Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vermoed dat binnen een week of 2 er nogwel een flinke stijging aankomt voor de diesel. (al dan niet met een minimale daling daartussen om de indruk te geven dat ie nauwelijks stijgt in prijs)
Diesel wordt goedkoper vanaf zaterdag. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
Voor diesel betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,0970 euro per liter.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Diesel wordt duurder vanaf vrijdag 25 augustus. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de stijgende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
Voor diesel betaalt men vanaf virjdag maximum 1,106 €/l (een stijging van 0,009 €/l)
Alle noteringen op de internationale oliemarkten dalen, maar de FOD ziet blijkbaar stijgingen.
Heb je nog (of iemand anders) de prijzen van vorige jaren?? Ik ben daar eigenlijk naar benieuwd aangezien ik dit vroeger niet in het oog hield.
(Ongeveer is goed hoor dat moet top op 3cijfers na de komma zijn )
'k heb die een periode bijgehouden (omdat ik toen m'n brandstof terugkreeg van de firma en 't een kleintje was de prijs/liter ook te noteren). 't Heeft maar een dik jaar geduurd denk ik. Als ik eens effe tijd heb zal ik 't in een excel-bestandje gieten. Kan er een grafiekje van gemaakt worden
Maar om een beeld te vormen. Iets meer dan 2 jaar geleden betaalde ik 0.68 cent/liter. Sindsdien is't met uitzondering van enkele kleine dalingen in grote lijnen enkel omhoog gegaan. Vandaag betaal je, gemiddeld aan de pomp, dus een dikke Euro/liter. Sinds 2.5 jaar geleden is de prijs dus met de helft gestegen!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
(Belga) Diesel wordt woensdag goedkoper en kost dan maximum 1.0790 euro/l (- 0.0270).
Deze prijsdaling is volgens de federale overheidsdienst (FOD) Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (svr)
(Belga) Diesel wordt woensdag goedkoper en kost dan maximum 1.0790 euro/l (- 0.0270).
Deze prijsdaling is volgens de federale overheidsdienst (FOD) Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (svr)
Principe van de vervuiler betaalt. Trouwens, de benzine is in België nog altijd veel duurder dan diesel, dus waarom klagen?
In landen waar men wat consequenter is, staat de diesel duurder dan de benzine.
Comment