Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Plak anders ook nog wat wimpers op je lichten vooraan. Ben je helemaal het "mannetje".

Comment

Bij mij in de buurt rijdt er een Fiat 500 rond met zo van die carlashes :-P

Spijtig van die vergeten spatie in de laatste zin van die afbeelding

Sent with a Galaxy Note 3
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        Bij mij in de buurt rijdt er een Fiat 500 rond met zo van die carlashes :-P
        Toevallig deze?
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Haha, da's wel grappig. Leuk voor een jong meisje.

Comment

Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor de politie zich gaat moeien met die spiegelovertrekken in de Belgische driekleur.
            Die dingen zitten met een elastiek over de spiegelkap en nemen aan de kant van de spiegel dus nog een redelijk deel van het zicht naar achteren weg, veilig is het dus zeker niet.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Haha, da's wel grappig. Leuk voor een jong meisje.
              van minimaal 17jaar en 9 maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor de politie zich gaat moeien met die spiegelovertrekken in de Belgische driekleur.
                Die dingen zitten met een elastiek over de spiegelkap en nemen aan de kant van de spiegel dus nog een redelijk deel van het zicht naar achteren weg, veilig is het dus zeker niet.
                heb er ook gisteren eens op gelet: bij sommige auto's is de helft van de spiegel bedekt. Veilig kan het toch niet zijn...
                www.peugeotforum.be

Comment

Verkeersveiligheid is dan ook geen prioriteit he. Flitsen is belangrijker.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

10252102_875175352509667_4558437604249439917_n.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                      Toevallig deze?
                      Nee was een gele en een witte mini heb ik ook zo al gezien.

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Verkeersveiligheid is dan ook geen prioriteit he. Flitsen is belangrijker.
                      Nee, gemakkelijker.

Sent with a Galaxy Note 3
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

En het brengt meer op.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          [ATTACH=CONFIG]104099[/ATTACH]
                          Die spiegelhoesjes in de nationale kleuren, zijn de enige die ik al gezien heb. Al meermaals zelfs, de laatste weken.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Die spiegelhoesjes in de nationale kleuren, zijn de enige die ik al gezien heb. Al meermaals zelfs, de laatste weken.
                            Allemaal gasten met een te klein pietje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Om nog maar te zwijgen van het feit dat tegenwoordig veel fabrikanten hun richtingsaanwijzers in de spiegels hebben geplaatst...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk Berichten
                                Om nog maar te zwijgen van het feit dat tegenwoordig veel fabrikanten hun richtingsaanwijzers in de spiegels hebben geplaatst...
                                Dat zijn toch maar de zij-richtingaanwijzers, en dat is nog niet zo erg, die zijn enkel verplicht wanneer het voertuig een bepaalde lengte overschrijdt of wanneer er een aanhangwagen getrokken word (als ik het goed heb toch?)

Comment

En wat wil dat dan zeggen... die gasten die ne ganse sjaal uit hun raam hangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    En wat wil dat dan zeggen... die gasten die ne ganse sjaal uit hun raam hangen?
                                    Dat zijn omgebouwde madammen.

Comment

Tja, snap die hele heisa rond voetbal sowieso niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Tja, snap die hele heisa rond voetbal sowieso niet.
                                        Stoefer.

Comment

Da's ne plus 15 cm...

Comment

Working...
                                          X