hallo,
Wij hebben een nieuwe VW Golf break met geen 2.000 km op de teller.
Dit week-end kwamen we terug van een korte uitstap (10km).
Toen we uitstapten merkten we dat de radiator enorm hard aan het blazen was en dat er een verbrande geur van onder de motorkap kwam. Ik heb de motorkap geopend en dat was daar serieus warm onder.
Eerder die week hebben we van onder de auto een stuk van een gemalen marter getrokken.
We komen zojuist van de garage. Daar werd verteld dat het perfect normaal was dat de radiator zo hard blaast (iets van de roetfilter) en dat dat verbrand riekt. Ze hadden ook een marternest gevonden en blijkbaar waren er stukken van de binnenbekleding geknabbeld, maar de kabels waren in orde.
Ligt het aan mij of is dit een vreemd verhaal? Is het echt normaal dat een radiator na een korte uitstap zo hard en lang blijft doorblazen (hij deed het gisteren zelfs na een rit van 2 km) en dat dit verbrand ruikt?
Durf ik nog met deze wagen te rijden?
mvg,
v.
Wij hebben een nieuwe VW Golf break met geen 2.000 km op de teller.
Dit week-end kwamen we terug van een korte uitstap (10km).
Toen we uitstapten merkten we dat de radiator enorm hard aan het blazen was en dat er een verbrande geur van onder de motorkap kwam. Ik heb de motorkap geopend en dat was daar serieus warm onder.
Eerder die week hebben we van onder de auto een stuk van een gemalen marter getrokken.
We komen zojuist van de garage. Daar werd verteld dat het perfect normaal was dat de radiator zo hard blaast (iets van de roetfilter) en dat dat verbrand riekt. Ze hadden ook een marternest gevonden en blijkbaar waren er stukken van de binnenbekleding geknabbeld, maar de kabels waren in orde.
Ligt het aan mij of is dit een vreemd verhaal? Is het echt normaal dat een radiator na een korte uitstap zo hard en lang blijft doorblazen (hij deed het gisteren zelfs na een rit van 2 km) en dat dit verbrand ruikt?
Durf ik nog met deze wagen te rijden?
mvg,
v.
Comment