Slechte ervaring! Na een onderhoudsbeurt van onze Mercedes B classe, wou de ingebouwde GPS niet meer werken. Terug naar garage Vriesdonk te Brasschaat gegaan die uiteraard van niets wisten. Ze vroegen ons zelfs of we wel niet per ongeluk een tweede DVD er bovenop hadden ingestoken, want dat deden sommige mensen wel meer volgens hen. Na een half uur zoeken aan onze GPS vertelde ze ons dat onze GPS niet meer zou kunnen gemaakt worden, en dat de kosten bijna zoveel zouden bedragen als een nieuwe. Nieuwprijs zou een 1000 euro kosten zonder BTW. Wij zijn nadien naar een onafhankelijke dealer van Mercedes gereden in Herentals. Daar hebben ze onze GPS gereset, en daar zeiden ze dat dit wel eens meer voorkomt bij dit type van Mercedes. Het heeft een vijftal minuutjes geduurd, onze GPS werkte terug en de reset was volledig gratis. Van klantvriendelijkheid gesproken ! Wij zijn uitleg gaan vragen bij de grote heer directeur van garage Vriesdonk en zijn repliek was dat ze dat ook wel konden doen, maar dit bewust niet doen omdat dit terug zou kunnen uitvallen en dan zijn de mensen niet tevreden !We hadden op zijn minst een excuus van de directeur verwacht, maar zelfs dat niet. We zijn nu 6 maanden later en onze GPS werkt nog prima ! Voor ons is het heel duidelijk en wij vinden dit een vorm van oplichterij ! Nooit meer garage Vriesdonk voor ons !



Comment