Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Rijkeluitjes?
    Politieke partij?

Je weet eerst en vooral niet hoe oud ik ben, wie mijn ouders zijn etc.. Dus je hebt al een vooroordeel zonder iemand te kennen..

Ten tweede, ik studeer voorbereiding Pol & Soc, dus ik weet wat ik zeg als het over een politieke discussie gehad !

Einde verhaal, excuses voor de misverstanden !

maar ik weet wel wie ge zijt, en ik moet stefanus gelijk geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
      maar ik weet wel wie ge zijt, en ik moet stefanus gelijk geven.
      Stef Anus heeft nogal dikwijls gelijk.

Comment

Rijkeluitjes?
        Politieke partij?

Je weet eerst en vooral niet hoe oud ik ben, wie mijn ouders zijn etc.. Dus je hebt al een vooroordeel zonder iemand te kennen..

Ten tweede, ik studeer voorbereiding Pol & Soc, dus ik weet wat ik zeg als het over een politieke discussie gehad !

Einde verhaal, excuses voor de misverstanden !
        Leeftijd staat onder je avatar, 19 jaar oud.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
          proest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
            Verwissel je hem niet met mij?
            Ik zie zijn leeftijd niet staan?

Comment

• Feit ! Toch had ik het hier graag vriendelijk gehouden ipv ruzie te maken over een futuliteit ! Ik ben gewoon van het principe dat wanneer uw tank leeg is hem toch weer vol moet en men niet moet gaan zeuren over de prijs ! Iedereen weet dat de prijzen hoog liggen en nog zullen gaan stijgen, dus ik snap gewoon niet helemaal het nut van dit topic, but NO offence !

Groeten

Comment

proest.
                U heeft Pm !

Comment

Feit ! Toch had ik het hier graag vriendelijk gehouden ipv ruzie te maken over een futuliteit ! Ik ben gewoon van het principe dat wanneer uw tank leeg is hem toch weer vol moet en men niet moet gaan zeuren over de prijs ! Iedereen weet dat de prijzen hoog liggen en nog zullen gaan stijgen, dus ik snap gewoon niet helemaal het nut van dit topic, but NO offence !

Groeten
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  Tja, de wereld wordt duurder en duurder, niet aan twijfelen ....

Ge kunt er over zagen en zeuren, maar 't gaat er niks aan veranderen, tanken moeten we toch.

Zo ik voeg mij toe bij deze 2 mense, der word nu al e jaar "gezaagd" over die prijzen, TAKE IT OR LEAVE IT.

Comment

• Gezaagd ... Dit is een topic waar over de trends in de prijzen wordt geconverseerd, net zoals soms over nieuwe velgen of over tuning wordt gecommuniceerd. Ik vind het fijn dat op dit forum ook soms nog politieke of andere trends worden besproken. Als je het gezaag vindt ... er zijn andere topics genoeg ...
                    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                      Gezaagd ... Dit is een topic waar over de trends in de prijzen wordt geconverseerd, net zoals soms over nieuwe velgen of over tuning wordt gecommuniceerd. Ik vind het fijn dat op dit forum ook soms nog politieke of andere trends worden besproken. Als je het gezaag vindt ... er zijn andere topics genoeg ...
                      Mja weet ge, ik zou zeggen, doe wa ge nie late kunt.
                      Ma dit topic slaat toch op nix, de ene dag stijgt de prijs, de andere stabiel en dan weer dalen...
                      Meer is der nie over te praten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                        Mja weet ge, ik zou zeggen, doe wa ge nie late kunt.
                        Ma dit topic slaat toch op nix, de ene dag stijgt de prijs, de andere stabiel en dan weer dalen...
                        Meer is der nie over te praten...

tsjah, we begrijpen allemaal volkomen dat jij niet inziet hoe de wereldeconomie in mekaar steekt.

later, als je groot bent, en op je eigen benen moet staan, zonder enige hulp van iemand anders, zul je dit wel inzien wat een aanslag het wel kan zijn op je portefeuille...

Comment

Idd, de staat moet maar eens wa meer geld dokken, mja zo simpel gaat da allemaal nie, want dan moete ze weer meer belastingsgeld vragen waardoor iedereen weer ontevreden is en nog minder benzine/diesel kan kope.
                          Als je economisch inzicht beperkt is tot dergelijke redeneringen snap ik volledig dat je hier niks te zoeken hebt.

Comment

• Einde discussie, ik ben even tanken want men naftbak is leeg ! Super 98 en 65L.. Dat komt neer op een 67€..

Comment

tsjah, we begrijpen allemaal volkomen dat jij niet inziet hoe de wereldeconomie in mekaar steekt.

later, als je groot bent, en op je eigen benen moet staan, zonder enige hulp van iemand anders, zul je dit wel inzien wat een aanslag het wel kan zijn op je portefeuille...
                              Omg retard??
                              IK SNAP ZEKER HOE ET IN MEKAAR ZIT, MA DOOR DER OVER TE ZAGEN GAAT GE GENE KLOOT OPLOSSEN.
                              WTF IS UW PROBLEEM?????

IK DOE TEW HI: DUS KZAL WEL WETE HOE ET IN MEKAAR ZIT!!!!

Comment

Als je economisch inzicht beperkt is tot dergelijke redeneringen snap ik volledig dat je hier niks te zoeken hebt.
                                Da was een extreem voorbeeld, en stop met van die idioote dinge over mij te zeggen.

Dank u

Comment

Omg retard??
                                  IK SNAP ZEKER HOE ET IN MEKAAR ZIT, MA DOOR DER OVER TE ZAGEN GAAT GE GENE KLOOT OPLOSSEN.
                                  WTF IS UW PROBLEEM?????

IK DOE TEW HI: DUS KZAL WEL WETE HOE ET IN MEKAAR ZIT!!!!
                                  TEW ... En dit topic heeft niks interessants ... prijsjes die zakken en stijgen ... heel goed bezig manneke!

Er zegt ier maar één iemand héél domme dingen!

Comment

TEW ... En dit topic heeft niks interessants ... prijsjes die zakken en stijgen ... heel goed bezig manneke!

Er zegt ier maar één iemand héél domme dingen!
                                    Jong ik zeg gewoon dat et geen nut heeft om derover te praten, tuurlijk ist puur economie, ma der zijn hier e paar mense die denke da ze der veel van weten en maar blijven zevere derover.
                                    Ik zeg niks meer, want er komt niks als zever uit bij de anderen, met uitzondering van een paar

Comment

• Dit wordt wel overdreven, laten we er verder over praten op een meeting ipv dit topic te verkloten !

Vriendelijke groeten..

Comment

Jong ik zeg gewoon dat et geen nut heeft om derover te praten, tuurlijk ist puur economie, ma der zijn hier e paar mense die denke da ze der veel van weten en maar blijven zevere derover.
                                        Ik zeg niks meer, want er komt niks als zever uit bij de anderen, met uitzondering van een paar

schrijf es een gefundeerd postje die ons kan overtuigen.

Comment

Dit wordt wel overdreven, laten we er verder over praten op een meeting ipv dit topic te verkloten !

Vriendelijke groeten..
                                          Ik zeg toch dat we beter stoppen, want et slaat op niks.
                                          The End

Comment

Working...
                                          X