Diegene die mijn auto in orde hield stopt ermee. Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan met mijn opel meriva zonder dat ik me arm betaal? Met officiële garages heb ik slechte ervaringen. Een onderdeel vervangen van 500 euro en de auto in slechtere staat terug gekregen dan ervoor. Ben een tijdje bij Midas gegaan waar het uurloon de pan uit swingt. Kent er iemand een goede garagist regio Beringen, Hasselt, Lommel?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
onderhoud van de auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sheeta Bekijk BerichtenDiegene die mijn auto in orde hield stopt ermee. Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan met mijn opel meriva zonder dat ik me arm betaal? Met officiële garages heb ik slechte ervaringen. Een onderdeel vervangen van 500 euro en de auto in slechtere staat terug gekregen dan ervoor. Ben een tijdje bij Midas gegaan waar het uurloon de pan uit swingt. Kent er iemand een goede garagist regio Beringen, Hasselt, Lommel?
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMidas duur? Ik dacht altijd dat die goedkoop waren... Gelukkig heb ik een officiele dealer waar ik vol in vertrouw. En die in mijn ogen niet echt duur is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten100 procent juist! En ze bestaan hoor goede dealers... Zelfs als het hele grote zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenGoedkoop is op het einde van de rit altijd duurkoop.
Met Midas bouw je ook geen relatie op, met de dealer wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sheeta Bekijk BerichtenIk heb inderdaad ook al ontelbare euro 's uitgegeven voor slecht uitgevoerde werken of zelfs verergering van de problemen. Dus buiten de eerder genoemde bosch- garage nog iemand een goeie tip?
Comment
-
Een maand geleden bij Midas achterremmen laten vervangen, 145 euro betaald, ik moest maar terugkomen voor de voorremmen, want die waren ook bijna op. Vandaag bij een andere Midas groot onderhoud laten doen, opnieuw 240 euro en ja hoor zal nog eens terug mogen voor nieuwe voorbanden. Is dit normaal?
Comment
-
Om de remblokken te bekijken is die voorband er afgehaald dan zien ze toch dat die voorband bijna op is? Vorige keer loon betalen om de band eraf te halen en erop te zetten zonder dat ze er iets aan gedaan hebben. Een goede garage belt op om te vragen of ze mogen vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenKent er dan iemand een betrouwbare VW garage in het Noorden van Antwerpen waar je geen kans loopt om te betalen voor niet uitgevoerde werken ? Alle tips zijn welkom .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenMidas blijft maar dingen vinden die moeten vervangen worden.
En voor banden ga je naar een bandencentrale, en niet naar Midas
Comment
Comment