Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• met een beetje geluk wordt de diesel goedkoper met invoering van de Biodiesel.

kijk hier maar eens na, dan zie je dat er vooruitgang in zit.

http://www.amt.nl/web/show/id=46077/...contentid=8562

binnenkort rijden we op koolzaadolie!

Comment

• binnenkort zal het wel goedkoper worden er worden zoveel alternatieven uitgevonden. in de link hieronder zul je zie dat we binnenkort allemaal op koolzaad rijden.

http://www.amt.nl/web/show/id=46077/...contentid=8562

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
        Wat zou je ervan denken 'es een tankpistool tussen 't gaatje in z'n voorste tanden te gaan rammen?
        Ram er dan nog maar een paar van de regering een tankpistool waar de zon niet schijnt.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Olieprijs op laagste punt sinds juni 2005
          De olieprijs is vrijdag in New York onder de 55 dollar per vat gezakt. Hiermee noteert de olie op het laagste niveau sinds 14 juni 2005, net voor de orkaan Katrina de prijzen naar omhoog joeg.

bron: de tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Olieprijs op laagste punt sinds juni 2005
            De olieprijs is vrijdag in New York onder de 55 dollar per vat gezakt. Hiermee noteert de olie op het laagste niveau sinds 14 juni 2005, net voor de orkaan Katrina de prijzen naar omhoog joeg.

bron: de tijd.
            Dan mogen we ons zeker binnen de kortste keren terug aan een forse prijsstijging verwachten, de averechtse idioten van de overheid kennende

Comment

• Is 't niet om dood te vallen.

4 dagen geleden postte ik dit:
              --------------------------------------------------------------------------------

Olieprijs op laagste punt sinds juni 2005
              Nu zie ik dat diezelfde dag dit bericht de wereld werd ingestuurd:
              Diesel wordt vanaf zaterdag 18 november duurder. Deze prijsverhoging is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de stijgende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
              Voor diesel -50 ppm betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,049 €/l (een stijging van 0,014 €/l).
              Ze rammelen er echt mee.
              Ik hoop, door al de VW vete, dat Guy z'n boeken mag toedoen. Genoeg gesjoemeld.

Comment

Is 't niet om dood te vallen.

4 dagen geleden postte ik dit:

Nu zie ik dat diezelfde dag dit bericht de wereld werd ingestuurd:

Ze rammelen er echt mee.

Comment

Ze rammelen er echt mee.
                  Dan is het Leterme for president, denk ik.
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                    'k Twijfel er een beetje aan. Die gast is z'n eigen graf aan 't graven door z'n overpopulariteit.

Comment

'k Twijfel er een beetje aan. Die gast is z'n eigen graf aan 't graven door z'n overpopulariteit.
                      Aan wie denk je dan wel? toch niet di rupo ofzo.

A Twist of the Wrist

Comment

Ze rammelen er echt mee.
                        Guy heeft loze beloftes gemaakt. Maar hij doet zijn job als eerste minister goed.

Al vind ik dat hij meer liberaler moet zijn, maar hij kan niet anders dan rekening houden met de PS.

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                        Dat gaan de Walen nooit, maar dan ook nooit toelaten.
                        Waarschijnlijk zal SP.A blijven, dan komt misschien Vande Lanotte, ofwel Guy, als hij enkele ministerportefeuilles overlaat aan de SP.A

Comment

• Geen Di Rupo. Geen enkel van de poenpakkers geniet momenteel m'n voorkeur. Maar Verhofstadt heeft 't verkorven, teveel in de zakken van de kleine man, teveel achter 't gat en veel te veel goodnews-show.

Comment

Geen Di Rupo. Geen enkel van de poenpakkers geniet momenteel m'n voorkeur. Maar Verhofstadt heeft 't verkorven, teveel in de zakken van de kleine man, teveel achter 't gat en veel te veel goodnews-show.
                            Nochtans vind ik dat ze hen meer moeten betalen. Dan gaan er tenminste competente mensen uit de privé in de politiek.

Leterme mag niet van de Walen, misschien De Crem? Al zie ik hem liever in zijn huidige functie als fractieleider, die kerel is zalig
                            Ik gok op Vande Lanotte, maar het zal afhangen van wie de formateur wordt.

Comment

• Dat het mij eigelijk gene zak interesseert wie er vanaf volgend jaar het premierke mag spelen, als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal dezelfde eikels die er toch maar aanzitten ten voordele van zichzelf, en zeker niet in het voordeel van de simpele ziel die zijn kloten gaat afdraaien op één of ander fabriekske(als het nie failliet draait tenminste) en die niks anders mag doen dan belastingen betalen en langs alle kanten genekt wordt door dat uitschot van de regering,

getuige weer eens de zoveelste prijsstijging aan de pomp ondanks dat de prijs van de olie FORS daalt de laatste tijd.
                              Schaamteloze ordinaire bedriegers zijn het, die straffeloos hun gangetje kunnen gaan, omdat hier in belgie zoveel dwazen rondlopen die voor dat scum stemmen, en die er dus eigenlijk voor kiezen om net bedrogen te worden

Comment

Maar Verhofstadt heeft 't verkorven, teveel in de zakken van de kleine man
                                ik verdien dankzij de guy, zonder indexaanpassing zo'n 5% meer als in het begin van z'n premierschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Leterme mag niet van de Walen, misschien De Crem?
                                  Als er één huichelaar rondloopt dan is het wel Leterme.
                                  De Crem wordt zeker geen premier, die heeft een ander postje op 't oog.

Comment

• mn pa tankt nog steeds onder de euro...
                                    0,959 geloof ik...

Tankstation aan de Carrefour in Korbeek-Lo

Comment

• Waar is de tijd heen toen ons land geleid werd door een briesend Brabants trekpaard aka Jean Luc Dehaene :mrgreen: Dat waren nog eens tijden

En ja, ik tank ook nog altijd onder de Euro... Een paar weken geleden van Q8 na onderhandelingen eindelijk extra korting verkregen voor onze tankkaarten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                        Waar is de tijd heen toen ons land geleid werd door een briesend Brabants trekpaard aka Jean Luc Dehaene :mrgreen: Dat waren nog eens tijden
                                        Let the beast go.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik verdien dankzij de guy, zonder indexaanpassing zo'n 5% meer als in het begin van z'n premierschap
                                          'k Zalt hem zeggen.

Comment

Working...
                                          X