van de zogenaamde Grote Leider echt niet uit politieke of ideologische overtuiging in hun hofke hoor. Als er tegen de volgende verkiezingen bij bijvoorbeeld de PVDA een gast met een sympatieke kop en babbel opkomt die het goed doet in de opiniepeilingen dan zetten dezelfde simpele zielen met evenveel gemak een plakkaat van de PVDA in hun voorhofke. Sommige mensen vereenzelvigen zich nu eenmaal graag met winnaars.
    heel juist mozarella

en bij een uitschakeling van België gaat dezelfde avond nog de Belgische vlag weg, om plaats te maken voor de Vlaamse leeuw, want 11 juli komt er aan he meneer
    2.0 JTDm

Comment

• Spiegelhoesjes

En 10dagen later dan weer een Belgische vlag? Zo blijf je bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Enig respect aub voor onze alwetende voorman , De Grote Leider wordt met hoofdletters geschreven.
        Als het na morgen maar niet de Grote Lijder wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

oude Tindemans zei...de schuld is er zo gekomen en gaat zo weer weg
          Ge bedoelt waarschijnlijk Guy Mathot?

Comment

• just, de sos onder tindemans, excusi

Comment

• Nouw, soow kan-ie wel weer hoor..

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Omdat het om 22u reeds te donker was om nog te gaan fietsen heb ik 10 minuten naar het voetbalspelletje op tv gekeken. Onbegrijpelijk dat er zo'n heisa wordt gemaakt over een bende potstampers die als enige doel hebben de tegenspelers te kwetsen. Moet je daar nu nog een tricolore vlag voor buiten hangen ? Ik ga lekker slapen nu , goeie nacht nog.

Comment

• die paar vlaggen vallen wel op, maar kom ni overdrijven 90% van de huizen heeft geen vlag... maar ze hebben toch geholpen !
                  Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Omdat het om 22u reeds te donker was om nog te gaan fietsen heb ik 10 minuten naar het voetbalspelletje op tv gekeken. Onbegrijpelijk dat er zo'n heisa wordt gemaakt over een bende potstampers die als enige doel hebben de tegenspelers te kwetsen. Moet je daar nu nog een tricolore vlag voor buiten hangen ? Ik ga lekker slapen nu , goeie nacht nog.
                    Zie dat ge niet TE hard verzuurd he, dbr'ke.
                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      die paar vlaggen vallen wel op, maar kom ni overdrijven 90% van de huizen heeft geen vlag... maar ze hebben toch geholpen !
                      Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
                      Dat hangt dus heel sterk af van dorp tot dorp. Voor mijn werk doorkruis ik heel België en in sommige dorpen vind je niets terug terwijl in anderen er aan zo goed als elke raam een vlag hangt. Jodoigne bijvoorbeeld is een plaats met enorm veel spiegelhoesjes. Tussen Ninove en Brussel vind je er veel minder maar wel idi... met NVA stickers op hun auto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• idioten ?

of idealisten en spel je verkeerd

Comment

• Ik doe ook niet mee aan die belachelijke verafgoderij van dat stel overbetaalde voetballers. Ik ben rond 22u gaan slapen en ben niet gewekt door toeterende auto's en dergelijke alhoewel ik het ergste had gevreesd met een buurman met Belgische vlaggen /spiegelhoesjes (en inderdaad vorige maand affiches van BDW en Janneke Hesp in zijn voortuin). Gelukkig is volgende week al die heisa voorbij en kan het leven terug zijn normale gangetje gaan.

Comment

• OK ze hebben 9 op 9, maar wat een armtierig spelniveau. Ben na 15 minuten kijken gewoon in m'n nest gekropen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              OK ze hebben 9 op 9, maar wat een armtierig spelniveau. Ben na 15 minuten kijken gewoon in m'n nest gekropen.
                              'T zal de volgende match wel gedaan zijn, 3 matchen achter elkaar chance hebben, dat blijft niet duren.

Comment

• Ik word gewoon mottig van al dat gedoe rond die verwende blagen. Komt er gisteren toch wel een psycholoog op Radio 1 vertellen dat ze hem daar dringend nodig hebben om spelerkes te troosten die ocharme halverwege het spel vervangen worden wegens hun geklungel (Luc accu geloof ik ). De eenzaamheid ver weg van familie en vrienden , ze zijn ocharme rijkelijk betaald een paar weken van huis in uiterst luxueuze omstandigheden ,zou hen ook parten beginnen spelen en kunnen zorgen voor onderlinge spanningen. Gewoonweg misselijkmakend al dat gedoe.
                                Last edited by ; 27/06/2014, 09:00.

Comment

• deze ochtend verdacht weinig hoesjes op de weg, denk dat ze nog allemaal in hunne nest liggen te stinken met een kater.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    OK ze hebben 9 op 9, maar wat een armtierig spelniveau. Ben na 15 minuten kijken gewoon in m'n nest gekropen.
                                    Ik heb volhard en ben blijven kijken. maar inderdaad, die mannen spelen zoals ze het je leren bij de miniemen. Als ze eens zullen uitkomen tegen een echte klepper, dan worden ze gewoon vernederd. Misschien wordt dat dan nog de mooiste match lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ik heb volhard en ben blijven kijken. maar inderdaad, die mannen spelen zoals ze het je leren bij de miniemen. Als ze eens zullen uitkomen tegen een echte klepper, dan worden ze gewoon vernederd. Misschien wordt dat dan nog de mooiste match lol.
                                      Respect man! Je toont uitzonderlijk doorzettingsvermogen. Weet je werkgever van die kwaliteit?

Het was toch "maar" zuid Korea hè. Zoals het "maar" de USA zal zijn. Het zijn individueel wel goeie spelers, maar waar is de goeie ploeg?

Wel heel rustig deze ochtend op de ring Antwerpen. Vakantie + "supporters" nog in hun nest = rustig.

#datfeel

Comment

• Wat een reacties

En dat op een autoforum? Ben ik nu echt de enige die tijdens de voetbalmatch zijn wagen aan het detailen is geweest? Overal genoeg lawaai dus garagepoort open, RGR boenkradio op en tot half twee aan het detailen geweest Laatste stukken zal ik deze avond wel moeten over doen want toen was de fles drank bijna op en ging het detailen minder en minder goed

Comment

• Spiegelhoesjes

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                          deze ochtend verdacht weinig hoesjes op de weg, denk dat ze nog allemaal in hunne nest liggen te stinken met een kater.
                                          Ja dat viel mij ook op, zo goed als geen, moeten die mensen dan niet werken ofzo?
                                          Ik voelde me nogal eenzaam met mijn vlagje en spiegelhoesjes!

Comment

Working...
                                          X