Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een cabrio voor dagelijks (woon werk) gebruik?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn cabrio dient nu niet als daily, maar komt toch vrij veel buiten. Het gaat hier over een Audi A4 cabrio.
    Je zou er eigenlijk van verschieten hoe vaak je open kan rijden, en zeker met het windscherm geplaatst en zijruiten omhoog als het wat minder warm is. Maar bij mij vaat het dak ook open wanneer het heel warm is, zelfs in de fiele, als je ergens wandeld in de zon, lopen de meeste hier toch ook niet met een paraplu rond, ok het kan dan wel eens lekker bakken zijn voor het rode licht, maar eens je vertrekt ist weer volop genieten. Ik zou hem in alle geval toch moeilijk kunnen missen. Bol er nu ongeveer een 15000km mee op jaarbasis, de rest met den daily.
    Grote boodschappen doen voor een gezin van 4p is wel moeilijk, maar al bij al vind ik de kofferruimte nog best meevallen, zeker wanneer ruimtebespaarder omhoog zit bij gesloten dak.

Comment

Ik rij nu al een klein half jaar met een MX5 uit 1994 rond door weer en wind. Is natuurlijk wel heel wat primitiever dan de "moderne" cabrio maar je went daar snel aan. Shoppen lukt nog goed, tenzij je echt veel wilt vervoeren. Een plooibox, 6 flessen water, 8flessen melk en een rugzak raken met wat mikken in de koffer. Vorige week een weekje Toscane gedaan met de vriendin en alles kon zonder probleem in de koffer. Ik heb zelfs mijn bagagerekje op de koffer niet nodig gehad!
      Ik denk dat ik jaarlijks een 10a15000km zal hebben (afhankelijk van de reizen die ik doe) en heb een gemiddeld verbruik van rond de 9l.

Comment

Working...
      X