Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autolening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Ik versta echt niet waarom mensen zo tegen lenen zijn. Het enige wat gevaarlijk is (en wat je zelf in de hand hebt), is te veel lenen naargelang je terugbetalingscapaciteiten.
    Ik ben niet tegen lenen, ik vind het in de meeste gevallen onverstandig. Enkel in bepaalde gevallen kan lenen verstandig zijn, bvb: je hebt juist een goedbetaalde job gekregen maar je hebt absoluut een degelijke auto nodig om er te geraken maar je hebt niet genoeg spaargeld... Dan zie ik er geen graten in dat iemand leent.

Iedereen doet voor mijn part wat hij wil he, ik laat er mijn slaap niet door.

Comment

goede job zonder lease-bak ??? kan toch niet in B vandaag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        Ik heb een goed en goedbetaalde job en ben arbeider en woon in Belgie,dus ik begrijp je zin niet...
        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          kom eens uit je ivoren toren

Comment

Eerlijkheidshalve is mijn auto voor het bedrag ex BTW volledig gefinancierd...

Waarom:
            -Fiscale aftrek van de lening binnen bvba;
            - bank stelt geen vragen bij dit krediet en geeft een zeer interessante rentevoet.

Als ik binnenkort een onroerend goed wil kopen of een handelsfonds wil overnemen heb ik meer cash achter de hand zodat ik op het moment dat ik de lening "echt nodig heb", ze ook zeker zal krijgen...

Lenen of niet lenen moet je beoordelen per situatie en zeker in deze tijden waar banken bij elk investeringskrediet sceptisch zijn, kan je soms beter lenen wanneer je het absoluut niet nodig hebt...

Just my 0,02....
            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
              kom eens uit je ivoren toren
              ik heb GEEN lease-bak voor alle duidelijkheid, zelf een 2e hands Mazda betaalt met mijn spaarcenten !

Comment

Working...
              X