Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechte ervaring garage Vriesdonk Brasschaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• slechte ervaring garage Vriesdonk Brasschaat

Slechte ervaring! Na een onderhoudsbeurt van onze Mercedes B classe, wou de ingebouwde GPS niet meer werken. Terug naar garage Vriesdonk te Brasschaat gegaan die uiteraard van niets wisten. Ze vroegen ons zelfs of we wel niet per ongeluk een tweede DVD er bovenop hadden ingestoken, want dat deden sommige mensen wel meer volgens hen. Na een half uur zoeken aan onze GPS vertelde ze ons dat onze GPS niet meer zou kunnen gemaakt worden, en dat de kosten bijna zoveel zouden bedragen als een nieuwe. Nieuwprijs zou een 1000 euro kosten zonder BTW. Wij zijn nadien naar een onafhankelijke dealer van Mercedes gereden in Herentals. Daar hebben ze onze GPS gereset, en daar zeiden ze dat dit wel eens meer voorkomt bij dit type van Mercedes. Het heeft een vijftal minuutjes geduurd, onze GPS werkte terug en de reset was volledig gratis. Van klantvriendelijkheid gesproken ! Wij zijn uitleg gaan vragen bij de grote heer directeur van garage Vriesdonk en zijn repliek was dat ze dat ook wel konden doen, maar dit bewust niet doen omdat dit terug zou kunnen uitvallen en dan zijn de mensen niet tevreden !We hadden op zijn minst een excuus van de directeur verwacht, maar zelfs dat niet. We zijn nu 6 maanden later en onze GPS werkt nog prima ! Voor ons is het heel duidelijk en wij vinden dit een vorm van oplichterij ! Nooit meer garage Vriesdonk voor ons !

Reageer op privébericht Doorsturen

heer Bobo is nochtans fan van Vriesdonk meen ik mij te herinneren?
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

Jammer dat er de laatste tijd zoveel als eerste post hun beklag doen over een garage en we ze vervolgens niet meer zien.

Comment

Belgische Mercedes dealers en oplichterij, ik weet er alles van...
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Vertel.

Comment

Je kunt ze niet kwalijk nemen dat de GPS niet meer werkt na een onderhoudsbeurt.
            Vrij jammer dat Mercedes je GPS niet gewoon reset, en je een nieuwe GPS van 1000 euro wil aansmeren. Dit is dus waarom dealers vaak stealers worden genoemd, en de garagesector de naam van oplichters krijgt.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Vertel.
              Heb ik hier al vaak genoeg geschreven, ik wil er niet meer over discussieren en oude koeien uit de gracht halen want het is al erg genoeg dat ik daardoor mijn favoriete merk heb moeten verlaten. Nu ja, ik heb er momenteel geen spijt van en als er toch nog eentje gekocht wordt zal 'm uit Duitsland komen
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

ik wil niet stoeffen over vriesdonk, alleen zelf nog geen slechte ervaring

ondertussen ga ik naar apen, want de smart kan er ook binnen ondertussen

mijn zus heeft àlle garages in de omstreken ondertussen afgedweild, want ze doet wel wat km's, ze gaat ondertussen naar jacobs st niklaas
                ....en veel mensen van bij ongs rijden naar roosendaal nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik wil niet stoeffen over vriesdonk, alleen zelf nog geen slechte ervaring

ondertussen ga ik naar apen, want de smart kan er ook binnen ondertussen

mijn zus heeft àlle garages in de omstreken ondertussen afgedweild, want ze doet wel wat km's, ze gaat ondertussen naar jacobs st niklaas
                  ....en veel mensen van bij ongs rijden naar roosendaal nl
                  Mijn ouders gaan bij de vestiging van Jacobs in Lokeren. Zijn heel content van die mensen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ze gaat ondertussen naar jacobs st niklaas
                    Een ML wilde ze nochtans niet verkopen aan ons.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

ml komt ook niet van hen, maar van brecht

Comment

Iedereen kent wel een verhaal met minder goede ervaringen. Maar veel ligt ook aan de dealer ipv aan de kwaliteit van het merk zelf.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Weer een geval van poging tot diefstal van een dealer. Het zoveelste. Een gps vervangen terwijl het probleempje kan opgelost worden door een reset is gewoonweg misdadig opzet.

Comment

Oei oei, en ik ga aanstaande woensdag voor de eerste kker op Assyst D met de auto van mijn vrouw..... Kben eens benieuwd en zal men zakken maar al dicht doen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Jammer dat er de laatste tijd zoveel als eerste post hun beklag doen over een garage en we ze vervolgens niet meer zien.

Mensen kunnen het beter zo doen dan het verborgen te houden.

Comment

tja... schandalig... Ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen zeggen. We kunnen een reset doen maar de kans is groot dat het probleem terugkomt. Dan hadden ze het spel eerlijk gespeeld... Het is niet alleen bij Mercedes zo hoor... Het is een rotte sector gewoonweg...
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb nochtans geen slechte ervaring met hen.
                                  En kom er toch ook met verschillende autos

Comment

We hoeven niet meer te reageren...TS is er al vandoor...
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

is dat niet de geschikte plaats voor dit toppic ?

Comment

Heel fijn is dat als een ander u bedrijf met zijn éérste post direct met de grond gelijk maakt.

Comment

Working...
                                        X