Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechte ervaring garage Vriesdonk Brasschaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Heel fijn is dat als een ander u bedrijf met zijn éérste post direct met de grond gelijk maakt.
    reacties als deze begrijp ik echt niet.

Denkt u dat de topicstarter dit als grap bedoel? Waarschijnlijk zijn alle klachten die hier gepost worden effectief ook gebeurd. Ik zou mij ook bedrogen voelen en dit met meerdere mensen op een forum willen delen. Daarom niet zo zeer om te zeggen dat ze niet naar deze garage moeten gaan want het is de lezer die zelf moet beslissen wat hij met de gewonnen informatie doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

Denkt u dat de topicstarter dit als grap bedoel? Waarschijnlijk zijn alle klachten die hier gepost worden effectief ook gebeurd. Ik zou mij ook bedrogen voelen en dit met meerdere mensen op een forum willen delen. Daarom niet zo zeer om te zeggen dat ze niet naar deze garage moeten gaan want het is de lezer die zelf moet beslissen wat hij met de gewonnen informatie doet.
      Feit is dat zo'n post éénzijdig is. Je hoort maar één kant van het verhaal.
      Los daarvan, noem me één bedrijf, welke sector dan ook, dat 100% klantentevredenheid heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

Het kan best zijn dat dit is gebeurd . Maar hier komen zo vaak mensen die met hun éérste post iets of iemand komen afbreken . Iedere Mercedes of éénder welke dealer zal iemand ééns onnodig te veel aangerekend hebben door bv iets te vervangen wat nog perfect werkte . Geen enkele dealer is perfect en zal in de meeste gevallen meer aanrekenen dan een garagist dat op de hoek van de straat ligt dan weet je op voorhand.

1 goede raad . Indien geen leasing of geen garantie ga dan ook niet naar een officieele anders gaan ze u altijd met hun dure uurloon alleen al afzetten . Zoek gewoon een goede mechanieker van een C garage of iemand die buiten zijn uren aan wagens sleutelt .
        Last edited by ; 18/11/2013, 14:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
          Feit is dat zo'n post éénzijdig is. Je hoort maar één kant van het verhaal.
          Los daarvan, noem me één bedrijf, welke sector dan ook, dat 100% klantentevredenheid heeft?
          Wie wil dat 100% klanttevredenheid ? Dat zou je voor elke zeiker moeten springen en u in alle bochten wringen ... Sommige mensen zijn nu eenmaal geboren klagers of hebben onrealistische verwachtingen ...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Wie wil dat 100% klanttevredenheid ? Dat zou je voor elke zeiker moeten springen en u in alle bochten wringen ... Sommige mensen zijn nu eenmaal geboren klagers of hebben onrealistische verwachtingen ...
            My point exactly

Comment

Een gps willen vervangen terwijl het defect door een simpele reset kan worden opgelost is bedrog . Een dealer wordt verondersteld van dit te weten. Voor gps problemen ga ik trouwens naar http://carcarewoensel.nl/. Deze zeer vriendelijke man heeft al enkele probleempjes met mijn RNS510 gps vakkundig opgelost. Zeer deskundig , snel en werkt aan een correcte prijs . Hij werkt trouwens ook voor Nederlandse VW dealers.

Comment

Working...
              X