Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Ik vermoed dat binnen een week of 2 er nogwel een flinke stijging aankomt voor de diesel. (al dan niet met een minimale daling daartussen om de indruk te geven dat ie nauwelijks stijgt in prijs)

Ik zou 'em nogmaar eens rap voldoen.
    Ooh, jij hebt het systeem ook beet

Comment

• Maximumprijs diesel daalt vanaf zaterdag

Diesel wordt goedkoper vanaf zaterdag. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.

Voor diesel betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,0970 euro per liter.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Deze ochtend heeft m'n schoonbroer in Ternat getankt voor 0.95 Euro/liter. Veruit goedkoopste wist 'ie me te vertellen tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Deze ochtend heeft m'n schoonbroer in Ternat getankt voor 0.95 Euro/liter. Veruit goedkoopste wist 'ie me te vertellen tegenwoordig.
          Ik heb daarnet de mijnen volgetankt voor 0,969.
          Zowat de goedkoopste prijs die hier in de zeer wijde omgeving te vinden is momenteel.

Comment

• Toevallig vandaag m'n boekje teruggevonden. In m'n vorige wagen hield ik een lijstje bij, iedere keer ik ging tanken.

Mei 2004, 40 liter getankt voor 27.21 Euro...
            Dat was dus een liter diesel voor €0.68.
            Iets wat we hoogwaarschijnlijk nooit meer gaan meemaken.

Comment

• Diesel wordt duurder vanaf vrijdag 25 augustus. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de stijgende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.

Voor diesel betaalt men vanaf virjdag maximum 1,106 €/l (een stijging van 0,009 €/l)

Alle noteringen op de internationale oliemarkten dalen, maar de FOD ziet blijkbaar stijgingen.
              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• En jij ziet sterretjes. Wat is het nou eigenlijk?

Diesel wordt duurder vanaf vrijdag 25 augustus.
                of...
                Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                  Alle noteringen op de internationale oliemarkten dalen, maar de FOD ziet blijkbaar stijgingen.
                  Dankjewel Guy en je paars gevolg. 'k Zal zeker aan je denken bij de verkiezingen

Comment

En jij ziet sterretjes. Wat is het nou eigenlijk?

of...
                    'k Heb gewoon het bericht gekopieerd. 't Is dus wel een verhoging, aangezien ie nu op 1,097 staat.
                    BMW E46 318d '05

Comment

Toevallig vandaag m'n boekje teruggevonden. In m'n vorige wagen hield ik een lijstje bij, iedere keer ik ging tanken.

Mei 2004, 40 liter getankt voor 27.21 Euro...
                      Dat was dus een liter diesel voor €0.68.
                      Iets wat we hoogwaarschijnlijk nooit meer gaan meemaken.
                      Heb je nog (of iemand anders) de prijzen van vorige jaren?? Ik ben daar eigenlijk naar benieuwd aangezien ik dit vroeger niet in het oog hield.

(Ongeveer is goed hoor dat moet top op 3cijfers na de komma zijn )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                        Heb je nog (of iemand anders) de prijzen van vorige jaren?? Ik ben daar eigenlijk naar benieuwd aangezien ik dit vroeger niet in het oog hield.

'k heb die een periode bijgehouden (omdat ik toen m'n brandstof terugkreeg van de firma en 't een kleintje was de prijs/liter ook te noteren). 't Heeft maar een dik jaar geduurd denk ik. Als ik eens effe tijd heb zal ik 't in een excel-bestandje gieten. Kan er een grafiekje van gemaakt worden

Maar om een beeld te vormen. Iets meer dan 2 jaar geleden betaalde ik 0.68 cent/liter. Sindsdien is't met uitzondering van enkele kleine dalingen in grote lijnen enkel omhoog gegaan. Vandaag betaal je, gemiddeld aan de pomp, dus een dikke Euro/liter. Sinds 2.5 jaar geleden is de prijs dus met de helft gestegen!
                        Last edited by ; 25/08/2006, 12:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES

maximumprijzen sinds 1999 voor alle brandstoffen: http://www.brandstofprijzen.be/maxprijs.htm
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Beetje schrikbarend. Globaal gezien kan je zeggen dat er de laatste 3 tot 4 jaar gemiddeld 10 eurocent (4 belgische frank) per jaar is bijgekomen...

Comment

• (Belga) Diesel wordt woensdag goedkoper en kost dan maximum 1.0790 euro/l (- 0.0270).

Deze prijsdaling is volgens de federale overheidsdienst (FOD) Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (svr)
                              BMW E46 318d '05

Comment

(Belga) Diesel wordt woensdag goedkoper en kost dan maximum 1.0790 euro/l (- 0.0270).

Deze prijsdaling is volgens de federale overheidsdienst (FOD) Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (svr)
                                hebben ze het door?

Comment

• op't nieuws op radio 2 dacht ik gehoord te hebben dat hij terug onder de euro ging zitte.. alhoewel da mss iets té optimistisch zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                    hebben ze het door?
                                    Tgoja, ze moesten ne keer iets doen é. De prijs van de ruwe olie is nu al zo gezakt, dat de nieuwe dieselprijs eigenlijk nog te hoog staat in verhouding met die daling. De benzine is wel evenredig gezakt. Verhofstadt zoekt nog 4 miljard voor zijn begroting... en een beetje daarvan vinden ze nu bij de dieselrijders é.
                                    BMW E46 318d '05

Comment

Tgoja, ze moesten ne keer iets doen é. De prijs van de ruwe olie is nu al zo gezakt, dat de nieuwe dieselprijs eigenlijk nog te hoog staat in verhouding met die daling. De benzine is wel evenredig gezakt. Verhofstadt zoekt nog 4 miljard voor zijn begroting... en een beetje daarvan vinden ze nu bij de dieselrijders é.
                                      Principe van de vervuiler betaalt. Trouwens, de benzine is in België nog altijd veel duurder dan diesel, dus waarom klagen?
                                      In landen waar men wat consequenter is, staat de diesel duurder dan de benzine.

Comment

• Wij als Belgen leven van dieselolie. Dat kunnen ze momenteel niet maken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich
                                          op't nieuws op radio 2 dacht ik gehoord te hebben dat hij terug onder de euro ging zitte.. alhoewel da mss iets té optimistisch zou zijn
                                          Dat is hij toch, bij Esso Express en consoorten altans Vandaag getankt aan 0.966. Morgen zakt em ok, maar dan passeer ik geen Esso Express

Comment

Working...
                                          X