Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onderhoud van de auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• onderhoud van de auto

Diegene die mijn auto in orde hield stopt ermee. Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan met mijn opel meriva zonder dat ik me arm betaal? Met officiële garages heb ik slechte ervaringen. Een onderdeel vervangen van 500 euro en de auto in slechtere staat terug gekregen dan ervoor. Ben een tijdje bij Midas gegaan waar het uurloon de pan uit swingt. Kent er iemand een goede garagist regio Beringen, Hasselt, Lommel?

Oorspronkelijk geplaatst door sheeta Bekijk Berichten
    Diegene die mijn auto in orde hield stopt ermee. Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan met mijn opel meriva zonder dat ik me arm betaal? Met officiële garages heb ik slechte ervaringen. Een onderdeel vervangen van 500 euro en de auto in slechtere staat terug gekregen dan ervoor. Ben een tijdje bij Midas gegaan waar het uurloon de pan uit swingt. Kent er iemand een goede garagist regio Beringen, Hasselt, Lommel?
    Probeer eens een Bosch Car Service punt?
    Error. De gevraagde pagina is niet beschikbaar. Door een update is deze pagina verplaatst of verwijderd.

Comment

Midas duur? Ik dacht altijd dat die goedkoop waren... Gelukkig heb ik een officiele dealer waar ik vol in vertrouw. En die in mijn ogen niet echt duur is.

Comment

Onlangs alle remblokken van een Golf 6 laten vervangen bij Midas Merksem. Zeer vlot afgehandeld , op een uurtje was ik buiten. Bij de dealer was ik ongeveer 100 euro meer kwijtgeweest (300 ipv 200) en had ik vooraf een afspraak moeten maken. Voor herhaling vatbaar dus.

Comment

Mij zien ze alleszins niet meer bij Midas.
          Zo'n Bosch Car Service punt is inderdaad een goed advies, ben ik zelf ook tevreden van toen ik nog met m'n Corsa reed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Midas duur? Ik dacht altijd dat die goedkoop waren... Gelukkig heb ik een officiele dealer waar ik vol in vertrouw. En die in mijn ogen niet echt duur is.
            Midas is zeker duur die mannen vragen 20euro voor lichten te regelen

Comment

20 euro om de lichten te regelen is inderdaad duur.
              Last edited by ; 16/12/2013, 21:24.

Comment

Goedkoop is op het einde van de rit altijd duurkoop.
                Met Midas bouw je ook geen relatie op, met de dealer wel.

Comment

100 procent juist! En ze bestaan hoor goede dealers... Zelfs als het hele grote zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    100 procent juist! En ze bestaan hoor goede dealers... Zelfs als het hele grote zijn.
                    volledig akkoord!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                      Goedkoop is op het einde van de rit altijd duurkoop.
                      Met Midas bouw je ook geen relatie op, met de dealer wel.
                      Kent er dan iemand een betrouwbare VW garage in het Noorden van Antwerpen waar je geen kans loopt om te betalen voor niet uitgevoerde werken ? Alle tips zijn welkom .

Comment

Ik heb inderdaad ook al ontelbare euro 's uitgegeven voor slecht uitgevoerde werken of zelfs verergering van de problemen. Dus buiten de eerder genoemde bosch- garage nog iemand een goeie tip?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sheeta Bekijk Berichten
                          Ik heb inderdaad ook al ontelbare euro 's uitgegeven voor slecht uitgevoerde werken of zelfs verergering van de problemen. Dus buiten de eerder genoemde bosch- garage nog iemand een goeie tip?
                          Vertrouwen is goed , controle is beter. Ik dacht ook dat ik een vertrouwensband had tot ik mijn rekening eens goed na keek..........
                          Last edited by ; 16/12/2013, 21:23.

Comment

Een maand geleden bij Midas achterremmen laten vervangen, 145 euro betaald, ik moest maar terugkomen voor de voorremmen, want die waren ook bijna op. Vandaag bij een andere Midas groot onderhoud laten doen, opnieuw 240 euro en ja hoor zal nog eens terug mogen voor nieuwe voorbanden. Is dit normaal?

Comment

Hoe bedoel je ? Als je banden of remblokken versleten zij moet je ze inderdaad vervangen. Zonder verdere informatie of foto's kunnen wij daar niet over oordelen denk ik....

Comment

Om de remblokken te bekijken is die voorband er afgehaald dan zien ze toch dat die voorband bijna op is? Vorige keer loon betalen om de band eraf te halen en erop te zetten zonder dat ze er iets aan gedaan hebben. Een goede garage belt op om te vragen of ze mogen vervangen

Comment

Midas blijft maar dingen vinden die moeten vervangen worden.
                                  En voor banden ga je naar een bandencentrale, en niet naar Midas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                                    Kent er dan iemand een betrouwbare VW garage in het Noorden van Antwerpen waar je geen kans loopt om te betalen voor niet uitgevoerde werken ? Alle tips zijn welkom .
                                    Hier zeer tevreden van Rietje in Kapellen... Altijd zeer vlot en correct geholpen, en als er iets fout was gaven ze direct fout te en corrigeerden direct. Officiele dealer altijd beetje duurder dan een onafhankelijke, maar toch altijd goeie service voor in de plaats gekregen. Enkel voor banden ga ik naar een bandencentrale.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                      Midas blijft maar dingen vinden die moeten vervangen worden.
                                      En voor banden ga je naar een bandencentrale, en niet naar Midas
                                      Bij Midas in mijn geval : enkel remblokken vervangen , schijven zijn nog goed. Bij de dealer : remblokken en schijven vervangen , op 75.000 km zijn die 'op'.

Comment

Ik heb de banden inderdaad nog niet laten vervangen, maar ook dat is voor een leek weer zoeken naar de beste kwaliteit/prijsverhouding. Heb al wat gezocht op internet, maar daar vind je toch wel zeer onbekende namen..
                                        Last edited by ; 06/10/2013, 21:19.

Comment

Working...
                                        X